Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet nähdessäsi ulkona aikuisen Pokemon Go -pelaajan kännykkäänsä tuijottaen pokemoneja metsästämässä?

Vierailija
30.07.2016 |

Itse olen nähnyt aikuisia pokemon-pelaajia muutaman kerran, esim. keski-iän paremmalla puolella oleva vanha mies etsimässä intensiivisesti pokemoneja kylämme keskustassa. :)

Mitä ajatuksia teissä herättää aikuiset pokemon-metsästäjät? :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep jep... ei mitään jos kävelisivät.. mutta hääpaikalla ilmestyy taksi.. kaikki huuli pöyreenä et kuka tilas..?

ei kukaan vaan se toppeli pyydysti taksia!

Vierailija
22/28 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuinen ihminen jaksaa. Eikö teitä sitten saa pihalle liikkumaan ilman jatkuvaa näytön kyttäämistä? Jotenkin säälittävää...

Eivötkö pokemonin pelaajat liiku muuten ulkona kuin pelatessaan pokemonia? Mistä tiedät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, jonka voisi kääntää nykyään toisinpäin. Mitä ajattelet nähdessäsi ulkona teini-ikäisen pokemon_go-pelaajan?

Vierailija
24/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskenkasvuisten touhua, eikö aikuisella miehellä oo tärkeämpää tekemistä

Onko vauvapalstailu sitä aikuisille sopivaa tärkeämpää tekemistä?

Minusta on mukavaa, että aikuisetkin voivat olla leikkimielisiä ja pelata. Ei ole minulta pois! Ja ovatpahan ulkona ja liikkuvat 😊

Vierailija
25/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani (aikuinen, kohta 40v mies) pelasti pokemonia päivätyökseen. Puhutaan 10-12 tunnista PÄIVITTÄIN, joka paikassa (kauppareissuilla, jouluaattona minun perheeni luona, syntymäpäivinä, autolla ajaessa, automatkoilla piti pysähtyä pokemonin takia tuon tuosta...)

. Tästä traumatisoituneena, en yhtään hyvää ajatusta. Lapsellista, ajanhukkaa, ei sovi aikuiselle.

Vierailija
26/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onkihan toikin Mysticissä?"

Vierailija
27/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, pelatkoon vaan jos se tuottaa hänelle iloa ja mielihyvää. Täällä meillä päin näkyy joskus ikäihmisiä kahden tai jopa kolmen laitteen kanssa Pokemon-metsällä.

Vierailija
28/28 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kukinvoi harrastaa vapaa-ajallaan mitä tykkää. Ei kannata tuhlata elämäänsä siihen, että miettisi mitä muut minun kiinnostuksen kohteista ajattelee. Siis kunhan ei vahingoita toisia. Tosin kaapissa olevat homot loukkaantuu nyt mistä vaan, kun jotkut jutut saa ne ajattelemaan niiden itseltään kieltämiä mielitekoja.