Maksaisitko käsilaukusta 4000€?!
Maksaako joku oikeasti käsiveskasta neljä tonnia? Se on järkky määrä rahaa upottaa nahkanpalaseen! Olen seurannut tuttavaa instagramissa ja ihmetellyt lukuisia kuvia laukuista. Huvikseni nyt googletin mitä laukkuja ne on ja järkytyin hinnoista. Pikkuruiset lompakotkin maksaa 500.
Tunnetko ihmisiä joilla on näitä kalliita laukkuja? Mitä he tekevät työkseen?
Kommentit (46)
Jos tavallisessa työssä käyvällä ihmisellä on paljon neljän tonnin käsilaukkuja, veikkaisin että sitten on kyllä myös isot kulutusluotot.
Ainoastaan, jos myydessäni eteenpäin saisin siitä kunnon voiton, ja se olisi helppo ja nopea myydä.
Minulla on Louis Vuittonia ,Guccia ja Chanelia. Seuraavaksi MCM laukku olisi harkinnassa. Laukkujeni hinnat vaihtelee 900-5000e. Olen yrittäjä ja malli.
En maksaisi vaikka olisin miljonääri, niin hienoa laukkua ei voi olla olemassa jotta siitä maksaisin niin paljon. Jos johonkin turhuuteen käyttäisin neljä tonnia, niin johonkin koruun, neljällä tonnilla saa oikeasti kauniin ja arvokkaan korun, neljän tonnin laukut on yleensä rumia eikä niiden materiaali ole juuri minkään arvoista toisin kun jalometallit ja jalokivet.
En käsitä ihmisiä jotka ihastelee jotain ruskeaa tai mustaa nahkaa olevia veskoja että kato ny ku ihana, ne näyttää kaikki tasan yhtä rumilta, oli niis kuinka hienoa käsityötä hyvänsä ne saumat ja mikä merkki hyvänsä. Mulla on kukkakuvioista kangasta oleva laukku joka maksoi 79€ ja sitä moni on ihastellut, ihan vieraat ihmisetkin. Ystävätär ihastui niin että osti itsekin samanlaisen.
Jos ihmisellä on taloudellista resurssia, se ostaa tavaroita/palveluita, joista pitää. Ei ole tarvetta näyttää kenellekään mitään. Itse hassaan rahoja käsilaukkuihin ja autoihin, mutta esim. televisio on vanha toosa.
Kyllä täytyy elämä olla helvetti soikoon todella tyhjää jos laukusta monta tonnia maksaa!