Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytös työpäivän jälkeen raivostuttaa

Vierailija
02.08.2016 |

Minä olen tällä hetkellä kesälomalla ja mies töissä.
Joka ikinen aamu herään ja teen miehelle aamupalan, jotta ehtii syömään ja käymään suihkussa. Teen hänelle myös eväsleivät mukaan. Päivän aikana pyykkään, siivoan, käyn kaupassa ja teen ruokaa, ehdin istua ehkä puoli tuntia päivässä rauhassa koneella.

Kun mies tulee kotiin, alkaa mätkätys siitä, miten olen taas keittänyt vaikkapa liian vähän riisiä, miksi kastike on tuollaista, etkö pessytkään tätä paitaani joka oli jossain sängyn alla perimmäisessä nurkassa.

Sitten motkottaa jos olen vaikka unohtanut ostaa jotain kaupasta. Tänään mäkätti vielä siitä, kun olin siivonnut hänen musiikkitavaransa (jotain johtoja) muovipussiin pois keskeltä olohuoneen lattiaa. Sanoin että laita ne sitten itse jonnekin, mutta kuulemma ovat hyvä siinä lattialla.

Lähti sitten treeneihin, mäkätti vielä että en saa sitten koskea hänen musiikkitavaroihinsa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä ei ole lapsia

Vierailija
42/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo naisista että useimmiten miehet jotka kohtelee naisia huonosti saa naisia suhteisiin ja naiset ei edes halua erota näistä mutta sitten jos naiset vahingossa päätyvät yhteen kiltin miehen kanssa niin ero kyllä otetaan helposti koska mies on liian kiltti..

En ole kyllä koskaan kuullut että joku ottaisi avioeron sen takia että toinen on liian kiltti. Saattaa olla että seurustelusuhde lopahtaa jos toinen on myötäilevä lapatossu, eikä seksuaalista kipinääkään alkuhuuman jälkeen synny, onhan se tylsää olla ihmisen kanssa jonka kanssa ei edes keskustelua saa aikaan jos ihmisellä ei ole omia mielipiteitä mistään. On kilttejä ihmisiä joiden kanssa voi keskustella kiihkeästi ja tehdä muutakin, ja on kilttejä ihmisiä jotka ovat kuin mollamaijoja, eivät tiedä mistään mitään, eivätkä välitä mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5/5. Tuo eväsleipien tekeminen meni yli.

-Ylimielinen mies

-"alistettu" vaimo

-kotityöt ja niiden tekeminen

-mies jopa hieman peloittava, koska raivoaa

-naisraukka ei edes lomaillessaan saa olla rauhassa

Palstamammojen raivo on taattu.

Vierailija
44/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 p.

Vierailija
45/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällä hetkellä kesälomalla ja mies töissä.

Joka ikinen aamu herään ja teen miehelle aamupalan, jotta ehtii syömään ja käymään suihkussa. Teen hänelle myös eväsleivät mukaan. Päivän aikana pyykkään, siivoan, käyn kaupassa ja teen ruokaa, ehdin istua ehkä puoli tuntia päivässä rauhassa koneella.

Kun mies tulee kotiin, alkaa mätkätys siitä, miten olen taas keittänyt vaikkapa liian vähän riisiä, miksi kastike on tuollaista, etkö pessytkään tätä paitaani joka oli jossain sängyn alla perimmäisessä nurkassa.

Sitten motkottaa jos olen vaikka unohtanut ostaa jotain kaupasta. Tänään mäkätti vielä siitä, kun olin siivonnut hänen musiikkitavaransa (jotain johtoja) muovipussiin pois keskeltä olohuoneen lattiaa. Sanoin että laita ne sitten itse jonnekin, mutta kuulemma ovat hyvä siinä lattialla.

Lähti sitten treeneihin, mäkätti vielä että en saa sitten koskea hänen musiikkitavaroihinsa.

Sie se oot tuollanen vitun marttyyri.  Ei sun ukkos kauaa jaksa.  Ei siinä mitään, haet sitte uuden uhrin. 

Vierailija
46/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupimu roikkuu jonkun rokkarin nurkissa...

Vierailija
47/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen asunto, ei lapsia. Minä haluan että on siistiä ja pakko melkein päivittäin siivota, koska miestä ei kiinnosta siisteys yhtään. Jättää siis vaatteita ympäriinsä, astiat pöydille yms. Olen sanonut hänelle miljoona kertaa näistä asioista, mutta nyt kun hän on töissä ja minä vapaalla, niin ei edes halua yrittää.

Aiemmin tein eväät rakkaudesta, nyt teen koska motkottaa jos en herää kuudelta niitä hänelle tekemään.

Vierailija
48/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2.5/5. Tuo eväsleipien tekeminen meni yli.

-Ylimielinen mies

-"alistettu" vaimo

-kotityöt ja niiden tekeminen

-mies jopa hieman peloittava, koska raivoaa

-naisraukka ei edes lomaillessaan saa olla rauhassa

Palstamammojen raivo on taattu.

Kyllä! Palstamamma tarvisee kehuja ja jos ei ole aihetta, niin kehutaan sitä tiskikoneen täyttöä.

Kyllä on hienosti ja nopeasti täytetty!

Vierailija
49/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo naisista että useimmiten miehet jotka kohtelee naisia huonosti saa naisia suhteisiin ja naiset ei edes halua erota näistä mutta sitten jos naiset vahingossa päätyvät yhteen kiltin miehen kanssa niin ero kyllä otetaan helposti koska mies on liian kiltti..

Ainakin, että 

a) naiset on tyhmiä 

b) jotkut miehet on fiksuja 

Vierailija
50/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Eli älä kitise!

Vierailija
51/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tämä olla totta? :D

Kuulostaa aivan kuin äitini ja pikkuveljeni suhteelta :D hahaha apua, onneksi olkoon vauvastasi Ap, miksi IHMEESSÄ passaat sitä miestä noin hyvä ihminen?

Ihan uskomatonta, nauraa.

Vierailija
52/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap suostut tuollaiseen? Sä oot lomalla, lähdet nyt johonkin matkalle yksin nauttimaan kesälomastas ja jätät miehen kotiin pärjäämään itsekseen.

Vierailija
53/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma. Huomenna nukut pitkään, käyt terassilla ja tilaat itsellesi pitsan. Jos mies mätkättää, lähdet kavereiden kanssa tansseihin.

Vierailija
54/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän miehelle. Hän kysyi että miksi aikuiselle ihmiselle pitää tehdä aamiaiset ja eväsleivät? Että jos haluaa jotain, tekee itse.

Vierailija
55/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen asunto, ei lapsia. Minä haluan että on siistiä ja pakko melkein päivittäin siivota, koska miestä ei kiinnosta siisteys yhtään. Jättää siis vaatteita ympäriinsä, astiat pöydille yms. Olen sanonut hänelle miljoona kertaa näistä asioista, mutta nyt kun hän on töissä ja minä vapaalla, niin ei edes halua yrittää.

Aiemmin tein eväät rakkaudesta, nyt teen koska motkottaa jos en herää kuudelta niitä hänelle tekemään.

No kertomasi perusteella teillä kyllä on yksi lapsi, sellainen tavallista isokokoisempi.

Vierailija
56/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A: Lopeta ne eväsleipien tekemiset ja aamupalan tekeminen sille. Jos sitä vaatii, sano että haista paska.

B: Älä vaan tee sen kanssa lapsia, kaikki joudut itse tekemään, ja lapset hoitamaan yksin.

C: Melkein joka päivä pakko siivota? Eli et kuitenkaan joka päivä aamusta iltaan siivoa koko päivää? Oliko se asunto siis kuinka iso? Kuinka paljon yks mies voi vaatteita ja tiskejä jätellä yhdessä päivässä ympäriinsä?

Vierailija
57/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla samanlainen kotona. Suuttuu kun en pese lattialla olevia vaatteita vaikka olen sata kertaa sanonut, että likaset vaatteet pesukoriin.

Tämä. Meillä asuu lisäkseni mies ja kaksi yläastetta käyvää poikaa. Satoja sotia köyty tästä asiasta, etenkin mitä treenikamoihin tulee. Asia meni perille vasta, kun lakkasin keräämästä pyykkejä pesuun. Annoin niiden lojua siellä minne ne jäivät (paitsi vieraiden tullessa kannoin yhteen läjään kunkin sängyn viereen). Jossain vaiheessa herroilta loppui vaatteet ja VASTA SIINÄ VAIHEESSA he huomasivat, että ne kolmen viikon pyykit olivat yhä lattialla. Jokainen pesi itse omansa (voi sitä huudon, itkun ja kiroilun määrää, sekä syyttelyä, kun ei voi mennä leffaan/salille/minne tahtookaan, koska ei ole vaatteita). Sen jälkeen ovat mystisesti oppineet, mikä tarkoitus pyykkikorilla on. Ja mies tosiaan on ihan aikuinen mies. Alan muutoinkin opetella pois tästä kotiorjan asemasta.

Vierailija
58/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet lomallas tuollaista? Nuku pitkään ja tee jotain kivaa!

Vierailija
59/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella mies voisi olla oikeutettu Kelan etuuksiin, esim. vammaistuki voidaan myöntää henkilölle, jolla on vaikeuksia selviytyä itsenäisesti päivittäisistä arjen toimista, kuten esim. ruokailu ja siivous. Nyt vain hakemusta tulille!

Vierailija
60/73 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sitte evääksi jokin sopivan kokoinen ja painoinen purkki ilman eväitä eväitten tilalle. En ole ikinä pyytänyt vaimoa tekemään eväitä vaikka olen kulkenut kohta 20v niillä töissä.