Miehen käytös työpäivän jälkeen raivostuttaa
Minä olen tällä hetkellä kesälomalla ja mies töissä.
Joka ikinen aamu herään ja teen miehelle aamupalan, jotta ehtii syömään ja käymään suihkussa. Teen hänelle myös eväsleivät mukaan. Päivän aikana pyykkään, siivoan, käyn kaupassa ja teen ruokaa, ehdin istua ehkä puoli tuntia päivässä rauhassa koneella.
Kun mies tulee kotiin, alkaa mätkätys siitä, miten olen taas keittänyt vaikkapa liian vähän riisiä, miksi kastike on tuollaista, etkö pessytkään tätä paitaani joka oli jossain sängyn alla perimmäisessä nurkassa.
Sitten motkottaa jos olen vaikka unohtanut ostaa jotain kaupasta. Tänään mäkätti vielä siitä, kun olin siivonnut hänen musiikkitavaransa (jotain johtoja) muovipussiin pois keskeltä olohuoneen lattiaa. Sanoin että laita ne sitten itse jonnekin, mutta kuulemma ovat hyvä siinä lattialla.
Lähti sitten treeneihin, mäkätti vielä että en saa sitten koskea hänen musiikkitavaroihinsa.
Kommentit (73)
Joo, mulla samanlainen kotona. Suuttuu kun en pese lattialla olevia vaatteita vaikka olen sata kertaa sanonut, että likaset vaatteet pesukoriin.
Olette olleet ilmeisen vähän aikaa yhdessä, jos et tiedä ettei muusikon soittimiin ja niihin liittyvään krääsään kosketa ikinä, missään tilanteessa.
Elämä on valintoja täynnä, on olemassa myös meitä miehiä jotka ei tykkää valittaa.
Huomasin sama että kun tekee liian hyvin niin siitä saa vaa haukut.
Pese omat pyykit, siivoa omat sotkut, älä tee yli äyräidem, eväsleivät voi tehdä yhtenä päivänä, tekeekö mies sinulle ja käyttääkö aikaa illan ruokien tekoon?
Jos ei, niin älä.sinäkään, säästyy aikaa muuhun.
sama juttu kun olin mopannut lattiat ja siivonnut niin sen jälkeen sain huomatuksia jostain roskasta jossain, en kehuja siivouksesta.
Näin ollen ei kannata siivota niin ei erotu roskat muusta.
Miten te jaksatte tuollaista elämää?
Miksi ette lopeta miestenne palvelemista?
Sun täytyy ottaa huomioon tuo miehesi kehitysvamma (jonka takia ei kykene itse valmistamaan itselleen aamiaista ja eväsleipiä).
Siihen ilmeisesti liittyy myös jokin neurologinen tai muu vaurio, joka saa hänet "mäkättämään". Varmasti rasittavaa, mutta sun pitää nyt vain jaksaa. Ethän sä voi muutakaan tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on valintoja täynnä, on olemassa myös meitä miehiä jotka ei tykkää valittaa.
Ja myös miehiä jotka osaavat pestä itse pyykkinsä.
Miehesi vaikuttaa epämiellyttävältä.
Tosin en ymmärrä miten saat työpäivän verran kulutettua siivoamiseen ym.
Iso kulli, ihanat lihakset vai mikä ihme on syynä, että haluat elää sinua arvostamattoman äijän palvelijana? En varmaan koskaan tule ymmärtämään, miksi naiset sietävät tuollaista paskaa.
En ikinä edes "antaisi" vaimoni herätä lomallaan aikaisin vain siksi, että ehtisi tekemään minulle aamupalaa ja eväät. Lomalla saa ja pitää nukkua pitkään jos nukuttaa.
Ettekö voi sopis että lattialla ei ajelehdi mitään jos sinä myös imuroit niin pitää olla esteetöntä.
Kyllä aikuisen miehen luulisi käsittävän että lattialle ei kasata tavaraa.
Hanki joku säilytyskori vaikka miehen laskuun johon hän voi laittaa tavarat.
Harvoin teen miehelleni aamupalaa eikä hän sitä vaadikkaan. Osaa kyllä tehdä itse aamupalansa ja väänsä jos on tarvis. Jopa meidän lapset osaavat nämä asiat.
Miksi passaat miestäsi tolla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä edes "antaisi" vaimoni herätä lomallaan aikaisin vain siksi, että ehtisi tekemään minulle aamupalaa ja eväät. Lomalla saa ja pitää nukkua pitkään jos nukuttaa.
Tämäkään ei tosin olisi hyvä naisille, hetken päästä nainen valittaisi että "mieheni on liian kiltti ja huomaavainen"
Voi ap, tuo kuulosti ihan siltä kun sulla olis sellainen 8-vuotias koululainen kotona. Kuka kehtaa tuollaista eväsleipämammanpoikaa kutsua "mieheksi".
Saako noin vammaisen miehen kanssa edes olla parisuhteessa? Mitä jos tulet raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin teen miehelleni aamupalaa eikä hän sitä vaadikkaan. Osaa kyllä tehdä itse aamupalansa ja väänsä jos on tarvis. Jopa meidän lapset osaavat nämä asiat.
Miksi passaat miestäsi tolla tavalla?
Meillä ainakin nainen tekee aamupalaa, koska hän on meistä se aamuvirkku. Mies saa hädin tuskin silmänsä auki siihen mennessä, kun pitää lähteä ulos ovesta. Ilman tukevaa aamupalaa tulisi turvauduttua energiatiheisiin välipaloihin, joten aamupalan tekeminen toisen puolesta auttaa tätä pysymään hoikempana.
ikuisesti 17-vuotias kirjoitti:
Miehesi vaikuttaa epämiellyttävältä.
Tosin en ymmärrä miten saat työpäivän verran kulutettua siivoamiseen ym.
Kyllä minä olen saanut, jos olen tehnyt etätöitä, kerään tiskit koneeseen , joita kukaan ei ole laittanut, imuroin , korjaan tavaroita, ne kertyvät kun muina päivinä on töissä ja iltaisin ei välttämättä jaksa siivota tiskipöytää, siinä lomassa pyykin pesua ripustusta, ruoan laittoa ja työt siihen päälle. Kyllä siinä helposti koko päivä menee.
Olet totuttanut miehen liian hyvään. Nyt se valittaa kaikesta koska kuvittelee että olet sen kotipiika. Oikeasti tosin kyse on siitä että mies on itsekäs persoona joka purkaa oman stressinsä muiden niskaan.