Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä tavalla laihduit parhaiten?

Vierailija
01.08.2016 |

Mikä oli haastavaa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädehoidot.

Vierailija
2/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kaikenlaista: karppausta, laillistettua ravitsemusterapeuttia, omin avuin nutraamista (laihduin nopeasti, mutta lihoin vuodessa takaisin), paleodieettiä, 1200 kcal kalorilaskentaa. Aina onnistuin laihtumaan 10-15 kg ja sitten tuli väsy ja aloin lihoa takaisin. 

Lopulta pääsin paino-ongelmastani paljon parjatulla Cambridge-dieetillä. Mulle vaan nopea rykäisy pussiruoalla yhdistettynä valmentajan säännöllisiin tapaamisiin ja ohjattuun vähittäiseen palaamiseen normiruokaan oli se juttu joka toimi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosilla. Nytkin menossa. Viikko ja -3kg takana. Aiemmin samalla metodilla -20kg :)

Vierailija
4/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerolla. Ei paljon tehnyt mieli ruokaa puoleen vuoteen. 20 kiloa lähti, ei tosin kovin terveellisesti eikä kauniisti.

Vierailija
5/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketoosilla. Nytkin menossa. Viikko ja -3kg takana. Aiemmin samalla metodilla -20kg :)

Kuinka paljon sulla on yhteensä pudotettavaa? Kunnioitettava saavutus.

Vierailija
6/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sokerit ja viljat pois. Olin normaalipainoinen, mutta kuukaudessa tippui 3kg. 167/55

Vierailija
7/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku karpannut? Laihtuuko sillä hyvin?

Vierailija
8/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin kaikenlaista: karppausta, laillistettua ravitsemusterapeuttia, omin avuin nutraamista (laihduin nopeasti, mutta lihoin vuodessa takaisin), paleodieettiä, 1200 kcal kalorilaskentaa. Aina onnistuin laihtumaan 10-15 kg ja sitten tuli väsy ja aloin lihoa takaisin. 

Lopulta pääsin paino-ongelmastani paljon parjatulla Cambridge-dieetillä. Mulle vaan nopea rykäisy pussiruoalla yhdistettynä valmentajan säännöllisiin tapaamisiin ja ohjattuun vähittäiseen palaamiseen normiruokaan oli se juttu joka toimi. 

Paljonko laihduit ja kauanko siitä on aikaa?

Itselläni toimi se, että söin enemmän ja useammin. Aamupalan opettelu oli haastavinta.

Vierailija
9/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru.

Vierailija
10/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon salitreeni raskailla painoilla puhdasta ruokaa.lisäksi lyhyitä aerobisia 3 viikossa.

Vierailija
11/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:2 -systeemillä. Tarkoitus oli pudottaa n. 10 kg, mutta lähtivät niin vaivattomasti, että päätin jatkaa hiukan lisää, ja vielä 4 kg putosi. Onpahan vähän marginaalia! Ensi kuussa tulee kaksi vuotta täyteen siitä kun pääsin ihannepainooni, eivätkä kilot ole tulleet takaisin.

Vierailija
12/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luopunut mistään. Ainoastaan pienensin määrät ja lisäsin liikuntaa. Miinus 28 kiloa, terveesti.

Vierailija
13/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat pysyneet poissa noin vuoden verran jo.  -12

Vierailija
14/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainerin avulla. Ei edes ollut tiukkaa ruokavaliota, vähensin herkkuja ja lisäsin hieman raejuustoa ja kananmunia tilalle. Pt veti eka kaksi kertaa viikossa puolen tunnin HIIT treenit ja kun jaksoin niin 45min treenit. Laihtumiseen se riitti. Kahdessa vuodessa lähti 32kg. Eikä minulla ollut varaa aina pt-palveluihin mutta kuntosalijäsenyys oli koko ajan joten kävin itsenäisesti salilla ja jumpissa kun oli 'köyhempää' ja säästin että taas sain trainerin tsemppaamaan.

Vierailija
15/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko laihduit ja kauanko siitä on aikaa?

Itselläni toimi se, että söin enemmän ja useammin. Aamupalan opettelu oli haastavinta.

Laihdutin yhteensä 27 kg, ja saavutin tavoitteeni 15.8.2013 eli kolmisen vuotta sitten. Tuon jälkeen vielä valmentajan seurannassa puolisen vuotta mentiin, valvottiin ettei paino lähde nousemaan tai tottumukset palaamaan vanhaan. 

Itselläni muuten ratkaisu on ollut juuri päinvastainen, eli jätin aamupalan (joka aina olikin inhottanut) sekä välipalat pois. Huomasin, etten kaipaa niitä ollenkaan, ja ne pois jättämällä saan riittävän vähän kaloreita niin etten liho. Syön nykyisin vain lounaan ja erittäin tukevan päivällisen myöhään illalla, ilman välipaloja. Toimii mulla erinomaisesti.

Vierailija
16/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin vegaaniksi ja aloin laihtua, vaikka mielestäni syön liikaakin. Kävelen myös suht paljon. Noin 10km joka päivä. Tuo vegaaniruokavalio oli selvästi jotenkin ratkaiseva juttu. Elimistö tuntuu nykyisin menevän jotenkin tukkoon, jos syön jotain "väärää". Voihan se olla, että kiinnitän nyt vain enemmän huomiota murkinaani, kun täytyy ajatella proteiinin saantia, rasvoja ja sen sellaisia. Lihaksiakin on tullut lisää, mikä on yllättävää.

Vierailija
17/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutena päivänä söin vähän, seitsemäntenä mitä mieleen juolahti.

Vierailija
18/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin imetyksen. Vähän haastavaa, pian 2-vuotias ei olisi tahtonut. Viimeinen vatsamakkara suli vajaan kuukauden kuluttua viimeisestä maitohörpystä kuin itsekseen. 

Vierailija
19/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerolla. Kaikki ruoka oksetti eli söin vähän.

Vierailija
20/40 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tekemällä