Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa minulle rohkeutta päättää "suhde" erään miehen kanssa!

Vierailija
01.08.2016 |

Välimme ovat todella tulehtuneet ja olen antanut hänen olla nyt rauhassa, mutta hän otti yhteyttä ja haluaisi ilmeisesti jatkaa. Emme kuitenkaan seurustele vaan kyse on muunlaisesta suhteesta. En kuitenkaan osannut sanoa hänelle, että ei enää vaan tapani mukaan kiertelin ja kaartelin ja tämä taas ärsytti häntä. En tiedä miksi en pysty sitä sanomaan vain. Ihmettelen mikä minussa on niin hienoa kun jaksaa katsella tätä käytöstäni vuodesta toiseen.

Tarkoitukseni ei ole käyttäytyä teinimäisesti, mutta siihen se tuntuu aina menevän kun pitäisi vakavasti puhua asioista hänen kanssaan. Hänelle ja minulle olisi siis paras lopettaa koko juttu. Minule tulee paha mieli aina kun käyttäydyn häntä kohtaan noin, mutta miten nyt saisin sen voiman sanoa, että ei enää! Tämä juttu myös pitäisi luultavasti päättää soittaen, koska näkeminen ei ehkä ole tilanteessamme paras ratkaisu kun hän on todella agressiivisen kuuloinen minua kohtaan vieläkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, mikä tuon suhteen anti on? kulmakivi seksi vai? Käytä aikasi johonkin hyödyllisempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vaikka tekstarilla, jos ei kerran kasvoittain onnistu. Pääasia että pääset kuviosta eroon.