Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko siivoaminen mennä sairaaksi?

Siivoilija
02.08.2016 |

Haluaisin kuulla muiden ihmisten mielipiteitä/kokemuksia siivous innosta ja sen "yli menemisestä". Itse olen todella innokas siivoja jos niin voi kutsua (jotkut sanovat jopa että olen liian tarkka siivoamisesta tai yli siisti). Olen ruvennut tässä miettimään että voiko siivoaminen mennä sairaaksi? Kun itse siivoan joka päivä perusteellisesti. Pelkään yli kaiken pahoja hajuja omassa asunnossa ja epäsiisteyttä jos sitä nyt peloksi voi kutsua :D meidän perheessä on lapsia ja aikas monta lemmikkiä. Minä myös olen se joka vain siivoaa jollei lasketa satunnaisia kertoja kun mieheni tiskikoneen on täyttänyt ja tyhjentänyt. Tykkään siivoamisesta ja rakastan siisteyttä, siksi itse hoidan siivoamisen ja enpä voi sitten ketään ainakaan moittia siivous jäljestä. Välillä mietin olenko neuroottinen siivouksen suhteen? Ei ole päivää millon en siivoaisi, joskus saattaa siivotessa mennä koko päiväkin. Haluaisin kuulla ihmisten mielipiteitä/ omia kokemuksia :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö tehdä mitään kivaa elämässään jos joka päivä täytyy siivota paljon?

Ap kyllä vaikutti mukavalta ja tasapainoiselta ihmiseltä, ja sait nyt kyllä aika ikäviä vastauksia.

Vierailija
22/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut että naapurin jytinä ja perheille on helppo kostaa laittamalla joka päivä pyykkikone ja imuri laulamaan. Kun saan kerran jokapäivä kuunnella naapurien puustalaskeutumattomien pellejen kolinajytinää yömyöhään niin TODELLAKiN laitan todella kovaäänisen pölynimurin huutamaan kylppärin ilmanvaihtokanavan alle. Lähtee ihanan vihlova ääni, toivon hartaasti että kantautuu mahdollisimman moneen kämppään. Jos jotakuta ärsyttää niin siinäpähän valittaa kun joku siivoaa hiljaisuuden ulkopuolella. Siinä samassa voin kivasti vähän tömistää lattiaa, hakata kaapinovia ja epähuomiossa huitoa esim polvella seiniä. Tässä usein pitkälle iltapäivään tekemistä. Sitten pidän päivän tauon ja kun seuraavana päivänä kuuluu naapureiden jytinää myös tulppien läpi( myös yöllä) niin sitten taas laitan imurin laulamaan seuraavana aamuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurikostaja kirjoitti:

Olen itse huomannut että naapurin jytinä ja perheille on helppo kostaa laittamalla joka päivä pyykkikone ja imuri laulamaan. Kun saan kerran jokapäivä kuunnella naapurien puustalaskeutumattomien pellejen kolinajytinää yömyöhään niin TODELLAKiN laitan todella kovaäänisen pölynimurin huutamaan kylppärin ilmanvaihtokanavan alle. Lähtee ihanan vihlova ääni, toivon hartaasti että kantautuu mahdollisimman moneen kämppään. Jos jotakuta ärsyttää niin siinäpähän valittaa kun joku siivoaa hiljaisuuden ulkopuolella. Siinä samassa voin kivasti vähän tömistää lattiaa, hakata kaapinovia ja epähuomiossa huitoa esim polvella seiniä. Tässä usein pitkälle iltapäivään tekemistä. Sitten pidän päivän tauon ja kun seuraavana päivänä kuuluu naapureiden jytinää myös tulppien läpi( myös yöllä) niin sitten taas laitan imurin laulamaan seuraavana aamuna

Kirjoitusvirhe, jytinä ja perseily

Vierailija
24/24 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilija kirjoitti:

Haluaisin joskus olla päivän tai kaksi siivoamatta, mutta en voi koska epäsiisteys pistää silmään. Vaikkakin aina kaikki sanoo että ikinä meillä ei sotkuista ole. Enkä pystyisi olemaan siivoamatta koska mitä tekisin jos en siivoaisi? :/ -ap

Lue kirjaa, katso elokuvaa tai tv-sarjaa, ala virkata parisängyn päiväpeittoa.

Kuuntele edes äänikirjaa kun siivoat siistiä kotia, niin ei mene hyvä vapaa-aika täysin hukkaan.