Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni ekalla rantalomalla ja mitä ilmeisimmin viimeisellä myös

Vierailija
02.08.2016 |

Täällä makaan kauniin saaren kivassa hotellihuoneessa yksinäni. Mieheni lähti juuri rannalle. Sanoin tulevani perässä, mutta jos olisi mahdollista lähtisin vain suoraan kotiin. Ihan kamala koti-ikävä, mut en halua sitä miehelle tunnustaa koska hän on niin innoissaan matkastamme. Vuosien houkuttelun jälkeen suostuin matkalle. Ulkona +32 ja kello ei ole edes kymmentä vielä. Olkapäät kärähtänyt vaikka olen istunut vaan varjossa sk30 levitettynä koko kropalle. Kurkku kipeä ilmastoinnin takia, mut ilman sitä ei pysty olemaan. Kamala ikävä meidän tyttöjä jotka 15v ja 16v ja tiedän, että heillä on kaikki hyvin. Enpä olis uskonut että jopa koiraa tulisi näin kova ikävä. Mietin joka aamu, että vielä niin ja niin monta yötä ennen kuin pääsee kotiin. Joku matkatoimiston retkikin vielä kärsittävänä...

Mut tosiaankin, en näytä kiukutteluani ulospäin mitenkään. En aio pilata mieheni matkaa vain siksi että itse kärsin kovasta kuumuudesta ja koti-ikävästä. Hän on ihana ja hyvä mies ja rakastan sitä miten onnellinen hän nyt on. Kunhan nyt avautusin tänne, kun muillekaan ei oikein pysty (lue: kehtaa)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pääasiassa koti-ikävä vaivaa ja siinä samalla perheenjäseniä kaipaan myös. Ollaan ennenkin oltu erossa toisistamme juurikin leirien ajan ja silloin kun tytöt ovat olleet reissussa ilman minua. Kaipaan silloinkin, mutta en mitenkään kärsi siitä kun itse olen kotona silloin. Vaikea selittää.

Päivisin täällä on niin kuuma, että ei pysty muuta kuin olemaan rannalla tai sisällä. Lämpötilat huitelee neljässäkympissä kuumimpaan aikaan ja lähdetäänkin joka ilta tutkimaan kaupunkia kun aurinko on laskenut ja lämpötila hiukan alle 30 astetta.

Lähden nyt rannalle mieheni seuraksi. Pidän huolen, etten pala enempää. Pulahdan kirkkaaseen mereen ja yritän unohtaa synkistelyn ☺

Ap

Missä ratalimakohteessa on noin kuuma?

Vierailija
42/46 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisit nyt parisuhdeajasta miehesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lähössä kanssa väkisin ulkomaille ison porukan kanssa. Yhtään ei haluta, olen sen jo ilmaissutkin. Rahalle olisi ollut muutakin käyttöä.

Miksi olet lähdössä

Olisin saanu vihat niskaani, kun puoli sukua lähtee ja kuulemma meidänkin pakko. Matkakohde ei miellytä ja palan heti.

Vierailija
44/46 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enpä olis uskonut että jopa koiraa tulisi näin kova ikävä."

Etpä taida ap olla kovinkaan eläinrakas loppujen lopuksi. Koira on perheenjäsen. Miten niin et voinut uskoa että JOPA KOIRAAKIN tulisi kova ikävä? Tai ylipäätänsä ikävä?? F*** You !

Tää on se, joka ns. "eläinrakkaissa" ihmisissä on niin sekopäistä. Kun te ette ikinä tajua, että sille koiralle on ihan saakelin sama, mitä ihminen uskoo tai ei usko. Tajuatko, kun se on KOIRA.

Te pölhöt eläinhörhöt inhimillistätte eläimet niin, että kuvittelette eläimen jotenkin kuitenkin ajattelevan ja tuntevan kuin ihminen. Jos koiraa hoidetaan hyvin, ei ole mitään merkitystä, mitä ihminen ajatteli tuntevansa.

Mä ajattelin koirasta tasan noin. Se on mulle rakas ja hoidan sitä hyvin, pitäen koko ajan mielessä, että se on koira (eikä se esimerkiksi rakasta halailua, vaikka minä rakastan). Kun lähdin matkalle, hankin hyvän hoitopaikan. En uskonut, että ikävöidin sitä hirveästi, toki hieman. Silti ikävöin todella paljon.

Sekin sulla menee sekaisin, mitä sä tunnet ja mitä joku muu tuntee. Kerro, miten yksikään eläin hyötyy eläinrakkaudesta? Niinpä, aika moni täysi sekopää on mielestään "eläinrakas" ja silti hirveän hoidon takia eläintenpitokiellossa. Eläimelle on merkitystä vain sillä, miten siitä KONKREETTISESTI huolehditaan, ei mistään rakkaudesta tai kaipuusta.

Vierailija
45/46 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on rantalomia, jossa ei pysty tekemään mitään muuta kuin ottamaan aurinkoa ja illalla käydä baarissa? Tylsäähän se on, jos ei muuta pysty keksimään. Täälläkin on ehdotettu miten viihtyä paremmin. Sitä voisi lähteä lähikaupunkiin ilmastoituun kauppakeskukseen kiertelemään, käydä kahvilassa, käydä katsomassa nähtävyyksiä jne.

Olisit voinut jo etukäteen miettiä, miten olisi mukavampaa itsellesi, jos rannalla olo ei ole sun juttu. Olisit voinut ottaa vaikka hyvän kirjan mukaan tai ristikoita, istuskella mukavassa paikassa ja juoda vaikka jääteetä.

Sen sijaan oikein kieriskelet itseksesi siinä ankeudessa. Olet maailman suurin marttyyri kun olet jopa suostunut lomalle ensimmäisen kerran miehesi mieliksi. Yksinkertaisesti sinulla on asenneongelma. Sen sijaan että mehustelet uhrautuvaisuudessasi ja ikävyydessä, voisit ihan oikeasti miettiä miten toimisit viihtyäksesi. Vai pitääkö sun vahtia sitä miestä ettet voi tehdä jotain itseäsi kiinnostavaa?

30 on muuten ihan liian laimea kerroin rasvalla jos on palamisaltis. Vähintään 50 ja vaikka kevyt huivi harteille.

Vierailija
46/46 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ookko niin läski että perse hikoaa väkisinki koko ajan