Menetän tod. näk. neitsyyteni huomenna, miten pitäisi valmistautua?
Kommentit (128)
Ap:hen liittymättä, mutta miksi luulette että tyttö haluaa jotain "sitoutumista"? Ihan kuin tytöt ei haluaisi vain seksiä ilman mitään velvotteita :D
Inhoan niin "menettää neitsyys" -termia. Voitaisiinpa se jättää nykykielestä. Ei, et menetä mitään! Neitsyyskin on pääosin keksitty juttu, eikä se määritä sinua, onko sisälläsi käynyt 0 vai 50 munaa.
Sano, että tää on pelkkä provo. Jos jouduit kysymään näin yksinkertaisia asioita av:lta niin et todellakaan ole valmis. Sekä alle 16-vuotias on vielä niin lapsi. Toivottavasti kukaan ei ole painostanut sinua, koska siltä vähän kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kiitos taas vinkeistä. Ja en tee tätä ollakseni cool. Ap
Miksi sitten teet sen?
No kyseessä ei sinänsä ole painostus. Ja kysyn koska joku täällä osui oikeaan, eli siis ainoa saamani "seksuaalikasvatus" on saatu koulusta, ja sielläkin aihe käsiteltiin ihan ohimennen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten teet sen?
Koska lupasin poikaystävälleni. Ap
Vierailija kirjoitti:
En oikein voi ostaa kortsuja koska äitini saisi jotenkin tietää. Ja siis pillereistäkään en ole varma koska en halua sekoittaa hormonitoimintaani. Ap
Ei ole kauan aikaa sitten, kun palstalla kirjoitteli ikäisesi, joka ei voinut tehdä aborttia, koska äiti saisi tietää.
Voit aivan hyvin ostaa kortsuja, kunhan maksat käteisellä ja piilotat ne hyvin. Hävitä myyntipakkaus. Jos äiti löytää niin "Sain koulusta joskus"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein voi ostaa kortsuja koska äitini saisi jotenkin tietää. Ja siis pillereistäkään en ole varma koska en halua sekoittaa hormonitoimintaani. Ap
Ei ole kauan aikaa sitten, kun palstalla kirjoitteli ikäisesi, joka ei voinut tehdä aborttia, koska äiti saisi tietää.
No siinähän on vaitiolovelvollisuus. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kaupan myyjälläkin, ainakin jos haluaa pitää työpaikkansa.
Vierailija kirjoitti:
13-15 vuotias joka murehtii hormonitoimintaansa???
73, no joo o. Olen lukenut sen verran kauhu-uutisia pillereistä.
72, mutta ei muilla asiakkailla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten teet sen?
Huonoin syy koskaan. Haluatko itse edes oikeasti ja siis ihan oikean oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Menetin" neityyteni vasta 18-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa, joka oli 17-vuotias. Olimme seurustelleet joitakin kuukausia ja muuta seksiä oli jo kokeiltu. Ehkäisy oli kunnossa ja olimme molemmat täysin valmiita. Oli ihanan romanttista kokea ensimmäinen kerta rakastuneena kynttilöiden loimussa. Sattuihan se toki, aika paljonkin. Mutta muisto on kaunis kun kumppanina oli hyvin valittu kohtelias nuori mies. Ensimmäinen kerta tapahtui muutenkin minun ehdoillani, meille ainakin oli helpompi niin että minä olin päällä jotta pystyin koko ajan kontrolloimaan paremmin rytmiä ja kuinka syvälle penis menee.
Olen tyytyväinen ylipäätään että odotin noin myöhään. Moni kaveri kantoi pitkään raskasta lastia siitä että ensimmäinen kerta oli suorastaan traumaattinen.
Minä myös suosittelen ekaan kertaan nainen päällä -asentoa. Silloin nainen päättää homman etenemisestä.
Ap:n tapauksessa kun vain ei ollut kyse naisesta, vaan tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten teet sen?
Huonoin syy koskaan. Haluatko itse edes oikeasti ja siis ihan oikean oikeasti?
Nojoo jossain vaiheessa. Ei ehkä ihan vielä, mutta sopimusta ei voi perua. Olen jo totutellut ajatukseen. Ap
Mun kaverille kävi yläasteella niin, että poikakaveri jätti kun hän ei suostunut vielä seksiin. Sitten tämä mun kaveri päätti suostua että saisi pidettyä poikakaverinsa, menetti tälle neitsyytensä ja poikaystävä jätti heti tämän jälkeen uudestaan. Ja arvaa harmittiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, terveydenhuoltohenkilökunnalla. Mutta alle 16-v:sta raskaana olevasta tehdään lastensuojeluilmoitus sosiaaliviranomaisille. Lääkäri on velvollinen tekemään sen.
Kuka 13-15 -vuotias kirjoittaa "ollakseni", hormoni eikä hormooni, sekä hallitsee pilkku- ja yhdyssanasäännöt?
Provo :D
Sellaista sopimusta ei maailmassa ole mitä ei voi perua. Sun ei ikinä tarvitse tehdä mitään mitä et halua. Tässä sulle lista omista oikeuksista:
Kotonani kun vanhempani eivät ole paikalla. Ap