Maksaisitko käsilaukusta 4000€?!
Maksaako joku oikeasti käsiveskasta neljä tonnia? Se on järkky määrä rahaa upottaa nahkanpalaseen! Olen seurannut tuttavaa instagramissa ja ihmetellyt lukuisia kuvia laukuista. Huvikseni nyt googletin mitä laukkuja ne on ja järkytyin hinnoista. Pikkuruiset lompakotkin maksaa 500.
Tunnetko ihmisiä joilla on näitä kalliita laukkuja? Mitä he tekevät työkseen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ostaisin. 4 tonnia on vielä aika halpa hinta hyvä ja laatu maksaa
Ei maksa, siis neljää tonnia. Neljän tontun käsilaukussa laatu maksaa 100-1000 euroa työn hinnasta ja materiaaleista riippuen. Loppu on pelkkää logon luomaa illuusiota laadusta = ylihintaa.
Mikä se instagram nimimerkki on? Tai joku nimimerkki kenellä on semmoisia laukkuja. Kauhistelin 130€ laukkua niin millainen sitten on 4000 laukku :O
Voisin maksaa 4ke laukusta jos ei olis asuntolainaa. Ihme jeesustelijoita täynnä tää keskustelu. Kai nyt jokainen itse saa päättää mihin omat rahansa käyttää? Joku haluaa laukun, toinen vesiskootterin. Ihan yhtä tarpeellisia/tarpeettomia molemmat.
Jos olisin nainen ja nykyisellä liksalla niin en todellakaan. Neljän tonnin veskat on miljonääreille tarkoitettu, samoin kuin neljän tonnin miesten kellot. Jos käyttää päätään ja katsoo kuka niitä enimmäkseen käyttää niin niitä näkyy pääasiassa filmitähtien, julkkisten ym. kädessä joille kymppitonnikin on taskurahaa. Omat resurssit on kaukana tuosta, ja on hyvä muistaa se ostohuumassa.
Jos todella tykkään jonkun kalliin tuotteen tyylistä, niin teen aina niin että kopioin tyylin mutta hankin tuotteen joltain toiselta valmistajalta. Ei siis kopiota eikä mikael korssia tai muuta roskaa, mutta järkihintaan tuotteita tarjoava laatuvalmistaja. Monen tonnin laukut voi korvata muutaman sadan euron laukuilla kun tietää mistä ja mitä ostaa, samoin kellot, kengät ym. Tällä tempulla saa 90% tyylistä ja luksuksesta mutta murto-osalla rahasta... Paljon mukavampaa kun saa sekä tuotteen että saa pitää myös rahat tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ostaisin. 4 tonnia on vielä aika halpa hinta hyvä ja laatu maksaa, jos nyt haluu ostella 10 euron paskaa niin on oma ongelma kun näytät halpis huoralta joka imee kullia eurolla sivukujalla.
Lol. Valmistun pian insinööriksi, niin mun ei tartte imeä kenenkään kullia. Tule sä imee mun pimpsaa niin ostan sulle sen neljän tonnin käsilaukun. <3
Insinöörit eivät sano lol. Olet häpeäksi insinööreiksi ja muuten verottaja tykkää myös inssin palkoista, joten käteen jää vaivaiset pari tonttua.
Lol, jatka itkemistäsi av-mamma. Olen myös sosiaalinen, blondi ja seksikäs eli äärimmäisen epätyypillinen insinööri, mutta aivoja ja matikkapäätä löytyy. Live with it. 8)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka minulla olisi rahaa miljoonia euroja, en pistäisi 4000 euroa käsilaukkuun. Tuntisinko oloni paremmaksi, jos minulla olisi 50 euron laukun sijasta 4000 euron laukku kädessäni? En taatusti. Antaisin sen 4000 euroa hyväntekeväisyyteen. En ole ainakaan 10 vuoteen ostanut yhtään käsilaukkua, en välitä muodista, pidän vanhoista laukuistani, enkä välitä mitä muut niistä ajattelevat.
Lisää sun kaltaisia rikkaita, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En maksaisi.
Mutta ostavat miehetkin tuon hintaisia rannekelloja, eikö paheksuttaisi niitä välillä?
Kuka tässä on paheksunut yhtään mitään? Miten miehet tai rannekellot liittyvät tähän mitenkään? Saat toki avata jonkun miesvihaketjun jos siltä tuntuu, se ei kuitenkaan ole tämän ketjun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin ostaisin. 4 tonnia on vielä aika halpa hinta hyvä ja laatu maksaa, jos nyt haluu ostella 10 euron paskaa niin on oma ongelma kun näytät halpis huoralta joka imee kullia eurolla sivukujalla.
Lol. Valmistun pian insinööriksi, niin mun ei tartte imeä kenenkään kullia. Tule sä imee mun pimpsaa niin ostan sulle sen neljän tonnin käsilaukun. <3
Insinöörit eivät sano lol. Olet häpeäksi insinööreiksi ja muuten verottaja tykkää myös inssin palkoista, joten käteen jää vaivaiset pari tonttua.
Lol, jatka itkemistäsi av-mamma. Olen myös sosiaalinen, blondi ja seksikäs eli äärimmäisen epätyypillinen insinööri, mutta aivoja ja matikkapäätä löytyy. Live with it. 8)
Toivottavasti kuitenkin DI :) et kai vaan ole ammattisurkeasta?
Tunnen ihmisen jolla on iso määrä luksuslaukkuja, ihan tavallinen talliainen, käy päivätyössä ja ajaa tavallisella autolla, mutta ilmeisesti rahaa on :) eikä se muilta ole pois. Kivan näköisiä ne laukut kyllä on, mutta en itse niistä erota mikä on neljän tonnin ja mikä tonnin.
En ostais edes 400 euron käsveskaa
Ennemmin ampuisin itseäni singolla päähän kuin maksaisin käsilaukusta tuollaisia hintoja. 200€ on ihan ehdoton maksimi.
Tiedän joitakin. Yleensä se on statusmerkki, joten ne ihmiset joilla on sellaiseen tarve, ostavat.
Itse jos olisi turhaa rahaa, niin miksei.
LV-laukut vaikuttavat nykyisin kyllä ehkä vähän wt:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ihmisen jolla on iso määrä luksuslaukkuja, ihan tavallinen talliainen, käy päivätyössä ja ajaa tavallisella autolla, mutta ilmeisesti rahaa on :) eikä se muilta ole pois. Kivan näköisiä ne laukut kyllä on, mutta en itse niistä erota mikä on neljän tonnin ja mikä tonnin.
Tai sitten paljon velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kaltaisesi edes huomaa jos jollain on 4000e laukku. Järkevä ihminen ei moiseen kapistukseen rahaa mätä, eikä näin ollen ymmärrä noiden kalliitten päälle.
Veikkaan ettei tuo muija erota edes Thaimaan LV:tä aidosta.
En mistään merkkilaukusta, ehkä jos haluaisin jotain käsityöläistä tuollaisella summalla (ja olisi helposti varaa) niin sitten. Mutta en missään nimessä mistään merkkilaukusta, ne on muutenkin wt ja säälittäviä.
En todellakaan. Paljon halvemmallakin saa hyvän laukun, joten en nää yhtään syytä hankkia törkykallista laukkua. En edes uskaltaisi käyttää sellaista, koska ketuttaisi aika armottomasti jos siihen joku naarmu tulisi.
En ikinä tuhlaisi tuollaista summaa turhaan laukkuun vaikka se olisi kultaa ja kirjailtu Elviksen kikkelikarvoin!!!!
Jos on todellinen pienen merkin käsintehty (ehkä mittatilaus) artesaanilaukku, niin ehkä voisin. En ostaisi tunnetumpien merkkien laukkuja, vaikka kuinka kasvattaisivat jälleenmyyntiarvoa. Luksuslaukuissakaan ei hinta ja laatu kuulemma aina kohtaa. En maksaisi laukussa lehtimainonnasta vaan käsityötaidosta.
Merkkilaukut ovat aika wt.