Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän tod. näk. neitsyyteni huomenna, miten pitäisi valmistautua?

Vierailija
31.07.2016 |

Olen siis tyttö.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi miettiä aika tarkkaan, että mistä syystä hommaan ryhtyy ja onko se kumppani sellainen että sen kanssa haluaa oikeasti olla niin lähekkäin. Mitenkään piloille et siitä mene, yhtään sen enempää kuin sun kumppanikaan.

Ja se ehkäisy, mieluummin tuplana eli kortsu ja pillerit. Sekä etukäteen lisäksi keskustelu siitä, mitä tehdään, jos kuitenkin tulee vahinko.

No pillereitä on hankala tällaisella varoitusajalla hankkia. Ja olemme jo suudelleet ja hyväilleet yms. Ap

No mitäpä jos järjestäisitte vähän lisää sitä varoitusaikaa? Tai ainakin niin, että ennen sitä huomista varaat ajan lääkäriltä pillerireseptiä varten. Ja käyt ostamassa niitä kumeja. Jos nuo asiat tuntuva ylivoimaisen vaikeilta tai noloilta, niin sit et ole vielä valmis siihen yhdyntäänkään. Siitä voi ihan aikuisten oikeesti olla seurauksena 9 kk:n raskausaika ja ihka elävä lapsi. Eikä se aborttikaan mikään leikin asia ole. Tai edes ne jälkiehkäisypillerit.

Ja se ei sit haittaa vaikka teillä olisi poikkiksen kanssa niitä kortsuja vähän enemmänkin. Voitte vaikka kimpassa harjoitella sen asettamista paikoilleen.

Ja ilman kortsua ette ryhdy mihinkään ennen kun on ne pillerit. Eikä mielellään silloinkaan ainakaan ennen kun olet itse täysi-ikäinen. Ja ne jutut että pojat haluaa paljaaltaan voi pistää samoin tein toisesta korvasta ulos, koska 1) hieman erilainen tuntemus vastaan raskaus/tauti - aika selkeä valinta vai mitä? Ja 2) seksin hyvyys on enemmän kiinni luottamuksesta ja yksin sekä yhdessä harjoittelusta kuin siitä muutaman kymmenysmillin paksuisesta kumista.

Vierailija
42/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voi ostaa kortsuja koska äitini saisi jotenkin tietää. Ja siis pillereistäkään en ole varma koska en halua sekoittaa hormonitoimintaani. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit eivät suojaa sukupuolitaudeilta, ainoastaan raskaudesta (eikä 100% siltäkään). Kondomi on oikeasti ainoa suoja tauteja vastaan. Osa taudeista on hoidettavissa, mutta osa taas on loppuelämän vitsauksia! Älä ota riskiä!

Vierailija
44/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se todellakin sattuu eikä edes onnistu välttämättä ekalla kerralla ollenkaan.

Immenkalvon voi poksauttaa itse (ellei ole mennyt jo esim. harrastuksissa, masturboinnissa tai kuukuppeillessa) niin se kipu ja veri jää kokonaan pois. Suosittelen.

Kannattaa muuten käydä pissalla seksin jälkeen, se huuhtoo virtsaputkesta bakteereita, joita sinne helposti naisella menee yhdynnässä. Monelle tulee virtsaputkentulehduksia kun aloittaa seksin harrastamisen, ja sitä voi ehkäistä puhtaudella, pissaamalla seksin jälkeen, juomalla paljon vettä ja karpalomehua. Ja jos on kuivaa, liukkaria kehiin niin limakalvot eivät ärtyynny.

Vierailija
45/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kaupasta saa kondomeja, ovat yleensä siellä missä hygieniatarvikkeet. Käy ostamassa paketti, se ei ole noloa vaan vastuullista. Suosittelisin ostamaan samalla liukuvoiteen, koska eka kerta on jännittävä ja oma kostuminen voi olla sen vuoksi riittämätöntä. Joku sanoisi, ettei sisään jos ei kerran ole tarpeeksi kostea, mutta epäilen ettet päätöstä ole enää siinä vaiheessa perumassa, joten liukkari voisi olla hyvä varalla olla ostettuna. Ja sitten itse akti. Oletan, että luotat kumppaniisi ja tilanne tulee olemaan hellä ja arvostava kahden toisistaan tykkäävän ihmisen välillä. Yhdyntä ei välttämättä tunnu ekalla kerralla mukavalle, jopa todennäköisesti näin. Kuietnkaan kovin kivualiaskaan se ei yleensä ole. Rauhallisesti vaan, yritä rentoutua mahdollisimman paljon. Ja puhukaa, kyselkää toisiltanne, se tilanne on vuorovaikutusta kuitenkin lopulta :) Toivottavasti tulee kiva eka kerta!

Vierailija
46/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla niin urpo, ettei tiedä mistä kortsuja saa.

Vierailija
47/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein voi ostaa kortsuja koska äitini saisi jotenkin tietää. Ja siis pillereistäkään en ole varma koska en halua sekoittaa hormonitoimintaani. Ap

Äitisi ei tiedä mitä ostat esim. kioskilta tai prismasta. Ilman kondomeita et mene naimaan, onko selvä.

Vierailija
48/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä poikaa ostamaan ne. Ja liukuvoidetta myös :)

Vierailija
49/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te välttämättä tiedä AP:n tilanteesta mitään. Hänhän voi olla esim. ankaran ja vanhoillisn perheen tyttö, ilman seksivalistusta ja asua pienellä paikkakunnalla (jossa kondomien ostaminen leviäisi vanhenpien tietoon).

Vierailija
50/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka kerta oli kun olin 17. Tunsin pojan suht hyvin, olimme tapailleet jo jonkin aikaa ja hän ei painostanut minua mihinkään ja antoi minulle aikaa. Jos en pitänyt kun kosketti minua jostain lopetti hän heti kun sanoin ja pyysi anteeksi. Varmista ainakin että nuo asiat kunnossa, jos poika painostaa/ei lopeta kun sanot ei, ei todellakaan kannata harrastaa seksiä. Mielestäni alle 16 v on vielä suht nuori vaikka monet ovatkin jo tosi fiksuja siinä iässä. Osta kondomeja, poika ei välttämättä osta. Vaikka olisi pillerit niin silti kondomi, suojaa sukupuolitaudeilta

Vierailija
51/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eka kerta oli kun olin 17. Tunsin pojan suht hyvin, olimme tapailleet jo jonkin aikaa ja hän ei painostanut minua mihinkään ja antoi minulle aikaa. Jos en pitänyt kun kosketti minua jostain lopetti hän heti kun sanoin ja pyysi anteeksi. Varmista ainakin että nuo asiat kunnossa, jos poika painostaa/ei lopeta kun sanot ei, ei todellakaan kannata harrastaa seksiä. Mielestäni alle 16 v on vielä suht nuori vaikka monet ovatkin jo tosi fiksuja siinä iässä. Osta kondomeja, poika ei välttämättä osta. Vaikka olisi pillerit niin silti kondomi, suojaa sukupuolitaudeilta

Lisään vielä, että ainakin joissain kaupungeissa saa ilmaisia kondomeja ehkäisyneuvoloista/koulun terveydenhoitajalta

Vierailija
52/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menetin" neityyteni vasta 18-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa, joka oli 17-vuotias. Olimme seurustelleet joitakin kuukausia ja muuta seksiä oli jo kokeiltu. Ehkäisy oli kunnossa ja olimme molemmat täysin valmiita. Oli ihanan romanttista kokea ensimmäinen kerta rakastuneena kynttilöiden loimussa. Sattuihan se toki, aika paljonkin. Mutta muisto on kaunis kun kumppanina oli hyvin valittu kohtelias nuori mies. Ensimmäinen kerta tapahtui muutenkin minun ehdoillani, meille ainakin oli helpompi niin että minä olin päällä jotta pystyin koko ajan kontrolloimaan paremmin rytmiä ja kuinka syvälle penis menee.

Olen tyytyväinen ylipäätään että odotin noin myöhään. Moni kaveri kantoi pitkään raskasta lastia siitä että ensimmäinen kerta oli suorastaan traumaattinen.

Vierailija
53/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelis?

Vierailija
54/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menetin" neityyteni vasta 18-vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa, joka oli 17-vuotias. Olimme seurustelleet joitakin kuukausia ja muuta seksiä oli jo kokeiltu. Ehkäisy oli kunnossa ja olimme molemmat täysin valmiita. Oli ihanan romanttista kokea ensimmäinen kerta rakastuneena kynttilöiden loimussa. Sattuihan se toki, aika paljonkin. Mutta muisto on kaunis kun kumppanina oli hyvin valittu kohtelias nuori mies. Ensimmäinen kerta tapahtui muutenkin minun ehdoillani, meille ainakin oli helpompi niin että minä olin päällä jotta pystyin koko ajan kontrolloimaan paremmin rytmiä ja kuinka syvälle penis menee.

Olen tyytyväinen ylipäätään että odotin noin myöhään. Moni kaveri kantoi pitkään raskasta lastia siitä että ensimmäinen kerta oli suorastaan traumaattinen.

Minä myös suosittelen ekaan kertaan nainen päällä -asentoa. Silloin nainen päättää homman etenemisestä.

Vierailija
55/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan myös että kortsuja ehkäisynä käyttävistä sadasta parista 8 tulee vuoden kuluessa raskaaksi. Pelkkä kondomiehkäisy on nuorilla ja aktiivisilla mielestäni liian vähän.

Vierailija
56/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosissas aiot sitä seksiä huomenna harrastaa, niin tule tänne kertomaan, miten meni ja mitä

täällä annettuja neuvoja tulit ottoneeksi huomioon!

Vierailija
57/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niiiiiiiiiiin naurettavaa seksin mystifiointia. Anna mennä vaan. Luultavasti fiilikset tulee olemaan "jaa eipä kovin kummosta ollut" ja eihän se olekkaan. Ei siis mitään syytä kasvattaa paineita lykkäämällä sitä jos kerran mukava harrastuskaverikin on. Huvittaa nämä siveyden sipulut jotka vaalivat sitä neitsyyttään kuin isoakin aarretta päälle parikymppiseksi. Joku tatuoitu paska ne sitten korkkaa kuitenkin :D Well worth it.

Jos seksi ei tunnu kovin kummoiselta niin sitten on jossakin vikaa. Et osaa hommaa tai kangistut kaavoihin kuten useimmat miehet ja naiset.

Vierailija
58/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32-vuotias neitsyt mies, eikä minulla ole mitään kiirettä edelleenkään menettää neitsyyttä. Olen siis kaksi kertaa ap:ta vanhempi ja ihmettelen sitä pakkomiellettä varsinkin 15-25 vuotiailla menettää nyt ja heti.

Aseksuaali en ole, mutta odotan vielä jotain tulisempaa, joka unohduttaa suoritepaineen. Vaikka sitten hautaan. Olen välillä pitkiäkin aikoja selibaatissa ja muutoin masturboin. Maailma ei minuun kaadu, eikä varmana siihenkään, vaikka puolet populaatiosta tekisi samoin. Jos näin kumminkin on, se saa kaaduta silloin. 

Vierailija
59/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis 13-15-vuotias.

Vierailija
60/128 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä aiotte harrastaa seksiä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi