Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shokkivärjätyt hiukset nuorilla

Vierailija
30.07.2016 |

Niin karsean näköistä, eikä lainkaan luonnollista! Sitten kuvittelevat vielä olevansa jotenkin cooleja, eivätkä tajua että oikeasti kaikki vain nauravat heille. Pahinta on vielä jos se väri on päässyt haalistumaan, näyttäen oksennuselta. Mielestäni hiuksiansa ei noilla väreillä pitäisi värjätä jos sitä väriä ei sitten ole varaa ylläpitää

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun tasokkaasta perheestä ja on kirkkaan siniset hiukset ja huulikoru 😂😂

Vierailija
22/23 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v ja kävelen pitkin kyliä sinisessä tukassa. Problem?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin aion kulkea pinkissä tukassa vaikka hautaan saakka, jos huvittaa. Keski-ikä kolkuttelee, mutta miksi vaihtaisin tyyliäni, jos ei siltä tunnu. Hiusmalli on klassisempi, ei Kouvola-kampausta, jossa siinäkään en itse näe erityistä vikaa, jos joku sellaisesta pitää. En ole wt, esim tatuointeja ja lävistyksiä ei ole. vaatteissakin pidän pinkistä enkä beigestä: rentoja vaatteita, mutta yritän näyttää naiselliselta. Minua ei oikeastaan kiinnosta, näyttäisinkö "kauniimmalta" vaikka brunettena, koska pinkki pää on osa persoonani ja tavaramerkki, josta minut tunnetaan. Konservatiivisia piirejä en koe omakseni, muualla minut kyllä hyväksytään tämänkin näköisenä ihan hyvin.

Onneksi nykyään saa tyyli olla vähän muutakin kuin yhtenäiskulttuurin määrittelemää. Itse pidän siitä, kun ihmiset panostavat tyyliinsä oli se sitten klassempi tai räväkämpi tai alakulttuuria. Ollaa omia itsejänne!