Mitä ajattelet nähdessäsi ulkona aikuisen Pokemon Go -pelaajan kännykkäänsä tuijottaen pokemoneja metsästämässä?
Itse olen nähnyt aikuisia pokemon-pelaajia muutaman kerran, esim. keski-iän paremmalla puolella oleva vanha mies etsimässä intensiivisesti pokemoneja kylämme keskustassa. :)
Mitä ajatuksia teissä herättää aikuiset pokemon-metsästäjät? :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuinen ihminen jaksaa. Eikö teitä sitten saa pihalle liikkumaan ilman jatkuvaa näytön kyttäämistä? Jotenkin säälittävää...
Eivötkö pokemonin pelaajat liiku muuten ulkona kuin pelatessaan pokemonia? Mistä tiedät?
Vanha ketju, jonka voisi kääntää nykyään toisinpäin. Mitä ajattelet nähdessäsi ulkona teini-ikäisen pokemon_go-pelaajan?
Vierailija kirjoitti:
keskenkasvuisten touhua, eikö aikuisella miehellä oo tärkeämpää tekemistä
Onko vauvapalstailu sitä aikuisille sopivaa tärkeämpää tekemistä?
Minusta on mukavaa, että aikuisetkin voivat olla leikkimielisiä ja pelata. Ei ole minulta pois! Ja ovatpahan ulkona ja liikkuvat 😊
Entinen kumppani (aikuinen, kohta 40v mies) pelasti pokemonia päivätyökseen. Puhutaan 10-12 tunnista PÄIVITTÄIN, joka paikassa (kauppareissuilla, jouluaattona minun perheeni luona, syntymäpäivinä, autolla ajaessa, automatkoilla piti pysähtyä pokemonin takia tuon tuosta...)
. Tästä traumatisoituneena, en yhtään hyvää ajatusta. Lapsellista, ajanhukkaa, ei sovi aikuiselle.
Mikäs siinä, pelatkoon vaan jos se tuottaa hänelle iloa ja mielihyvää. Täällä meillä päin näkyy joskus ikäihmisiä kahden tai jopa kolmen laitteen kanssa Pokemon-metsällä.
Itse kukinvoi harrastaa vapaa-ajallaan mitä tykkää. Ei kannata tuhlata elämäänsä siihen, että miettisi mitä muut minun kiinnostuksen kohteista ajattelee. Siis kunhan ei vahingoita toisia. Tosin kaapissa olevat homot loukkaantuu nyt mistä vaan, kun jotkut jutut saa ne ajattelemaan niiden itseltään kieltämiä mielitekoja.
jep jep... ei mitään jos kävelisivät.. mutta hääpaikalla ilmestyy taksi.. kaikki huuli pöyreenä et kuka tilas..?
ei kukaan vaan se toppeli pyydysti taksia!