Menetän tod. näk. neitsyyteni huomenna, miten pitäisi valmistautua?
Kommentit (128)
Joko aloittaja on menettänyt neitsyytensä? Vastasiko odotuksiasi? Osasiko poika hommansa?
Varoitan että Siitä sit luultavasti tietää koko koulu sen jälkeen kun poikaystävä on menny kehuskelee kavereilleen. Ja varauduttu siihen et sut jätetään myös sen jälkeen kun on saatu mitä haluttu. Tärkeintä olis vaan ettet painostuksen alla tee sitä. Sinuna odottaisin et varmasti voisit toiseen luottaa ja se ehkäisy on tärkein. Ja suihku seksin jälkeen. Ettei kehity tauteja. Mä olin just tollanen hölmö ja annoin poikaystävän painostaa kun pelkäsin et muuten jättää. Ei hyvin käynyt. Olispa mulle Joku sanonut et älä anna jos toinen ei ymmärrä odottaa ja jos ei odota vaatii jättää ni se ei sit oo sen arvoinen et kannattaisi jäädä roikkumaan. Oikea mies ymmärtäis kyllä Eikä painostais yhtään. Ne osaa kuule olla niin ovelia. "en tee mitään mitä et halua." siitä tuli olo et onpa toinen kiltti, pakko varmaan vastapalvelukseks antaa. Tuntui et Oon sille velkaa sen. Mut se olikin kiero siunnitelma ja Kun sai mitä halusi niin sit ei enää kiinnostanukaa. Oli nii käytetty olo. Ja ennenkaikkea TYHMÄ. Ite olin tyhmä. Ois kannattanu odottaa. Oikeasti. Mut sulle toivon parempaa onnea ja tsemppiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytät termiä "menetän neitsyyteni"?
Siksi koska hän menettää jotain kallisarvoista eikä enää koskaan saa sitä takaisin. Itse puhuisin jopa sielun menettämisestä.
Mielenkiintoinen näkemys,ovatkohan näin ajattelevan mielestä kaikki ei-neitsyet sieluttomia,myös ne,jotka ovat pantanneet itseään avioliittoon saakka?Koska tuolla logiikalla kaikkien pitäisi elää ikuisessa selibaatissa,ettei vain menetä sieluaan.
AP on saanut hyviä neuvoja.Ehdottomasti paras niistä on,että "olen luvannut" ei ole pätevä syy tehdä asioita,joihin ei ole aidosti valmis.Toivottavasti ap palaa päivittämään tilannetaan.
No kerro nyt, saitko sitä munaa vai et?
Peset pillun ennen treffeille menemistä ja hankit ajoissa pillerit että ei tarvitse sählätä kumien kannssa jotka vievät mieheltä kaiken lisäksi kaiken nautinnon.