Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako naisia se, että teillä ei ole mitään aamustondiksen kaltaista voimannäytettä itsetuntoa kohottamassa heti aamusta alkaen?

Vierailija
29.07.2016 |

Mulla on patukka kovana jo herätessä, se on hyvä muistutus miehen raa'asta voimasta ja dominoivasta asemasta tässä maailmassa. Nainen herää tissinaluset hiessä ja toosa haisevana, ei hyvä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä kaltaisesi muutaman miehen hienot aloitteet av-palstalla kohottaa itsetuntoa ihan tarpeeksi.

Vierailija
2/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö usko että heille ajaa saman asian kun kurkkaavat luksustalonsa ikkunasta ja näkevät miehensä kalliin auton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva toosa?

Vierailija
4/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipäs ne koittavatkin nostaa itsetuntoaan koko päivän mammapalstalla. Miehiä pilkaten.

Vierailija
5/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö usko että heille ajaa saman asian kun kurkkaavat luksustalonsa ikkunasta ja näkevät miehensä kalliin auton?

Nyt puhutaan ilmeisesti aika pienestä osasta naisia? Useampi nainen herännee kissojensa piereskelyyn mielenterveysyksiössä kuin luksustalon ikkunaan paistavaan aamuaurinkoon. Ap

Vierailija
6/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoito ei vissiin ole vähentänyt aggressioitasi? Harmittaako että naiset elävät normaalisti elämäänsä ja pääsevät yli traumoistaan?

Klitoriksessa on enemmän tuntoa kuin peniksessä, nainen voi saada kahdenlaisia eri orgasmeja ja naisen supistelu on orgasmissa voimakkaampaa kuon miehen. Useat tutkijat kuvaavat miehen laukeamista aivastukseksi, sitä se onkin. Naisen orgasmi on parhaimmillaan trippi.

Vierailija
7/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla pippelisi dominoi tätä maailmaa ja montako kiloa sen "raaka voima" jaksaa nostaa?

Vierailija
8/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin säälittävä kuin pullisteleva mies. Sen kun muistaa niin on ihana herätä naisena joka ikinen aamu!

Vierailija
9/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseva toosa?

Kyllä sä tiedät varsin hyvin mitä mä tarkoitin, senkin haisutoosa. Ap

Vierailija
10/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään alastomana paksun peiton alta, iho ihasti pehmeänä ja lämpimänä, käyn aamupissalla, venyttelen pienen joogasarjan verran ja olen valmis uuteen päivään. Siellä se mies edelleen tuskailee stondiksensa kanssa, joka ei ota laskeakseen ja pönttöön on vaikea tähdätä. :D

Vierailija
11/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen lapsi, vaikka olisi ap:n tapaan jo ikänsä puolesta aikamies, on äitinsä voiman- ja taidonnäyte. Sinun äitisi on ilmeisesti laittanut kaikki kykynsä johonkin muuhun toimintaan kuin lapsensa kasvattamiseen. Se on kyllä harmi. Monet muut äidit rakastavat poikiaan ja näyttävät tätä rakkautta esimerkillään ja oikeanlaisella kehumisella. Ei sellaisista lapsista kasva miehiä, jotka kokevat elimensä olevan se tärkein voimannäyte. Eikä heistä kasva miehiä, jotka kokevat äitinsä heikkona, koska äidillä on naisena tissihikeä ja haiseva toosa. Mutta tietty, täällä av-palstalla on aina pyörinyt vain niitä ihmisiä, joilla ei ole tavallisesta kunnioituksesta ja kanssakäymisestä mitään käsitystä. Ehkäpä ap:n äitikin on täällä.

Vierailija
12/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun taas muistutit siitä miksi on ihanaa olla lesbo.

Vierailija
13/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Itsetuntoni ei (luojan kiitos) ole riippuvainen mistään patukoista.

Vierailija
14/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avohoito ei vissiin ole vähentänyt aggressioitasi? Harmittaako että naiset elävät normaalisti elämäänsä ja pääsevät yli traumoistaan?

Klitoriksessa on enemmän tuntoa kuin peniksessä, nainen voi saada kahdenlaisia eri orgasmeja ja naisen supistelu on orgasmissa voimakkaampaa kuon miehen. Useat tutkijat kuvaavat miehen laukeamista aivastukseksi, sitä se onkin. Naisen orgasmi on parhaimmillaan trippi.

Ihanan voimaannuttavaa tarinaa sulta tulee <3 Jatka samaa rataa, naiset tarvitsevat juuri tuollaista joukkotsemppausta, koska heiltä puuttuu voima ja aamuerektiot. Ap

Vierailija
15/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä herään alastomana paksun peiton alta, iho ihasti pehmeänä ja lämpimänä, käyn aamupissalla, venyttelen pienen joogasarjan verran ja olen valmis uuteen päivään. Siellä se mies edelleen tuskailee stondiksensa kanssa, joka ei ota laskeakseen ja pönttöön on vaikea tähdätä. :D

Pöh. Mä menen munasillani takapihalle, näytän tuplahaukkareita auringolle ja kusen yläviistoon. On niin helppoo olla mies! Ap

Vierailija
16/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta huomaavainen mies tarjoaa patukkaansa naiselleen. Ei kannata kuitenkaan pahastua, jos nainen ei halua aloittaa päiväänsä patukalla. Hän rakastaa sitä joka tapauksessa. 

Vierailija
17/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pui katkerana nyrkkiään, kun häpykielessä on kaksi kertaa niin paljon hermopäätteitä kuin peniksessä.

Vierailija
18/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niillä ja se on päänsärky. kun aamulla herään ja olisi kiva päästä käyttämään valmiiksi kovaa vehjettä, niin vaimo valittaa että päähän koskee.

Vierailija
19/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Mä menen munasillani takapihalle, näytän tuplahaukkareita auringolle ja kusen yläviistoon. On niin helppoo olla mies! Ap

Onpa kiva kerrankin kuulla mieheltä kommentti, että on kivaa olla mies. Kaikki muut miehet kun kirjoittavat, miten miehenä olo on niin kamalaa.

Vierailija
20/71 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukaste

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi