Menetän tod. näk. neitsyyteni huomenna, miten pitäisi valmistautua?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Itse menetin neitsyyteni 14-vuotiaana, ja minua kaduttaa. Mutta sinä et ole minä, joten en ala sinulle saarnaamaan. Tee mitä haluat, toivo parasta ja jos menee huonosti, niin et sinä siitä rikki mene. Tässä minun vinkkini sinulle:
Käytä kondomia. Jos se toinen alkaa nysvätä jotain "mutku en osaa laittaa", "ei tunnu niin hyvältä" ja "yni yni yni ei mulla tauteja oo", niin laita housut takaisin jalkaan ja kävele pois. Ota omat kondomit mukaan, sillä se toinen ei välttämättä ota. Jos sinua pelottaa, että vanhempasi saavat tietää, niin osta kondomipaketti käteisellä (5 kpl maksaa usein reilut 5 euroa), laita kuitti ja kondomien pahvikuori jo kaupassa julkiseen roskikseen, ja hävitä lopuksi kondomit ja niiden muovikääreetkin julkiseen roskikseen.
Käytä liukastetta, tai muuten sinua tulee sattumaan ihan perkeleesti. Jos se toinen alkaa että "yni yni yni, enkö muka ole niin kiihottava, että kastuisit luonnollisesti?" niin kävele pois. Pidä huoli, että liukaste sopii yhteen kondomien kanssa, eli älä käytä öljyjä, ne saattavat rikkoa kondomin. Käytä vesi- tai silikonipohjaista liukastetta. Paremman puutteessa sylkikin kelpaa. Jos käytät liukastettuja kondomeita, niin hyvä, mutta se ei yksin riitä. Niidenkin kanssa kannattaa varata lisäliukastetta.
Älä tuhlaa voimavarojasi turhaan huolehtimiseen, kuten "olenko ihan huono", "näytänkö tyhmältä", "loukkaantuuko hän jos sanon, että tämä tuntuu pahalta", "onko naamallani ruma ilme", "enkai näytä tässä asennossa liian laihalta/lihavalta", "voiko näin tehdä vai onko tämä epänormaalia". Sinä olet sellainen kuin olet ja se menee niinkuin se menee, ja sillä selvä.
Älä yritä nuolla toisen persettä, äläkä odota hänen nuolevan sinun persettäsi. En siis tarkoita kirjaimellista perseennuolemista - jos haluatte oikeasti tehdä niin, niin siitä vain! Mutta älkää ruvetko kuvaennolliseen perseennuolentaan, eli liialliseen miellyttämiseen ja sensellaiseen. Teistä kumpikaan ei ole toiselle mitään sellaista velkaa, mikä pitäisi maksaa jollakin seksiaktilla, mikä tuntuu pahalta.
PS. Jos olet kuullut sellaisia juttuja, että ekan kerran kuuluukin sattua, tai ekan kerran jälkeen pitäisi tulla verta, niin ne ovat täysiä myyttejä. Tuska ja veri johtuvat ainoastaan siitä, jos et ole liukastanut kunnolla. Eli kondomit, liukaste ja onnea matkaan!
-102
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse menetin neitsyyteni 14-vuotiaana, ja minua kaduttaa. Mutta sinä et ole minä, joten en ala sinulle saarnaamaan. Tee mitä haluat, toivo parasta ja jos menee huonosti, niin et sinä siitä rikki mene. Tässä minun vinkkini sinulle:
Käytä kondomia. Jos se toinen alkaa nysvätä jotain "mutku en osaa laittaa", "ei tunnu niin hyvältä" ja "yni yni yni ei mulla tauteja oo", niin laita housut takaisin jalkaan ja kävele pois. Ota omat kondomit mukaan, sillä se toinen ei välttämättä ota. Jos sinua pelottaa, että vanhempasi saavat tietää, niin osta kondomipaketti käteisellä (5 kpl maksaa usein reilut 5 euroa), laita kuitti ja kondomien pahvikuori jo kaupassa julkiseen roskikseen, ja hävitä lopuksi kondomit ja niiden muovikääreetkin julkiseen roskikseen.
Käytä liukastetta, tai muuten sinua tulee sattumaan ihan perkeleesti. Jos se toinen alkaa että "yni yni yni, enkö muka ole niin kiihottava, että kastuisit luonnollisesti?" niin kävele pois. Pidä huoli, että liukaste sopii yhteen kondomien kanssa, eli älä käytä öljyjä, ne saattavat rikkoa kondomin. Käytä vesi- tai silikonipohjaista liukastetta. Paremman puutteessa sylkikin kelpaa. Jos käytät liukastettuja kondomeita, niin hyvä, mutta se ei yksin riitä. Niidenkin kanssa kannattaa varata lisäliukastetta.
Älä tuhlaa voimavarojasi turhaan huolehtimiseen, kuten "olenko ihan huono", "näytänkö tyhmältä", "loukkaantuuko hän jos sanon, että tämä tuntuu pahalta", "onko naamallani ruma ilme", "enkai näytä tässä asennossa liian laihalta/lihavalta", "voiko näin tehdä vai onko tämä epänormaalia". Sinä olet sellainen kuin olet ja se menee niinkuin se menee, ja sillä selvä.
Älä yritä nuolla toisen persettä, äläkä odota hänen nuolevan sinun persettäsi. En siis tarkoita kirjaimellista perseennuolemista - jos haluatte oikeasti tehdä niin, niin siitä vain! Mutta älkää ruvetko kuvaennolliseen perseennuolentaan, eli liialliseen miellyttämiseen ja sensellaiseen. Teistä kumpikaan ei ole toiselle mitään sellaista velkaa, mikä pitäisi maksaa jollakin seksiaktilla, mikä tuntuu pahalta.
PS. Jos olet kuullut sellaisia juttuja, että ekan kerran kuuluukin sattua, tai ekan kerran jälkeen pitäisi tulla verta, niin ne ovat täysiä myyttejä. Tuska ja veri johtuvat ainoastaan siitä, jos et ole liukastanut kunnolla. Eli kondomit, liukaste ja onnea matkaan!
-102
Oho, ei lähtenyt muuta kuin nimimerkki :D siis, kyllä mulla vaan sattui ihan perkeleesti vaikka oli liukastetut kondomit + liukkari. Et voi olettaa että muilla ei sattuisi siksi että sinulla itselläsi ei sattunut. Muuten kyllä täysin samaa mieltä kanssasi.
-102
Kauanko olet seurustellut pojan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-102
Oho, ei lähtenyt muuta kuin nimimerkki :D siis, kyllä mulla vaan sattui ihan perkeleesti vaikka oli liukastetut kondomit + liukkari. Et voi olettaa että muilla ei sattuisi siksi että sinulla itselläsi ei sattunut. Muuten kyllä täysin samaa mieltä kanssasi.
-102
Sillä minä juuri sanoinkin, kun itseäni sattui aivan tajuttoman paljon. Oma silloinen "rakastava" poikaystäväni, eli kiimainen paskanulikka, teki juuri tuota mistä varoittelin, eli ei suostunut käyttämään luikkaria, kun minun piti kuulemma kiihottua tarpeeksi pelkästään häntä katsomalla. Seksiä oli pakko harrastaa ja se sattui joka kerta vain enemmän ja enemmän, koska ajan myötä opin pelkäämään siitä aiheutuvaa kipua, mikä vain lisäsi siitä aiheutuvaa kipua. Vietin 7 vuotta kuvitellen, että seksi sattuu aina niin paljon. Suhteen jälkeen elin kolme vuotta onnellisessa selibaatissa helpottuneena siitä, että nyt sitä ei enää tarvitse sietää. Vasta myöhemmin opin, että kipu johtui vain liiasta tiukkuudesta ja puutteellisesta liukastuksesta.
Jos siis et sairasta mitään tautia (esim. vulvodynia), limakalvosi ovat ehjät ja terveet, eikä poikaystävällä ole mitään megahulkmelaa, niin oma rentous ja riittävä liukastus pitävät kivun loitolla. En ole asiantuntija, mutta veikkaisin, että sinulla oli siis kyse siitä, että olit niin jännittynyt, että alapääsi lihakset olivat piualla ja vastustelivat penetraatiota kivuliaasti. Ja tietysti ymmärrän, että minä en ole samanlainen kuin kaikki maailman ihmiset - siksi viestin ensimmäisessä kappaleessa lukikin, että nämä ovat MINUN vinkkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-102
-102
Ja pointtihan ei ollut se, että liukastus positaa automaattisesti kaiken kivun ja tuskan ikuisiksi ajoiksi. Tarkoitin vain sanoa, että jos luikkaria ei käytä, niin silloin viimeistään sattuu.
hyvä syykö? No ei varmasti sulla ole yhtään hyvää syytä.
"Olen jo päättänyt tehdä tämän, piste."
Todella HUONO päätös.
Vierailija kirjoitti:
En oikein voi ostaa kortsuja koska äitini saisi jotenkin tietää. Ja siis pillereistäkään en ole varma koska en halua sekoittaa hormonitoimintaani. Ap
Olet alaikäinen myös mieleltäsi ja aikamoinen houkka suunnitelminesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä aiotte harrastaa seksiä ?
Kotonani kun vanhempani eivät ole paikalla. Ap
Kyllä sun olis paras odottaa, kunnes sulla ja kumppanilla on oma yhteinen koti.
Ja muuten, et sä voi mitenkään olla varma että se olisi nyt eka kerta myös kumppanillasi. Tuolla sun kokonaisasenteellasi näytää riski todella suurelta, että sä saat ennemmin tai myöhemmin ainakin klamydian koko loppuelämän riesaksi, taakaksi, vaiko lahjaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan niin "menettää neitsyys" -termia. Voitaisiinpa se jättää nykykielestä. Ei, et menetä mitään! Neitsyyskin on pääosin keksitty juttu, eikä se määritä sinua, onko sisälläsi käynyt 0 vai 50 munaa.
Neitsyys on hyvin reaalinen ja konkreettinen juttu. Jotka sitä vähättelevät, ovat sisäisesti hengeltään pahasti arpeutuneita.
Minulla ainakin ensimmäinen kerta sattui rentoudesta ja liukasteista huolimatta. Ja olin kyllä kunnolla kiihoittunut ennen kun alettiin hommiin. Mutta olin päällä, joten oli helpompi kontrolloida ettei kipu mennyt sietämättömäksi.
Kumit helpompia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein voi ostaa kortsuja koska äitini saisi jotenkin tietää. Ja siis pillereistäkään en ole varma koska en halua sekoittaa hormonitoimintaani. Ap
Kumeja löytyy jokaisen marketin hyllystä. Menet kauppaan, maksat käteisellä niin mistä se sun mutsis saa mitään tietää? Anna mennä.
Tai voithan vetää paljaalla ja lähteä seuraavan päivänä hommaamaan terveyskeskuksesta reseptiä katumuspillerille. Se se vasta hormonit sotkeekin sitten oikein kunnolla.
ps: Jos olette molemmat eka kertaa hommissa niin ei siinä suuseksissä silloin kortsua tarvita.
Nyt kuule Ap, ette te mitään kumeja tarvii. Vievät vain homman hohdon.
Ensinnäkin sano pojalle et tulee sit sun vatsan päälle, mut koska varmaan on amatööri, niin voi mokata tämän.
Ratkaisuksi otatte tuplaehkäisyn eli ajoitatte panon niin, että raskaus ei ole mahdollinen eli joko muutama päivä menkkojen jälkeen tai juuri ennen niiden alkua. Ikkuna jonka aikana voi tulla raskaaksi on itseasiassa aika lyhyt.
Nii ja eipä kestä kiittää.
Näinkö se suomimuijien viattomuus pilataan? Eli n. 16-kesäisenä annetaan neitsyys jollekin idiootille? Voi teitä, naiset.
Miksi käytät termiä "menetän neitsyyteni"?
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska hän menettää jotain kallisarvoista eikä enää koskaan saa sitä takaisin. Itse puhuisin jopa sielun menettämisestä.
Seksin ei kuulu sattua ja ei se immenkalvo mikään venymätön verkko ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska hän menettää jotain kallisarvoista eikä enää koskaan saa sitä takaisin. Itse puhuisin jopa sielun menettämisestä.
Eihän se mitään menettämistä ole jos sen vapaaehtoisesti tekee. Oikea termi olisi "luovutan".
Eli tänään luovutan neitsyyteni.
Otan osaa menetykseesi! Voimia! Jaxuhali! Aika parantaa tod. näk!
Ärsyttää lukea näitä vastauksia. Tytöllä/naisella ei ole mitään neitsyyttä joka annetaan pojalle/miehelle jonain suurena lahjana. Yhtä lailla tuo neitsytpoika " antautuu " tyttöystävälleen. Seksiä tulee harrastaa silloin, kun sitä itse haluaa. Sen ei tule olla vallankäyttöväline, jonka " antamista " ehkä joutuu katumaan. Jokaisen uuden kumppanin kanssa on oma ekakertansa, kun jokainen on erilainen ja yhdessä opetellaan mikä puolin ja toisin tuntuu hyvältä. Se ei satu, jos rentoutuu, ja on lämmitellyt riittävän kauan. Juuri oli tutkimus, että eka kerta voi sattua siksi, että tytöt on aivopesty luulemaan että se sattuu, koska siten on pyritty hallitsemaan naisia. Seksistä on pyritty tekemään mörkö jota naisen tulee välttää. Kipu tulee siitä, kun jännittää liikaa ja vaginan lihaksisto jännittyy. Immenkalvossa ei ole tuntoa, eikä sitä automaattisesti ole kaikilla tai se on jo rikkoutunut aiemmin. Nykytiedon varassa tyttöjä ei enää kehoiteta pelottelemaan kivulla, koska se pelko juuri sitä kipua voi aiheuttaa. Itse olin masturboinut mm. kurkulla ilman kipua ennen ekaa seksikertaa mutta jännitin kauhukertomuksien takia ekaa yhdyntää. Se nipisti hieman kunnes rentouduin. Sen jälkeen ei tuntunut miltään. Se johtui huonosta lämmittelystä. Voit vaikka itse kosketella omaa klitorista yhdynnän aikana. Nauti, siihen meillä tytöillä ja naisillakin on oikeus. Et sinä mitään menetä, vaan saat toivottavasti hyvän kokemuksen. Kondomeja kyllä täytyy uskaltaa hankkia. Voithan myös pyytää poikaystävääsi niitä hankkimaan. Olette yhdessä asiassa vastuussa. On väärin harrastaa seksiä, koska on luvannut jollekin. Se on hyväksikäyttöä. Jos olet valmis henkisesti siihen, että poikaystäväsi on itsekäs ja asioiden täytyy tapahtua koska hän haluaa, sinusta piittaamatta, niin kukaan ulkopuolinen sua tuskin voi estää. Jokaisella on oikeus kieltäytyä missä tahansa vaiheessa. Itse testaisin luotettavuutta sanomalla, että ei käykään ja katsoisin miten kundi reagoi. Jos häipyy, ei ole sun arvoinen. Katso myös, että häntä kiinnostaa myös sun nautinto. Jos sitä kiinnostaakin vain seksi eikä yhdessäolo, ja häipyy tuon jälkeen niin sun itsetunto voi saada kolauksen. Silloin et kuitenkaan ollut tyhmä, koska ei ole tyhmää luottaa rakkaaseensa. Silloin se jätkä on tyhmä paskiainen. Sellaisen jälkeen ei kuitenkaan kannata jäädä murehtimaan, että hänen kanssaan oli eka kerta. Aina välillä ihmisistä erehtyy, ja niiden kanssa jakaa hetkiä. Se pettymys tulee oli sit eka, toka, tai kymmenes kerta. Et ole mikään esine, jonka voi saada vaan ihminen. Jos et kelpaa jollekin sun seksuaalihistorian takia, se joku ei sua aidosti rakasta joten se ei ole mikään menetys.
En kuitenkaan mitään maahanmuuttajaa panemassa.