Salkkarien kaikkien aikojen paras hahmo?
Minun mielestäni Seppo Taalasmaa on koko sarjan paras hahmo. Hän on reilu ja ystävällinen.
Kuka teidän mielestänne on Salkkarien koko historian paras hahmo?
Kommentit (39)
Monica. Upea, kaunis, sivistynyt, hienostunut, itsenäinen ja sydämellinen nainen.
M28
Aki Nikkinen silloin sarjan alkuaikoina. En ole seurannut sarjaa enää 10 vuoteen ja en millainen on nykyään jos (kuulemma) on palannut.
Ei yhtään hyvää hahmoa ellei sitten ihan sarjan alussa ollut joitain kohtuullisen hyviä hahmoja.
Aki Nikkinen.
Seppo on mielestäni yliarvostettu, mutta tykkään näistä uusintajaksoista, jossa Sepolla on pulimoodi menossa. Kaljakin polttelee ja pistää puhaltelemaan. :D on siinä juoppo,
Aika mahdotonta kun on niin monta tosi hyvää. Olis paljon helpompaa toisin päin. Camilla vois olla koska se voittaa aina. Ismo se vois olla koska se saa raivareita. Aika monet ihmiset saa raivareita ja vois olla paljon enemmän niitä jotka sais raivareita. Sebastiania ja sergeitä mä vihaan ja mua oksettaa niissä kaikki. Mä olen koko ajan toivonut että ne tapettais sarjasta pois ja tosi julmasti koska ne on pilannut katsomista.
Seppo, Ulla ja Ismo ovat parhaimmat hahmot.
Lassen ja Paulan koomiset eripurat on tullu nettiklippeinä katteltua viimeks. :)
Vähän vaikea päättää, mutta kolmikko Ismo, Seppo ja Ulla se on ehdottomasti.