Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ugh, olen puhunut" sekä muut kommentit ja tokaisut joista sietäisi joutua linnaan

Vierailija
29.07.2016 |

Kieleemme on kasvaimen lailla tunkenut helevatan karmeita kommentteja ja tokaisuja joista pitäisi automaattisesti joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Kirjoitin otsikkoon sen joka nyppii minua kaikista eniten. Mitkäs teitä ärsyttää?
ps jos keksit hyvän rangaistuksen kunkin kommentin käyttäjälle kirjoita sekin kommenttiisi

Kommentit (416)

Vierailija
361/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi selostetuissa jalkapallomatseissa on alkanut ärsyttää selostajien jatkuvasti hokema prässääminen. Siellä joukkueet vuorotellen prässäävät, edestä, takaa ja sivuilta. Joskus yksittäiset pelaajat prässäävät toisiansa tiukoissa tilanteissa. Eivät siis painosta, rynni tai hallitse peliä, vaan prässäävät.

Rangaistuksena tästä selostaja voisi vaikka joutua pesulaan selostamaan mankelointia tai housujen prässäystä.

Vierailija
362/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live, love, laugh. Pää on räjähtää joka kerta kun törmään tähän.

Omatekemä. Jumaliste, sellaista sanaa ei ole olemassakaan kuin omatekemä, sen sijaan voi sanoa itse tehty tai omatekoinen.

Tavan jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaata, kaukaata, ulkoota. Aaargh.

Se on takaa, kaukaa, ulkoa.

Vierailija
364/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on ollut aivan huikee/mieletön matka" esim. Voice of Finlandissa, Vain elämäässä tai muussa vastaavassa ohjelmassa kun joku osallistuja kuvaa tunteitaan kuvausten aikana. Alkaa oikeasti jo olla aika kulunut.

Vierailija
365/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin/kuulin/näin?

Vierailija
366/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kotia.

Vierailija
367/416 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan hurjaa tunnemyllerrystä"

Vierailija
368/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei oo hajuakaan."

Viime vuosina on ihmisten hajuaisti muuttunut aivan olennaisesti, kun he kykenevät HAISTAMAAN asioita.

"Paljonko on Suomen bkt?"

"Ei hajuakaan."

Olipa tällä ilmaisulla paljon alapeukuttajia. Taitavat olla niitä samoja tyyppejä, joista on ok "panna haisemaan" asioita.

Vierailija
369/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menenkotia.

Tämähän on normaali länsisuomalainen murreilmaisu. Kieltämättä korvaan särähtävä, kuten muutkin leimalliset puhekielen ilmaukset.

Vierailija
370/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahin: RIP! Eli rest in peace. Voi helvetti, suomalainen teinipissis tai ylipäänsä joku suomalainen laittaa jonkun ventovieraan suomalaisen kuoltua vaikka polkupyöräkolarissa kuvan viereen RIP. Tuota en tule koskaan kestämään ja rangaistukseksi hän voisi joutua kuuntelemaan vuorokauden, kun joku hinkkaa karheata pahvia kuulakärkikynällä, josta on terä painettu sisään (minusta kauhein rangaistus ever, joka ever myöskin ärsyttää). Suurin osa ei edes tajua, mitä tuo tarkoittaa suomeksi.

Mulla oli näitä monta, mutta raivostuin tuosta RIP:stä niin, että unohdin muut.

Pahin versio minkä olen nähnyt, on Rest In Piece.

Vierailija
371/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, että suomalaista naista vituttaa taas kaikki. Olen iloinen siitä, että he puhuvat toinen toiselleen aina toisen vihaamin ilmaisuin. Se on suomalaiselle naiselle oikein. Elämänmittainen vitutus on hyvä palkinto itse keksityistä, olemattomista syistä.

Vierailija
372/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensin kirjoitetaan vittumainen viesti ja lopussa asetutaan toisen yläpuolelle lisäämällä joku "mukavaa kesänjatkoa" -toivotus.

Vierailija
373/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pää lyö tyhjää."

Rangaistuksena laitetaan tokaisun käyttäjä lyömään päällään kovaa alustaa kunnes hän oppii olemaan käyttämättä kyseistä sanontaa.

Vierailija
374/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokit on "elämä on", "pojat on poikia" ja "rakkaudesta se hevonenkin potkii".

Vierailija
375/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni olisi ollut täysin turhailman lapsiani, näin se vaan on.

Poiminta toisesta keskustelusta.

Ikuinen aihe, lapset vai ei lapsia, ja kirjoittaja toteaa asian ja lukitsee vastauksen "näin se vaan on" toteamuksella. Ja vielä kirjoutusvirheellä! 

Vierailija
376/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!!!

Vierailija
377/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein pahin: RIP! Eli rest in peace. Voi helvetti, suomalainen teinipissis tai ylipäänsä joku suomalainen laittaa jonkun ventovieraan suomalaisen kuoltua vaikka polkupyöräkolarissa kuvan viereen RIP. Tuota en tule koskaan kestämään ja rangaistukseksi hän voisi joutua kuuntelemaan vuorokauden, kun joku hinkkaa karheata pahvia kuulakärkikynällä, josta on terä painettu sisään (minusta kauhein rangaistus ever, joka ever myöskin ärsyttää). Suurin osa ei edes tajua, mitä tuo tarkoittaa suomeksi.

Mulla oli näitä monta, mutta raivostuin tuosta RIP:stä niin, että unohdin muut.

😂

Vierailija
378/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee, että suomalaista naista vituttaa taas kaikki. Olen iloinen siitä, että he puhuvat toinen toiselleen aina toisen vihaamin ilmaisuin. Se on suomalaiselle naiselle oikein. Elämänmittainen vitutus on hyvä palkinto itse keksityistä, olemattomista syistä.

Tää oli hyvä! Kaikki miesasiauhriutujien kirjoittama ulina on rasittavinta mitä voi olla!

Ykkösenä naisvihaajien paradoksaalinen luonnehdinta itsestään:

"kiltti ja kunnollinen" :'D

Vierailija
379/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta kera-sanan käyttämisestä: olen aina ajatellut, et se on alunperin sellainen humoristinen koodisana tietyn ikäisille ihmisille ja että se tulee Pekka Töpöhännästä.

Kiusaaja-Monni ja Pekka Töpöhäntä tapaavat:

Pekka: Tein kotiläksyjä Pirkon kanssa koko illan.

Monni: Hellanduudelis sentään! Teit kotiläksyjä kotona kera Pirkon!

On yksi hervottomimmista kohtauksista leffassa ja Monnin äänenä ollut Pekka Autiovuori on kerrassaan mainio. Kera-sanan käytöllä Monni yrittää korostaa Pekan mukamas teennäistä käytöstä. Ja tästä on jäänyt ainakin mun kaveripiiriin sellainen vitsailu, et istuin koko illan kotona kera kissan. 

Just! :D

Mä ja aikuiset lapseni osataan ulkoa kaikki vuorosanat tuosta. Tänä kesänä nähtiin kesäteatteriesitys Pekka Töpöhäntä, ihan paras!

Vierailija
380/416 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asutko Porvoossa?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme