Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-vuotias mies ihastuu 22-vuotiaaseen, mitä mieltä?

Vierailija
02.08.2016 |

Mitä ajattelette miehestä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen viestin kirjoittajasta, että ei taida osata pitää huolta omista asioistaan. Mikä ongelma tässäkin nyt taas oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve nuori mies.

Vierailija
4/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olis toisinpäin?

- Mun oma vastaus tälläisiin on että puhutaan aikuisista ihmisistä. Jokaisella on yksi elämä ja jos siihen löytää sopivan kumppanin rakkaudekseen niin mitä siinä voisi olla väärin? Kun kaksi ihmistä sulautuu pariksi, ei siinä iällä ole merkitystä (jos molemmat ovat täysi-ikäisiä)

Vierailija
5/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kyseessä on Ikiksen ex-mies.

Vierailija
6/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on miehestä, joka on naimisissa ja jolla on lapsia.

Vierailija
7/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olis toisinpäin?

Vastenmielistä mikäli toisinpäin. Miksi kukaan mies haluaisi itseään noin paljon vanhempaa naista...

Vierailija
8/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on munkin miehellä edellisestä suhteesta ja itse olen 26v ja mieheni 48v että siinä sulle, kahdeksan vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
9/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ajattele tuosta aloituksesta mitään muuta,kuin että taas se sama pakkomielteinen mt-potilas aloittaa ja  jo heti aamusta aiheellaan ,johon taatusti  kukaan normaalijärkinen täällä ei viitsi

(edes vitsin vuoksi ) enää lähteä mukaan.

Onhan täällä...

Yhdellä on ne 'Kånken'-reput, toisella 'röihin'-juttunsa jne.

Vierailija
10/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, 35-vuotias ihastuu 22-vuotiaaseen vain ylkonäön perusteella. Eivät tod näk ole samalla aaltopituudella, mikäli kysymyksessä ei ole lapsellinen mies ja erittäin henkisesti kypsä nainen.

Vierailija
11/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi, jos mies olisi 5-kymppinen, koska miehet ovat tunnetusti parhaimmillaan tuossa iässä ja siitä ylöspäin. Naisen paras ikä on 15-25. Sen jälkeen tie on vain alaspäin. Tästä syystä keski-ikäinen-vanha mies ja nuori nainen ovat ihanteellinen pari. 

Vierailija
12/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin skeptinen olen tallaisen suhteen. Tulee mieleen etta ihastuu pelkastaan siihen nuoruuteen, raikkauteen ja viattomuuteen eika siihen itse ihmiseen.

Jostain syysta joka kerta kun olen lukenut miesten kertomuksia "sielunkumppanin" loytamisesta niin poikkeuksetta tama rakkauden kohde on vahintaan 20 vuotta nuorempi, kaunis tyttonen..

Vierailija
13/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Menin itse 19-vuotiaana naimisiin 33-vuotiaan kanssa, ja edelleen nyt 15 vuotta myöhemmin olemme onnellisesti yhdessä. 

Minusta ikäeroilla ei ole mitään merkitystä aikuisten ihmisten suhteissa. Pääasia että puolisot sopivat yhteen luonteiltaan ja arvoiltaan. Varsinkin vähän erikoisemmat persoonat usein harvoin kohtaavat "sielunkumppania", ja sitten jos sellainen aarre löytyy, niin ei siitä välitetä vaikka se olisi paljonkin itseä nuorempi tai vanhempi. 

Vierailija
14/14 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olisi, jos mies olisi 5-kymppinen, koska miehet ovat tunnetusti parhaimmillaan tuossa iässä ja siitä ylöspäin. Naisen paras ikä on 15-25. Sen jälkeen tie on vain alaspäin. Tästä syystä keski-ikäinen-vanha mies ja nuori nainen ovat ihanteellinen pari. 

Keski-ikäisillä ja vanhoilla ukoilla on lisäksi todella laadukasta spermaa! Samaa ei voi sanoa 2-kymppisistä pikkupojista.... Nainen taas on hedelmällinen vain hyvin nuorena. Jotkut voivat tietysti saada lapsia vielä kypsässä, rupsahtaneessa 3-kympin iässä, mutta lapsista tuleekin usein kehitysvammaisia tai poikalapsista naisennäköisiä jne.