Työtön nainen ei kelpaa miehille
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun mies alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti miehen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä miehiä olemassa enään jotka eivät välitä rahasta ja loppupeleissä luonne ratkaisee.
N24
Kommentit (54)
repeat after me kirjoitti:
Kertauksena:
Naisen koulutuksella tai työllä ei ole mitään merkitystä miehille.
Ei pidä paikkaansa. Olin pätkätöissä treffaillessani miehiä. Lisäksi asuin vuokralla. Nämä kaksi asiaa olivat tosi pitkä miinus miesten mielestä. Ulkoisessa olemuksessani ei vikaa, vaan olen ihan sievä hoikka nainen ja koulutukseni hyvä, mutta alani huonosti työllistävä. Minulle piirtyi miehistä kuva laskelmoivina tyyppeinä. Yksikin ei mitenkään viehättävä mies totesi, että pitäisi olla sitä mammonaa...
Vierailija kirjoitti:
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun mies alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti miehen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä miehiä olemassa enään jotka eivät välitä rahasta ja loppupeleissä luonne ratkaisee.
N24
Haluan huippumallin näköisen isotissisen naisen joka on rikas. Olen itse ruma 100 kiloinen työtön mies, olen oppinut tämän ajatusmallin teiltä naiset. Muu ei kelpaa ja on parempi olla yksin jos ei saa mitä oikeasti haluaa.
Minustakaan ap:n tilanteessa ei ole merkittävintä se, että on työtön vaan se ettei ole peruskoulun jälkeen saanut mitään aikaiseksi. Kyllä ainakin itsellä alkaisi hälytyskellot soimaan tuollaisessa tilanteessa. Toki aloituksesta ei tule ilmi, että onko ap suorittanut jotain kursseja, ollut vapaaehtoistyössä tai yrittänyt hakeutua koulutukseen tai jättänyt kesken jonkin koulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Minustakaan ap:n tilanteessa ei ole merkittävintä se, että on työtön vaan se ettei ole peruskoulun jälkeen saanut mitään aikaiseksi. Kyllä ainakin itsellä alkaisi hälytyskellot soimaan tuollaisessa tilanteessa. Toki aloituksesta ei tule ilmi, että onko ap suorittanut jotain kursseja, ollut vapaaehtoistyössä tai yrittänyt hakeutua koulutukseen tai jättänyt kesken jonkin koulutuksen.
Itse oon yli kolmekymppinen ja pelkkä peruskoulu käytynä oikeestaa. Oon ollut oppisopimuksella töissä ja nykyään työtön. Ei vaan huvita enää käydä kouluja, varsinkin kun on niin huono työllisyystilanne Suomessa. En jaksa uskoa että työllistyisin siitä huolimatta näin vanhana enää, vaikka kävisinkin jonkun koulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, että tämä kuvan nainen:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m96yjt3dZd1qe3b4vo1_1280.jpg
olisi kiinnostunut miehestä, mutta samalla paljastaisi, että on työtön ja käynyt vain peruskoulun.
Kuinka moni mies kelpuuttaisi hänet parisuhteeseen, itse veikkaisin, että 100%.
Näin miehenä voin sanoa että tuon kuvan ja noiden tietojen valossa en kelpuuttaisi suhteeseen.
Työttömyys ei itsessään haittais, sillä on nykyinenkin kumppani työtön, mutta se että koulu on jäänyt pelkkään peruskouluun antaa sellaisen ensivaikutelman, ettei taida kannattaa edes tutustua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta paskaakaan, onko nainen työssä vai työtön. Tärkeintä on luonne, nätti naama ja isot tissit + perse.
Enemmänkin tässä järjestyksessä, luonne, perse, nätti naama ja isot tissit(ei pakollinen varuste)
Se mitä tekee työkseen on aivan sama, kunhan tekee. Esim hoitaa kotia ja lapsia jne.
Sohvalla makaileva, omaan elämäänsä pettynyt valittaja, ei käy.
Itseäni joskus hävettää, että on käynyt vaan amiskan. Pari vuotta kävin yhtä alaa ja typeryyksissäni jätin kesken. Sitten kolme vuotta toista ja valmistuin. Nyt töissä hetkellisesti. Kiinnostaisiko opiskella lisää? Todellakin. Ei tällä nykyisellä alalla ole työtilanteessa hurraamista. Harmi vaan, että opintolainaa on kertynyt jonkin verran aiemmista opinnoista ja muutettuani kotoa 18v. Eli lainaa en voi nostaa lisää ja oishan se kiva, että ala olisi a) mieluisa b) työllistävä c) sellanen, jota oikeasti pääsee opiskelemaankin. Haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kiinnosta paskaakaan, onko nainen työssä vai työtön. Tärkeintä on luonne, nätti naama ja isot tissit + perse.
Enemmänkin tässä järjestyksessä, luonne, perse, nätti naama ja isot tissit(ei pakollinen varuste)
Se mitä tekee työkseen on aivan sama, kunhan tekee. Esim hoitaa kotia ja lapsia jne.
Sohvalla makaileva, omaan elämäänsä pettynyt valittaja, ei käy.
Eikö muu vartalo ole noiden mainittujen isojen rintojen ja perseen lisäksi tärkeä, esim. Iso siiderimaha ja persjalkaisuus ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan tilanne, että tämä kuvan nainen:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m96yjt3dZd1qe3b4vo1_1280.jpg
olisi kiinnostunut miehestä, mutta samalla paljastaisi, että on työtön ja käynyt vain peruskoulun.
Kuinka moni mies kelpuuttaisi hänet parisuhteeseen, itse veikkaisin, että 100%.
Kyllä kelpuuttaisin.
Terveisin mies
Olen jo pidemmän aikaa etsinyt työtöntä naista itselleni, mutta kun ei löydy niin ei löydy. Terveisin maajussi.
Lähihoitaja tai tradenomi joka kirjoittaa enääN. Ei nappaa
mä olen vissiin päinvastainen nainen kuin nuo jolle ei kelpaa työtön mies. itse haen vain työttömiä miehiä,4 työttömän kanssa seurustellut ja nyt 5 ja vika menossa. olen läheisriippuvainen enkä halua että mies on töissä sillä se on pois yhteisestä ajasta. jätin viime mieheni joka kävi töissä ja elätti minua.
Kuusi vuotta työtön. Lol. En nähkää semmoista kattelis
Kyllä kelpais. Pitäis vaan muuten natsata, eli olla about samalta paikkakunnalta, tai olla joku mahdollisuus muuttaa yhteen, tai samalle paikkakunnalle ainakin. Lisäksi pitäis jokseenkin tulla toimeen keskenään, tykätä samoista asioista. Työssäkäyvälle miehelle, joka saa ihan tavallisiakin naisia, tuskin ihan ykkösenä valinnassa on työtön nainen, joka ei ole koskaan työllistymässä ja tulossa loisimaan miehen kustannuksella. :) Jos molemmat on työttömiä, niin silloinhan ne tulot ja menot saattaisi mennä melko reilusti.