Päätin että en maksa naisen puolesta enää
Olen päättänyt että en enää ikinä tarjoudu maksamaan naiselle deitillä tai tarjoamaan baarissa drinkin. Syy on simppeli: naiset joita olen joskus tapaillut ovat käyttäneet minua hyväksi tässä tilanteessa. Yksi treffikumppani kertoi minulle illallisen jälkeen että saan milloin tahansa ottaa häneen yhteyttä ja että olin mukavaa seuraa. Nainen ei ole vastannut viesteihini tai puheluihin ja selvästi välttelee minua. Tunnen itseni hyväksikätetyksi koska tunsin naisen jo ennestään ja häntä näytti kiinnostavan seurani. Eksäni kertoi että mies on joskus tarjoillut hänelle baarissa drinkin ja sitten hän on livahtanut paikalta sanomatta edes kiitosta. Minullekin on tapahtumut samalla lailla, juttelin naisen kanssa ja tarjosin hänelle drinkin ja kuinkas kävikään? ''Mä meen vessaan, tuun kohta'' eikä siitä naisesta kuulunut sen jälkeen yhtään mitään.
Minkä takia miehen tulisi ylipäätään alistua tarjoamaan naiselle tai maksamaan deitillä? Jos nyt kerran ovat ''strong and independent'' niin eivätkö silloin voisi itse kustantaa omat menonsa?
M20
Kommentit (138)
Minä en nuorena koskaan tajunnut näitä drinkkejä tarjoavia miehiä. En ymmärtänyt miksi niitä tarjoavat.
Ei sillä tarjoamisella ollut mitään vaikutusta siihen alkoiko mies kiinnostaa vai ei. Helposti tuli vaan sellainen olo että parempi paeta paikalta. Siis jos joku vieras tuli tarjoamaan.
Treffeillä tarjoaminen oli ihan ok. Ja tarjosin silloin itsekin ettei tulisi sellainen olo että minulta yritetään ostaa jotain.
Jos pyydät ulos niin maksat? Ainakin drinkin verran.
Jos pyydän miestä ulos niin valmistaudun kyllä maksamaan. En tosin koskaan pyytäisi ensitreffeille kahvilaa/pubia tai lounasravintolaa parempaan paikkaan, jos ei vaikka sujukaan. Näin olen huomannut olevan myös toisinpäin.
Seuraavat treffit ovat jo sitten asia erikseen. Olisi outoa, jos jompikumpi maksattaisi koko tapailuajan ruoat/juomat toisella. Jos näin meinaa käydä, niin sitten en näe myöskään tulevaisuutta tasa-arvoisena.
Tämä ketju vain vahvistaa naisten kusipäisyyden ja lompakkoloisimisen. Valitkaa miehet se MGTOW.
Vierailija kirjoitti:
Hm. Kutsuja maksaa. Aina. Tai vähitään tarjoutuu maksamaan. jos ei tarjoudu, on törppö.
Jos kumpikaan ei ole kutsunut, mies jota oikeasti kiinnostaa, maksaa. Ainakin jotain.
Jos jollain on niin tiukka talous ettei pysty yhtä tarjoamaan, antaa kyllä aika säälittävän vaikutuelman.
Tämä on kätevä tapa erottaa törpöt akanoista alkumetreillä.
Siispä miehille pitäisi maksaa suurempaa opintotukea kuin naisille? Minusta tuo sun ajattelutapasi on törppö. Onneksi olen varakas, joten voin aikanaan antaa pojilleni rahaa tarjota deiteillä vaikka shampanjaa. Ja aion olla ystävällinen vain sellaisille miniäkokelaille, jotka eivät ole törppöjä vaan ymmärtävät kieltäytyä shampanjasta tai ainakin maksavat juomansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyydän miestä ulos niin valmistaudun kyllä maksamaan. En tosin koskaan pyytäisi ensitreffeille kahvilaa/pubia tai lounasravintolaa parempaan paikkaan, jos ei vaikka sujukaan. Näin olen huomannut olevan myös toisinpäin.
Seuraavat treffit ovat jo sitten asia erikseen. Olisi outoa, jos jompikumpi maksattaisi koko tapailuajan ruoat/juomat toisella. Jos näin meinaa käydä, niin sitten en näe myöskään tulevaisuutta tasa-arvoisena.
Eli vaadit maksua seurastasi. Ok.
Naiset eivät itse koskaan pyydä miehiä ulos, joten sinunkin tarjoamistesi määrä on tasan nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kulta, ei sinun tarvitse tarjota drinkkejä yhdellekään naiselle. :D
Kiellätkö oman sukupuolesi etuoikeutetun aseman parisuhteen muodostumisessa? Ja sitten vielä lapsikullittelet aikuista miestä, klassista mamma-argumentointia. Isoon ääneen itketään, kun miehet käyttävät valtaansa, mutta itse syyllistytään ihan samaan ja vielä vähätellään miehiä siihen päälle.
En ole edellinen kirjoittaja, mutta kiellän kyllä ainakin itse naisten etuoikeutetun aseman nparisuhteen muodostamisessa, koska siihen tarvitaan aina kaksi. Näin ollen pariutuneita naisia on ihan yhtä monta kun miehiäkin jos katsotaan siis heteroita. Seksin saanti on varmasti naisille helpompaa mutta parisuhde ei.
Ymmärsit väärin. Naisten etuoikeus on siinä, että heihin kohdistuu enemmän kysyntää kuin miehiin ja miehen oletetaan olevan sekä aloitteentekijä että usein myös ainakin ekoilla treffeillä maksumies. Tietenkään jokaiseen naiseen ei kohdistu enemmän kysyntää kuin jokaiseen mieheen, eikä jokainen nainen maksata laskujaan miehillä, mutta yleisellä tasolla asia on näin.
Puhut vain kauniista naisista. Yleisellä tasolla.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt baarissa näitä "tarjoajamiehiä". Monesti olen ollut tiskillä tilaamassa omaa juomaa jo raha kädessä, kun vieressä seissyt tuntematon mies on maksanut sen. Joka kerta olen yhtä hämmentynyt, että miten edetä? Nätti kiitos ja näkemiin tuntuu sopimattomalta, mutta yhtä sopimattomana koen sen että mies ostaa musta juttu/yöseuraa sillä juomalla. Kai siihen pitäisi jäädä juttelemaan ja vuolaasti kiittelemään herrasmiestä, mutta enhän minä ole tätä herrasmiestä pyytänyt juomaani maksamaan, en edes jutellut sanaakaan miehen kanssa ennen tuota maksua. Ehkä olen saattanut katsoa häneen, mutta ei siitä tarvitse kenenkään maksaa. Toki tällä tyylillä naiselle tulee hyvin halvaksi käydä baarissa, mutta kyllä siinä alkaa olokin oleen jo aika halpa. En tiedä onko noissa kapakoissa seuran ostaminen sitten kovinkin toimivaa, mutta kyllä muhun toimii paremmin ihan keskustelu, eikä prikallinen paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjoat juoman, sen pitää olla pyyteetöntä ts. älä odota naiselta vastapalveuksia. On ihan ookoo jos molemmat maksavat treffeillä omat ruokansa ja juomansa sun muut.
Onhan se tottakai törppöä käytöstä jos nainen valehtelee ts. sanoo palaavansa pian mutta haihtuukin savuna ilmaan. Mitenhän tuon haihtumisen vois hoitaa korrektisti? Kiittää juomasta ja sanoo menevänsä takaisin kavereittensa luokse tms? Vai pitäiskö aina varmuuden vuoksi kieltäytyä juomista jos käy niin ettei haluakaan viettää loppuiltaa tarjoajan seurassa?
Jos ei halua viettää edes sen juoman verran aikaa, niin ehdottomasti pitää kieltäytyä.
Sitäkin pidetään ylimielisenä ja kopeana käytöksenä kun kieltäytyy miehen tarjoamasta juomasta.
Joten kerrohan ap miten noista tilanteista pääsee pois ilman, että joko joudut haukutuksi tai että joudut tekemään katoamistempun?
Kun ostat naiselle juoman, niin se ei tarkoita että nyt hänet on maksettu sinulle seuraksi. Moni mies näin tuntuu luulevan ja siksi ihan periaatteesta en ota mitään tarjottuja juomia yms vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että toisilleen tuntemattomat miehet voivat tarjota toisilleen baarissa vailla odotuksia vastapalveluksista. Ja tällä kehuskellaan palstalla, ettei miehet laskeskele pennosia.
Mutta ai että, ku nainen ei annakaan pillua, vaikka euron kahvin tarjosi sille..
Ristiriitaista.Mä en lähtökohtaisesti tarjoa tuntemattomille mitään, enkä oikeastaan edes kavereille.
Pitäisikö minunkin alkaa odottelemaan tapetointiapua, jos miehelle ostaa keittolounaan treffeillä. Kyllähän se olisi törkeetä, ettei vastavuoroisesti auteta automaattisesti.
Paikalta häipyminen taas ilman sanomista on hyvin epäkohteliasta.
Kumman hyvin vaan kiinnostaa (jutustelu ja) drinkin juominen miehen kanssa jonka kanssa panekelu olisi no-no!
No kyllä minua voi hyvinkin kiinnostaa drinkin juominen ja jutustelu vaikka tuon 20 vuotta minua vanhemman työkaverin kanssa, vaikka seksi hänen kanssaan olisi no-no!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vain vahvistaa naisten kusipäisyyden ja lompakkoloisimisen. Valitkaa miehet se MGTOW.
Musta tuntuu että nämä mgtow -miehet on lukeneet jenkkien mgtow -palstoja liian paljon. Jenkeissähän deittikulttuuri on sellaista että mies maksaa kaiken ja naiselle treffit = Ilmainen ateria. Ja sama jatkuu parisuhteessa johtuen voimakkaasta kotirouvakulttuurista. Suomessa samaa kulttuuria ei ole.
Työttömiä naisia halveksutaan. Jopa hoitovapaalla oleviin suhtaudutaan tympeästi.
Eihän Suomessa mitään kotirouvia edes ole, paitsi joitakin venäläisiä. Jostakin syystä näitä venäläisiä kotirouvia mgtow -miehet asettaa jalustalle vaikka suomalaisia työssä käyviä oman osuutensa maksavia haukkuvat lompakkoloisiksi.
Eikä Suomessa joudu erotessakaan maksamaan ex-puolisolle elatusmaksuja. Lapsille pelkästään kunnes ovat aikuisia . Mutta ei puolisolle loppuelämän ajan.
Jasmin Mäntylän ex muuten vaatii Jasminilta elatusmaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät itse koskaan pyydä miehiä ulos, joten sinunkin tarjoamistesi määrä on tasan nolla.
HAH! Kyse on peruskohteliaisuudesta eikä mistään maksullisesta seurasta. JA olen tarjonnut kahdelle miehelle eli se siitä yleistyksestäsi. Toki sinusta vaistoaa rivien läpi, että et näe mitään muuta tilannetta pyytää toista ihmistä treffeille, kuin jonkun yökerhon. Myös tuttuja ihmisiä voi pyytää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAH! Kyse on peruskohteliaisuudesta eikä mistään maksullisesta seurasta. JA olen tarjonnut kahdelle miehelle eli se siitä yleistyksestäsi. Toki sinusta vaistoaa rivien läpi, että et näe mitään muuta tilannetta pyytää toista ihmistä treffeille, kuin jonkun yökerhon. Myös tuttuja ihmisiä voi pyytää ulos.
Oikein kahdelle miehelle?
Paljonko oma loisimisesi on sinua hyödyttänyt, satoja vai tuhansia euroja?
Ja muuten, olen ollut joskus treffeillä jossa tarjouduin tarjoamaan miehelle kahvin (oli yhteensä joku tasaraha, jonka verran oli juuri kädessäni). Mieshän oli ihan tyrmistynyt, että eihän nyt perkele näin päin voi mennä.
Sain sitten lopulta maksaa molemmat, mutta miestä tämä episodi jäi kaivelemaan niin paljon, että oli pakko juoda toiset jotta hän saisi maksaa ja ns päästään tasoihin.
Niin tai näin, aina väärinpäin -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kahdelle miehelle?
Paljonko oma loisimisesi on sinua hyödyttänyt, satoja vai tuhansia euroja?
Tuhansia, mutta itse tuo luulee että kymppejä.
Miksi miehet tarjoaa naisille?
Minulle on tarjottu lentoaseman pubissakin. Siinä tilanteessa on ollut täysin selvää että emme koskaan sen miehen kanssa tule tapaamaan juoman juomisen jälkeen.
Olen myös kerran saanut lahjan tuntemattomalta mieheltä lentoasemalla. Ihan sieltä lentoaseman kaupasta ostetun
Ei ollut mitään syytä epäillä että mistään huumeiden salakuljetuksesta olisi ollut kyse. Ehkä miehellä oli tullut iso riita vaimonsa kanssa ja antoi tälle ostamansa lahjan ensimmäiselle vastaantulijalle.
Voisiko joku ystävällisesti kertoa miksi miehet tarjoaa naisille? Minä olen hämmentynyt, sillä nämä tämän palstan kirjoitukset ovat ristiriidassa oikean elämän kokemusteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että nämä mgtow -miehet on lukeneet jenkkien mgtow -palstoja liian paljon. Jenkeissähän deittikulttuuri on sellaista että mies maksaa kaiken ja naiselle treffit = Ilmainen ateria. Ja sama jatkuu parisuhteessa johtuen voimakkaasta kotirouvakulttuurista. Suomessa samaa kulttuuria ei ole.
Työttömiä naisia halveksutaan. Jopa hoitovapaalla oleviin suhtaudutaan tympeästi.
Eihän Suomessa mitään kotirouvia edes ole, paitsi joitakin venäläisiä. Jostakin syystä näitä venäläisiä kotirouvia mgtow -miehet asettaa jalustalle vaikka suomalaisia työssä käyviä oman osuutensa maksavia haukkuvat lompakkoloisiksi.Eikä Suomessa joudu erotessakaan maksamaan ex-puolisolle elatusmaksuja. Lapsille pelkästään kunnes ovat aikuisia . Mutta ei puolisolle loppuelämän ajan.
Jasmin Mäntylän ex muuten vaatii Jasminilta elatusmaksuja.
Mitä sä oikein sönkötät? Naisille miehissä merkkaa eniten status ja lompakko, mutta hienosti pääsit uhriutumaan seiskajulkkiksilla ja venäläisillä naisilla. Minkälaisia elatusmaksuja luulet tulottoman seiskatyrkyn maksavan eläkekeläsipapalle?
Monelleko miehelle sinä olet itse tarjonnut yhtikäs mitään?
Mä oon tainnut baarissa ottaa kerran ilmaisen juoman vastaan (oltiin jo juteltu hetki). Aina välillä jonossa baaritiskille tulee näitä tyyppejä, jotka kysyy että mitä aion juoda. Vastaan näille aina etten vielä tiedä, koska haluun ettei ne tilaa ja maksa sitä :D
Treffeillä yleensä olen maksanut oman osuuden, pari tyyppiä on ostanut mulle lonkerot. Tuo maksaminen tuntuu ehkä vähän kiusalliselta, kun en tiiä että pitäiskö siitä kieltäytyä vai ei. Voisin siis ihan hyvin maksaa omat juomani, tarjoaminen ei vaikuta millään tavalla jatkoon treffiseuran kanssa.
Ei nainen ole mikään pysäköintiautomaatti, josta rahaa syöttämällä saa parkkiaikaa naisen pöydästä. Kyllä se "parkkiaika" ostetaan ihan muilla keinoilla; hymy, hyvä asenne, sosiaaliset taidot.
Ei ole kummallista koska on aina oikeastaaan sanomattakin selvä, että miehet vetää toisen kierroksen jos joku tarjoaa. Sen sijaan nainen voi hyvin prinsessaharhoissaan juoda vaikka kymmenen margariitaa ja ihmetellä silmät pallolla "mitä, tarjosiksää muka jotain, eiks sun kuulukin hih hii".
Vertaat seksin harrastamista tapetointiin? Eli olet maksullinen kuten ammattimainen remonttireiska? Kummallista paneskelua teillä jos sinä naisena et saa siitä mitään.
Kumman hyvin vaan kiinnostaa (jutustelu ja) drinkin juominen miehen kanssa jonka kanssa panekelu olisi no-no!