Shokkivärjätyt hiukset nuorilla
Niin karsean näköistä, eikä lainkaan luonnollista! Sitten kuvittelevat vielä olevansa jotenkin cooleja, eivätkä tajua että oikeasti kaikki vain nauravat heille. Pahinta on vielä jos se väri on päässyt haalistumaan, näyttäen oksennuselta. Mielestäni hiuksiansa ei noilla väreillä pitäisi värjätä jos sitä väriä ei sitten ole varaa ylläpitää
Kommentit (23)
En minä ainakaan naura heille. Se nyt kuuluu nuoruuteen, että ollaan vähän värikkäitä. Ja minusta nähden naiset saavat värjätä tukkansa vaikka ruudulliseksi, jos sattuu kiinnostamaan. Ei tukan väri koko persoonaa määrää tai kerro.
Mitä? Mun vihreät hiukseni eivät näytä luonnollisilta?! Apua, äkkiä värjäämään pois, en edes tajunnut. Hui.
Wt-tyyliä. Vähänkin tasokkaammasta perheestä tulevat eivät värjää hiuksiaan, tai jos värjäävät, niin maksimissaan pari astetta omaa hiusväriään vaaleampaan tai tummempaan sävyyn.
Hyi vittu! 😝😷 joo nii luuleki olevansa nii in mut oikeest tollaset hiukset on kauheet ja nolot. Nauretaa niille ain kavereiden kans.
Kukin menköön tyylillään. Ei sen pitäisi olla sinulta ap mitenkään pois jos jollakin shokkivärjätyt hiukset on?
Entäs nelikymppiset wanna-be-nuoret, jotka myös hiuksiaan värjäävät? Mun mielestä siinä mennään vielä enemmän metsään. Nuorille jotenkin suo sellaisen, pitääkin vähän rikkoa rajoja ja shokeerata. Parilla kaverillani (juurikin näitä 4-kymppisiä) hiusten väri vaihtuu parin viikon välein. Nähty on pinkki, turkoosi, vihreä pää jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä tuollainen :(
Ja tosiaa toi on wt/lesbo tyylii. Yläasteel kuvisluokan tytöist suurin osa oli tollasii hörhöi :D kunno ernui
Itselläni on siniset hiukset myös. Ikää 30v, eli en teinikään ole. Muuten käytän ikäiselleni soveltuvia vaatteita, enkä yritä "esittää teiniä". Pidän vain kirkkaan värisistä hiuksista.
Jos joku nauraa, osoittelee tai kokee, että mun tukkavärkistä pitää puhua niin mähän tuon vaan sisältöä sen ihmisen kurjaan elämään. On nimittäin aika surullista, että omassa elämässä on niin tyhjää, että toisen ihmisen hiusten väri saa aikaan voimakkaita reaktioita.
Eli olen oikeastaan hyväntekijä, kun kuljen tämän väriset hiukset päässäni ympäriinsä. Voisinpa seuraavaksi värjätä vihreäksi, niin tulee vielä enemmän pöhinää :D
N17 135 kg kirjoitti:
Ja tosiaa toi on wt/lesbo tyylii. Yläasteel kuvisluokan tytöist suurin osa oli tollasii hörhöi :D kunno ernui
Minulla on royal bluen sävyiset hiukset ja erikoinen persoona saatan olla, mutta en lesbo vaan ihan hetero. En myöskään ole wt tai huorå/lutkiå :D Ihan normaali 16 v nuori
N17 135 kg kirjoitti:
Hyi vittu! 😝😷 joo nii luuleki olevansa nii in mut oikeest tollaset hiukset on kauheet ja nolot. Nauretaa niille ain kavereiden kans.
Me nauretaan kavereiden kans ain yli satakiloisille valaille, nii kauheeta ja noloo.
Ihanaa, että on värikästä! Uskaltakaa ihmiset näyttää miltä haluatte!
Mua ei huoleta minkä väriseksi hiukset värjätään, vaan jo se että naiset yleensä värjäävät hiuksiaan.
Hiusvärien sisältämät tehoaineet ovat voimakkaita kemikaaleja, jotka voivat pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan. Joko allergisen reaktion tai syövän kautta.
Myös värinpoistoaineet voivat sisältää syöpää aiheuttavia aineita.
Lisäksi hiusvärit yms. sisältävät usein hajusteita ja säilöntäaineita, jotka sinänsä ovat allergisoivia ja herkistäviä. Sitten pitää muistaa, että kemialliset aineet voivat reagoida lämpöön ja aiheuttaa ei-toivottuja reaktioita.
Moni nainen kuvittelee myös virheellisesti, että kampaajat käyttävät eri kestovärejä kuin mitä kaupoissa myydään -- kampaajilla on kuitenkin käytössä kestoväreina ihan ne samat "myrkkyviritelmät". Kampaajalla värjäyttämien ei siis ole sinänsä yhtään turvallisempaa kuin kotivärjäys. Kuitenkin kun yhdistetään haitalliset tuotteet ja heikko osaaminen, voi jälki olla lyhyessä ajassa aika karmeaa:
Vierailija kirjoitti:
N17 135 kg kirjoitti:
Me nauretaan kavereiden kans ain yli satakiloisille valaille, nii kauheeta ja noloo.
Nyt meni tunteisii ku sun nolis ernu kaverit nauraa yli satakilosille :D kui jäine toi valas dissi, facepalm
Vaatteet joita pidät päällä, eivät ole myöskään millään tapaa luonnollisia. Kukaan luonnollisuus-hörhö ei silti ulise vaatteiden luonnottomuudesta. Aika valikoivaa meininkiä.
Onpa täällä monta lapsellista avautujaa vaihteeksi. Mitäs se muiden napaa nakertaa painaako joku 100kg tai on pinkillä tukalla .. tuijottakaa vaan omaa peilikuvaanne ja miettikääpä, jos joku tulisi teille mussuttamaan jostain teihin liittyvästä ulkonäköseikasta. Olis varmaan mukavaa.. ja ei, en ole lähelläkään 100kiloa taikka kirkkaalla tukalla, muttei se olekkaan minun tai mukden asia arvostella toisten ulkonäköä. Kukaan ei ole jokaisen mielestä kaunis tai haluttava, miksinsiis tulla tänne mollaamaan ja mussuttamaan toisten valinnoista ? Pennut ne toisia haukkuu, luulisi aikuisten olevan semmosen yläpuolella.. saahan sitä aina toivoa
Ei sen ole tarkoituskaan näyttää luonnolliselta? Itselläni on siniset hiukset ja tykkään :)