Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako naisia se, että teillä ei ole mitään aamustondiksen kaltaista voimannäytettä itsetuntoa kohottamassa heti aamusta alkaen?

Vierailija
29.07.2016 |

Mulla on patukka kovana jo herätessä, se on hyvä muistutus miehen raa'asta voimasta ja dominoivasta asemasta tässä maailmassa. Nainen herää tissinaluset hiessä ja toosa haisevana, ei hyvä.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseva toosa?

Kyllä sä tiedät varsin hyvin mitä mä tarkoitin, senkin haisutoosa. Ap

Ja ikää on?

Kuullostat huonolta provoliinilta.

Mutta kukin tyylillään. Kai.

Vierailija
22/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kuinka lapsellisen ylpeä olet kalustasi. Mitä olet tehnyt sen eteen? Et YHTÄÄN MITÄÄN. Synnyit sen kanssa. Typerä ylpeydenaihe. Viisivuotiaat pojat ovat samalla lailla järjettömän ylpeitä peniksestään. Oletko viisivuotias?

Joitain vuosia eteenpäin verenkiertosi alkaa tökkiä ja erektiot lopahtavat kesken, menettävät kovuuttaan ja muuttuvat satunnaisiksi, elleivät katoa kokonaan. Sitten kai elämältäsi loppuu tarkoitus kokonaan? Itsetuntosi katoaa? Mitä sitten teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on paha PMS pari viikkoa kuukaudesta ja se on pahimmillaan aamuisin. Mies herää ainoastaan kauhusta jäykkänä kanssani.

Vierailija
24/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mikä mielikuva! :D

Ja nauran tälle vain koska onnekseni oman mieheni itsetunto on kiinni ihan jostain muusta kuin patukan aamujäykkyydestä (vaikka onkin kieltämättä vaikuttava) ja hänen mielestään myös minä olen herätessäni haluttava ja suloinen ja hyväntuoksuinen <3

Ei naurattaisi jos pitäisi herätä tuijottaen Ap:n naisia halveksivaa patukkaa suoraan silmään...

Vierailija
25/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Mikä mielikuva! :D

Ja nauran tälle vain koska onnekseni oman mieheni itsetunto on kiinni ihan jostain muusta kuin patukan aamujäykkyydestä (vaikka onkin kieltämättä vaikuttava) ja hänen mielestään myös minä olen herätessäni haluttava ja suloinen ja hyväntuoksuinen <3

Ei naurattaisi jos pitäisi herätä tuijottaen Ap:n naisia halveksivaa patukkaa suoraan silmään...

Vierailija
26/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kuinka lapsellisen ylpeä olet kalustasi. Mitä olet tehnyt sen eteen? Et YHTÄÄN MITÄÄN. Synnyit sen kanssa. Typerä ylpeydenaihe. Viisivuotiaat pojat ovat samalla lailla järjettömän ylpeitä peniksestään. Oletko viisivuotias?

Joitain vuosia eteenpäin verenkiertosi alkaa tökkiä ja erektiot lopahtavat kesken, menettävät kovuuttaan ja muuttuvat satunnaisiksi, elleivät katoa kokonaan. Sitten kai elämältäsi loppuu tarkoitus kokonaan? Itsetuntosi katoaa? Mitä sitten teet?

Pidän hyvää huolta terveydestäni, joten oletan, että noihin ongelmiin on vielä vuosikymmeniä aikaa. Sitä ennen ehdin vielä nauttia tuhansista ja tuhansista kivikovista aamujöpötyksistä ja testosteronia tihkuvasta, voimakkaasta kehostani. Et varmaan osaa edes kuvitella miten mahtavaa on tuntea olevansa voimakas eikä voimaantunut. Niiden välillä on hurja ero! Voi teitä naiset, kun ette tiedä mistä kaikesta jäätte tässä elämässä paitsi. Ap

Vierailija
27/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tissinalusia kun on niin pienet tissit :-( N27

Vierailija
28/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako miehiä se että naiset naureskelevat väheksyvästi lapselliselle miessukupuolelle jonka voimannäyte on huutaa "Mulla on pippeli!! Kattokaa, mulla on pippeli!!" 

Vierailija
29/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä herään alastomana paksun peiton alta, iho ihasti pehmeänä ja lämpimänä, käyn aamupissalla, venyttelen pienen joogasarjan verran ja olen valmis uuteen päivään. Siellä se mies edelleen tuskailee stondiksensa kanssa, joka ei ota laskeakseen ja pönttöön on vaikea tähdätä. :D

Pöh. Mä menen munasillani takapihalle, näytän tuplahaukkareita auringolle ja kusen yläviistoon. On niin helppoo olla mies! Ap

Täysin tyhjäpäinenhän sä oot mutta tästä viestistä on kyllä pakko antaa propsit, nauratti ääneen:D

Vierailija
30/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö usko että heille ajaa saman asian kun kurkkaavat luksustalonsa ikkunasta ja näkevät miehensä kalliin auton?

Miksi pitäisi olla voimantunnossa jos näkee miehensä kalliin auton? Sehän tarkoittaa sitä että ukko on laittanut rahaa kankkulan kaivoon eli  arvonsa menettävään egonjatkeeseen.

Minä saan mukavasti energiaa aamuisin kun tarkistan sijoitukseni. Niiden arvo kasvaa, toisin kuin auton. Eikä varakkuuteni näy muille.

Vierailija
31/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te oikeasti noin idiiootteja että provosoidutte tästä :DD 

Vierailija
32/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Aamuinen vanumiseni ja nahjusteluni on muutenkin aika kaukana minkään sortin voimannäytteestä. 😂

Vierailija
33/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule.

Siinä kun puskee pikku pimpistään uutta elämää maailmaan, hikisenä ja kroppa kouristellen tietää , että voimaa on ja itsetunto taivaissa!

Niljakas kurttuinen pissapuikko hikisten "kiivien" kera ei nyt hirveästi vakuuta 😂😂😂😂

Vierailija
34/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiset kiivit 😍😂

Vierailija
35/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hersyvä ketju :DDDD

Itsetuntoa kohottava aamustondis voimannäytteenä XDDD

Ei kyllä tule itelle naisena mieleen mikään itsetunto-ongelma aamuisin, johon tarttis mitään kohotuksia. Mutta on se hyvä, että miehillä on se pippeli ja aamustondis, niin voi edes aamulla kokea nostetta itsetunnossa, ainakin tonne keski-ikään saakka...

Muista nyt nauttia pippelistäsi kun se vielä toimii, suosittelen kokeilemaan erektiota myös iltaisin ja satunnaisesti päivisinkin voisit saada siitä kivaa egoboostia :)

Jos naista haluat niin muista kuitenkin pitää itsetunto-ongelmasi piilossa, sillä epävarmaa miestä ei kukaan halua. Eikä etenkään miestä, jonka itsetunto on kiinni pippelistä. Mutta voihan olla ettet naista edes tarvitse. Sopivat sivut netistä auki vain ja tumputitumputi vaan, niin mukavasti pitää yllä sitä itetuntoa, eikös XD

Mites noi kuvat siitä ihanasta aamustondiksesta? Otatko usein ja lähteekö pippelikuvat naisille, jotka niitä tietysti odottaa kieli pitkällä vako kosteena? Kuuluuko näistä daameista mitään sen koomin?

Vierailija
36/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä aamuerektiosi. Minä herään usein (aamu)orgasmiin nähtyäni kiihkeitä unia :)

N31

Vierailija
37/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi tehdä mieli patukkaa.

Vierailija
38/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät jää paitsi erektiosta. Myös naisilla on erektio.

Se on ihan samanlainen kuin miehilläkin.

Vierailija
39/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole enemmänkin heikkouden merkki kun on heppi pystyssä ilman omaa halua. Mieti jos joku haluaa vaikka käyttää seksuaalisesti hyväksi niin ei tarvi edes miestä lämmitellä vaan voi hypätä vaan tehdä haarahypyn ja molskista sanoi eemeli!

Vierailija
40/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sunkaan hikinen muna kukkasilta tuoksu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan