Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitko käsilaukusta 4000€?!

AAaakesänlapsi
30.07.2016 |

Maksaako joku oikeasti käsiveskasta neljä tonnia? Se on järkky määrä rahaa upottaa nahkanpalaseen! Olen seurannut tuttavaa instagramissa ja ihmetellyt lukuisia kuvia laukuista. Huvikseni nyt googletin mitä laukkuja ne on ja järkytyin hinnoista. Pikkuruiset lompakotkin maksaa 500.

Tunnetko ihmisiä joilla on näitä kalliita laukkuja? Mitä he tekevät työkseen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi, enkä tunne sellaisia, jotka maksaisivat.

Vierailija
2/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miljonääri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voisin maksaa todella mahtavasta laukusta. Kallein mun laukuista maksoi n.1500€. Ja se oli kyllä unelmieni laukku. Ja halvaltahan se vaikuttaa 4000 rinnalla :)

Vierailija
4/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi. 

Mutta ostavat miehetkin tuon hintaisia rannekelloja, eikö paheksuttaisi niitä välillä?

Vierailija
5/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, voisin maksaa todella mahtavasta laukusta. Kallein mun laukuista maksoi n.1500€. Ja se oli kyllä unelmieni laukku. Ja halvaltahan se vaikuttaa 4000 rinnalla :)

Minkä ostit? Kerro, joohan.. :)

Vierailija
6/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman, jotka ostelevat. Ovat monikansallisissa yrityksissä esimiesasemissa.

Vierailija
7/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsisi maksaa yli kymmentä euroa, yleensä saan ilmatteeksi. Ja mulla on TOSI NÄTTEJÄ kirpparilta ostettuja veskoja. <3

Jos mulla ois noin paljon ylimäärästä rahaa, ostasin sillä jollekin köyhälle kunnollista ruokaa, enkä mitään turhaa ylikallista merkkipaskaa.

Vierailija
8/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin automaattisesti ajattelee että ihminen ketä omistaa niin kalliita laukkuja niin se on jotenkin olevinaan yläpuolella muita.. En taida tuntea ketään niin kalliin laukun omistajaa niin en tiedä onko mielikuvani totta..

Vierailija
9/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa78ra kirjoitti:

Jotenkin automaattisesti ajattelee että ihminen ketä omistaa niin kalliita laukkuja niin se on jotenkin olevinaan yläpuolella muita.. En taida tuntea ketään niin kalliin laukun omistajaa niin en tiedä onko mielikuvani totta..

No mä ajattelen kyllä yleensä että "onkohan aito? Taitaa olla Turkin tuliaisia." 

Ja suuri osahan onkin...

Vierailija
10/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä osteli veskojaan 2e-10e hintaan kirpparilta. Oli hieno nainen muutenkin.

Vierailija
11/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ostaisin. 4 tonnia on vielä aika halpa hinta hyvä ja laatu maksaa, jos nyt haluu ostella 10 euron paskaa niin on oma ongelma kun näytät halpis huoralta joka imee kullia eurolla sivukujalla.

Lol. Valmistun pian insinööriksi, niin mun ei tartte imeä kenenkään kullia. Tule sä imee mun pimpsaa niin ostan sulle sen neljän tonnin käsilaukun.

Vierailija
12/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ostaisin. 4 tonnia on vielä aika halpa hinta hyvä ja laatu maksaa, jos nyt haluu ostella 10 euron paskaa niin on oma ongelma kun näytät halpis huoralta joka imee kullia eurolla sivukujalla.

Ainoastaan kaltaisesi edes huomaa jos jollain on 4000e laukku. Järkevä ihminen ei moiseen kapistukseen rahaa mätä, eikä näin ollen ymmärrä noiden kalliitten päälle.

Vierailija
13/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Valmistun pian insinööriksi, niin mun ei tartte imeä kenenkään kullia. Tule sä imee mun pimpsaa niin ostan sulle sen neljän tonnin käsilaukun. <3

Insinöörit eivät sano lol. Olet häpeäksi insinööreiksi ja muuten verottaja tykkää myös inssin palkoista, joten käteen jää vaivaiset pari tonttua.

Vierailija
14/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tuosta 800€ vähemmän maksava laukku. Säästöjä ja perintöä oli kertynyt sen verran, että raaskin ostaa laukun. 

Vierailija
15/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En muutenkaan maksa laukuistani. Teen itse, tai käytän mainoskasseja.

Mulla on vielä muutamia periaatteita jäljellä.

Vierailija
16/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa78ra kirjoitti:

No ne kellä niitä LV.n läpysköitä on ovat jotain tarjoilijoita, kaupan kassoja jotka ovat säästäneet puoli vuotta sitä laukkua varten. Keski- ja suurituloisten ei tartte pönkittää itseään moisilla.

Vierailija
17/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN. Tietokoneesta maksaisin.

Vierailija
18/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy henkilön olla aika plebeiji jos ei vuonna 2016 omista Birkiniä.

Vierailija
19/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla olisi rahaa miljoonia euroja, en pistäisi 4000 euroa käsilaukkuun. Tuntisinko oloni paremmaksi, jos minulla olisi 50 euron laukun sijasta 4000 euron laukku kädessäni? En taatusti. Antaisin sen 4000 euroa hyväntekeväisyyteen. En ole ainakaan 10 vuoteen ostanut yhtään käsilaukkua, en välitä muodista, pidän vanhoista laukuistani, enkä välitä mitä muut niistä ajattelevat.

Vierailija
20/46 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mieluummin näytän sitten vaikka siltä kullia imevältä halpishuoralta, kuin idiootilta, joka tuhlaa rahaa järjettömyyksiin.