Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Hanna Huumonen käynyt pelkän ammattikoulun?

Vierailija
30.07.2016 |

Suomen suurin vitsi tällä hetkellä

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on Hanna Huumonen, mutta palstan koulutusneurootikot eivät lakkaa mua hämmästyttämästä. 

Ihminen kartuttaa kokemusta ja tietoa, harjaantuu, oppii uusia asioita, kehittyy koko elämänsä ajan. On siis ihan yhdentekevää millainen koulutus tai koulumenestys jollakulla on ollut vuosikausia sitten. Oleellista on, millainen hänen sivistystasonsa on nyt. Jos on päättänyt torjua kaiken uuden tiedon, jos on henkisesti pysähtynyt ja vailla uteliaisuutta ja kunnianhimoa, se on luonne-, ei koulutuskysymys. 

Ohis

Vierailija
22/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumonen on kohta 30. Sen ikäsenä mulla oli perhe, lapsia, oma talo, VALMIS maisterin tutkinto, työelämää vuosia takana ja mies. Ja silti tuntui että olin jälkijunassa moneen muuhun verrattuna.

Minun alalla on paljon noin kolmekymppisiä opiskelijoita tai juuri valmistuneita, jotka alkavat etsiä paikkaansa työelämässä. Ei ole vakisuhteita tai taloja. Onneksi niin, tässä alkais kohta muuten ressi hiipiä...

t. 26-vuotias opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, trolli. Huumonen on yhteiskuntatieteiden kandidaatti ja tekee kahta maisterintutkintoa.

Huolestuttavaa sinänsä että tuollaisella koulutuspohjalla ei ymmärretä mitä pohjimmiltaan tarkoittaa sananvapaus ja toisaalta koitetaan oikeuttaa omaa agendaa keksimällä uusia termejä kuten sananvastuu.

Vierailija
24/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumonen on kohta 30. Sen ikäsenä mulla oli perhe, lapsia, oma talo, VALMIS maisterin tutkinto, työelämää vuosia takana ja mies. Ja silti tuntui että olin jälkijunassa moneen muuhun verrattuna.

Ei ihmekään, koska olit totaalinen nobody ja turhake. Huumonen on tehnyt jotain, mistä puhutaan. Sinä olit tehnyt yksinkertaisia asioita, jotka kuka vaan voi tehdä. Ei se työllistyminen ja miehen löytäminen nyt ihan niin vaikeaa ole.

Mistäs tiedät mitä mä oon työkseni tehnyt?  Tai olenko nobody?  ;)

Vierailija
25/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, trolli. Huumonen on yhteiskuntatieteiden kandidaatti ja tekee kahta maisterintutkintoa.

Huolestuttavaa sinänsä että tuollaisella koulutuspohjalla ei ymmärretä mitä pohjimmiltaan tarkoittaa sananvapaus ja toisaalta koitetaan oikeuttaa omaa agendaa keksimällä uusia termejä kuten sananvastuu.

Niinpä, ja että yritetään väkisin pungeta politiikkaan, vaikkei tunneta edes niin yksinkertaista asiaa kuin Suomen perustuslaki. No ehkä sitä sit voi kysellä avustajalta tai virkamiehiltä...

Vierailija
26/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen vasemmistolaisen tausta. Menee heittämällä eduskuntaan määkimään asioista, joista ei tajua yhtään mitään. Harkimo kiteytti kaiken yhteen kysymykseen: "Li, montako yritystä olet perustanut?"

Vierailija
28/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä Huumonen ei ymmärrä mitä tarkoittaa sananvapaus? Terminä sananvastuu on minullekin uusi, mutta käsitteenä ei ollenkaan. Vastuu sanoistaan on kyllä ollut olemassa ainakin koko minun aikuisikäni, ja paljon pidempäänkin. Kaikki vastuu ei toki ole juridista, mutta myös juridinen vastuu on laissa ollut pitkään.

Vierailija
29/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannalta voikin sit kysyä, montako yritystä olet tuhonnut.

Vierailija
30/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon Huumosta tällä hetkellä niin sanotusti vituttaa?

Vierailija
31/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä Huumonen ei ymmärrä mitä tarkoittaa sananvapaus? Terminä sananvastuu on minullekin uusi, mutta käsitteenä ei ollenkaan. Vastuu sanoistaan on kyllä ollut olemassa ainakin koko minun aikuisikäni, ja paljon pidempäänkin. Kaikki vastuu ei toki ole juridista, mutta myös juridinen vastuu on laissa ollut pitkään.

Sitä että ,saa sanoa erilaisen mielipiteen kuin mitä Huumosella on. Sitä että suomalaiseen sananvapauteen ei kuulu lainkaan mukaan ennakkosensuuri. 

Vierailija
32/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Hanna Huumonen?

Vierailija
33/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että kysyit. Voisin tietysti kömpelöllä kielelläni koittaa selittää mitä tarkoittaa sananvapaus ja miksi nimenomaan sananvapaudesta ja sen rajoittamattomuudesta puhutaan mm. perustuslaissa tai yk:n ihmisoikeusjulistuksessa mutta satuin juuri lukemaan uudensuomen blogista ft hankamäen bloggauksen joka sopii aiheeseen aika hyvin.

http://hankamaki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/220620-keskustelua-saadetaan-…

Siinä puhutaan paljon ja kaikenlaista ja toisaalta uudensuomen herkkä ylideletaattori varmaan poistaa koko tekstin tapansa mukaan aika äkkiä. Mielestäni kuitenkin muutamassa kohtaa tiivistetään hyvin ns. keskustelun nykytilanne.

Vierailija
34/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmekään, koska olit totaalinen nobody ja turhake. Huumonen on tehnyt jotain, mistä puhutaan. Sinä olit tehnyt yksinkertaisia asioita, jotka kuka vaan voi tehdä. Ei se työllistyminen ja miehen löytäminen nyt ihan niin vaikeaa ole.

Siitä, että pädet tutkinnolla, lapsilla ja talolla. Jos olisit jokin menestynyt kapellimestari tai huippututkija, niin et määrittäisi juna-aikatauluasi tuollaisten asioiden kautta.

Vierailija
35/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Hanna Huumonen?

Nobody. Ratsastaa MV:n siivellä.

Vierailija
36/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että pädet tutkinnolla, lapsilla ja talolla. Jos olisit jokin menestynyt kapellimestari tai huippututkija, niin et määrittäisi juna-aikatauluasi tuollaisten asioiden kautta.

Lapset on mun mielestä suurin saavutus. Aina.

Vierailija
37/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on mun mielestä suurin saavutus. Aina.

Juu ei ole. Pelkkää biologiaa.

Vierailija
38/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä Li ole myöskään käynyt koulujaan loppuun. VTK. Turussahan on Li-mania. Aikoinaan (2012) ainakin kaverini kertoi, että meinasi äänestää Li Anderssonia, koska kaikki muutkin äänestävät...

Vierailija
39/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti edes toinen tutkinto olisi oikeista tieteistä

Mistäs omasi ovat?

Matematiikasta ja käpistelystä (FM) sekä teknillisestä fysiikasta (DI)

Nämä tutkinnothan tunnetusti antavat ymmärrystä yhteiskunnan ja median toiminnasta ja tarjoavat eväitä asialliseen argumentointiin ja sujuvaan ulosantiin, kuten jokainen ko. alojen opiskelijoita ja valmistuneita tunteva tietää :)

Vierailija
40/79 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tässä kyse tyypillisestä MV:n lanseeraamasta henkilökohtaisuuksiin menevästä herjauskampanjasta? Siis siitä kun ei ole argumentteja, eikä kykyä asakeskusteluun niin lauotaan juttuja XX on tyhmäidioottisuvakkimamupatjahuoranarkomaani öhöhöhö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi