Menetän tod. näk. neitsyyteni huomenna, miten pitäisi valmistautua?
Kommentit (128)
Toki kortsu on parempi kuin pilleri siten että kortsu ehkäisee sukupuolitauteja. Mutta moni mies vierastaa silti kortsua sen nautinnon vähentymisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
opettele ensin sanomaan ei.
Miten niin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kykenevä ostamaan kondomeja tai muuten huolehtimaan ehkäisystä niin ei ole kykenevä seksiinkään!
Tämä.
Ja mieti nyt hyvä ihminen, oletko tähän henkisesti valmis. Itseltä meni neitsyys vasta 19-vuotiaana ja mulla on kolmeakymmentä lähestyviä kavereita, joilla ei ole mitään seksiaktia elämässään ollut. En tarkoita jeesustella, sanon vaan, ettei sitä tarvitse tehdä vain ollakseen jotenkin cool tms.
Kannattaa myös ottaa asioista selvää, jos leikkiin ryhtyy. Esim. tuosta ehkäisystä, miten kortsu laitetaan paikalleen jne. (Vinkki: vähän samanlainen tekniikka kuin sukkahousujen laitto. :D)
Ok, kiitos taas vinkeistä. Ja en tee tätä ollakseni cool. Ap
Mun eka kerta oli 21 v. Ota rauhassa, ei ole kiire menettää neitsyyttä! Olette ihan lapsia vielä ja tuon ikäisenä pitäisi kävellä käsi kädessä jme eikä harrastaa seksiä!
Voi kun et sitä tekisi. Olet liian nuori mieleltäsi. Luulet varmaan saavasi siitä itsevarmuutta, mutta totuus on päinvastainen. Itsetuntosi heikkenee ja altistut elämässäsi huonoille valinnoille.
Kyllä suuri osa tytöisyä näin tekee, mutta ei se sinulle silti hyväksi ole. Onko poika edes sitoutunut sinuun ollenkaan?
Ei millään pahalla, mutta jos et tiedä edes mistä kortsuja saa ostettua niin odota pari vuotta ja harkitte seksiä sitten uudelleen :) Se on aikuisten hommaa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, mutta mistä saa kortsuja vai pitäisikö luottaa siihen että kumppani tuo? Ap
No niin Pervo-Pena! Annas olla taas.
Olen kuitenkin päättänyt sen tehdä ja minulla on hyvä syy siihen. Ap
Harjoittele näyttelemään orgasmia. Pitää huutaa ja kiljua niin lujaa kuin kurkusta lähtee.
Älä antaudu vielä! Olet aivan liian nuori.
Uskon jotta olette valmiita seksiin ja hetki on oikeampi sen jälkeen kun olette keskustelleet ensinnäkin ehkäisystä (muuten kuin viestitellen) Kyllä ihmisten jotka ovat valmiita jakamaan intiimipuolellakin hetkiä pitäisi mielestäni pystyä keskustelemaan ehkäisystä ja siitä kuka tuo kondomit yms. Kondomeita saa jokaisesta kaupasta ja kioskista melkeinpä. Ihmiset ei varmaankaan tule miettineeksi kuinka luottamuksellista seksin tulisi olla ja silloin pitäisi pystyä asioista keskustella kumppanin kanssa naamatusten.
No en ole mikään vitun pervo pena. Olen jo päättänyt tehdä tämän, piste. Ap
Okei, oot vielä tosi nuori, mieluimmin voisit vielä odottaa. Mutta muista nämä.
- Jos ei sulla ole ajantasalla olevaa kortsua, niin pojalla pitää olla, se on ainoa joka suojaa taudeilta. Hyvä jos löytyy toinenkin, voitte vahingossa rikkoa sen.
- Keskeytetty yhdyntä taikka "varmat päivät" ei takaa ettet tule raskaaksi, vain ehkäisy (ja seksi harrastamattomuus, mutta se asia sikseen..) ja kotrtsutta pano ei oo ok, vaikka poika väittää ettei se tunnu yhtä hyvältä. Sanot suoraan kortsu päälle tai saa tyytyä omaan käteensä. Kummasti kiinnostaa eka vaihtoehto.
- Sun ei ole todellakaan pakko harrastaa seksiä siksi, että joko kaveritkit väittävät jo tehneensä niin (monet valehtelevat sosiaalisen painostuksen alla), poikaystävä vaatii niin tai ajattelet että sun kuuluis jo olla "menettänyt" neitsyytes.
- Seksi on parasta kun sen aikana on turvallinen olo kumppanisi kanssa ja todella itse myös haluat sitä.
Jos haluat vielä jotain muuta, niin suosittelen suihkua sulle ja sille nuorelle kollilles ja teet asioita jotka lisää sun itseluottamustas. Oli se sitten sheivausta tai nättejä alusvaatteita.
Mutta edelleen suosittelen että odotat jos et oo 100% varma. Eka kerta on kömpelöä, epävarmaa ja hikistä hommaa, nolottaa ja ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Ai niin ja sattuu. Haluat taatusti käydä tuon kaiken vaan rakastamasi ihmisen kanssa läpi ja jos sua se kolli oikeesti rakastaa, se ei na'u seksiä jos oot yhtään epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, mutta mistä saa kortsuja vai pitäisikö luottaa siihen että kumppani tuo? Ap
Nyt järki käteen. Et mene harrastamaan seksiä, jos kyselet tuommoisia! Ostat itse ne kondomit ja huolehdit, että niitä käytetään ja oikein. Huom! Myös suuseksissä!
Vierailija kirjoitti:
Toki kortsu on parempi kuin pilleri siten että kortsu ehkäisee sukupuolitauteja. Mutta moni mies vierastaa silti kortsua sen nautinnon vähentymisen vuoksi.
Jos se on pojankin eka kerta, se ei tiedä "paremmasta".
Kyllä on taas niiiiiiiiiiin naurettavaa seksin mystifiointia. Anna mennä vaan. Luultavasti fiilikset tulee olemaan "jaa eipä kovin kummosta ollut" ja eihän se olekkaan. Ei siis mitään syytä kasvattaa paineita lykkäämällä sitä jos kerran mukava harrastuskaverikin on. Huvittaa nämä siveyden sipulut jotka vaalivat sitä neitsyyttään kuin isoakin aarretta päälle parikymppiseksi. Joku tatuoitu paska ne sitten korkkaa kuitenkin :D Well worth it.
Kannattaa peseytyä kunnolla ja käydä vessassa ennen yhdyntää ettei tule hätä. Sheivaus oman mielen mukaan.
Se todellakin sattuu eikä edes onnistu välttämättä ekalla kerralla ollenkaan.
Ja sukupuolitautia tuskin saan, koska on poikaystävänkin eka kerta. Ap