Työtön nainen ei kelpaa miehille
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun mies alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti miehen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä miehiä olemassa enään jotka eivät välitä rahasta ja loppupeleissä luonne ratkaisee.
N24
Kommentit (54)
Kelpaa kyllä. Kunhan ei ole niin ahne, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua.
Ei miehiä kiinnosta mitä nainen tekee työkseen. Olipas surkea provo.
Kelpais. Kunhan et vaadi multa työntekoa.
t.työtönmies.
Kertauksena:
Naisen koulutuksella tai työllä ei ole mitään merkitystä miehille.
Itse kävin treffeillä, tapasimme kahvilassa. Kaikki meni hienosti siihen saakka, kunnes kerroin olevani lähihoitaja, mies aivan selkeästi hätkähti. Kun kerroin olevani työttömänä, koska edellinen määrä-aikaisuus päättyi ja en vielä ole löytänyt uutta paikkaa, hän lähti vessaan eikä tullut enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin treffeillä, tapasimme kahvilassa. Kaikki meni hienosti siihen saakka, kunnes kerroin olevani lähihoitaja, mies aivan selkeästi hätkähti. Kun kerroin olevani työttömänä, koska edellinen määrä-aikaisuus päättyi ja en vielä ole löytänyt uutta paikkaa, hän lähti vessaan eikä tullut enää takaisin.
Kyllä siinä hiukan säpsähtää kun nainen paljastuu niin ahneeksi, että käy töissä. Luultavasti tarkoittaaa sitä, että vaatii ahneuksissaan mieheltäkin työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua.
repeat after me kirjoitti:
Kertauksena:
Niin silloin jos nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sympaattinen, mukava ja viisas ja omaa hyvän huumorintajun. Jotain itä-hellsinskiläistä jokinorsua, joka sönkkää vittusuhinaa eikä omaa mitään hyviä ominaisuuksia ja on lisäksi työtön saa kyllä pysyä sinkkuna koko elämänsä.
Ei kyllä kiinnosta paskaakaan, onko nainen työssä vai työtön. Tärkeintä on luonne, nätti naama ja isot tissit + perse.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta mitä nainen tekee työkseen. Olipas surkea provo.
Höpöhöpö. Itse en ainakaan mitään elämäntapasossuloista edes harkitsisi jos pitäisi uutta naista alkaa katselemaan. Toki vaimo on parin ulkomaanpestin ajan ollut kotiäitinä käytännön syistä, mutta se on vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kertauksena:
Naisen koulutuksella tai työllä ei ole mitään merkitystä miehille.Niin silloin jos nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sympaattinen, mukava ja viisas ja omaa hyvän huumorintajun. Jotain itä-hellsinskiläistä jokinorsua, joka sönkkää vittusuhinaa eikä omaa mitään hyviä ominaisuuksia ja on lisäksi työtön saa kyllä pysyä sinkkuna koko elämänsä.
Mutta vaikka tilanne olisi toisinpäin eli nainen olisi ruma ja lihava niin ei mikään määrä koulutusta tai korkeapalkkaista työtä pysty hänen tasoansa nostamaan.
Naisen tasoon ei vaikuta koulutus tai työ.
Kertauksena:
Miksi minulle on sitten niin monet miehet sanoneet ihan suoraan, että etsivät paremmin koulutettua ja omillaan toimeentulevaa naista. Eli siis pitäisi olla joku koulutus ja työelämässä pitäisi olla.
Siis ei ole mitään merkitystä onko nainen vaikka juristi, upseeri, ministeri, siivooja tai teurastaja? Ei vaikuta millään tavalla kiinnostukseen tai mielikuvaan naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Kertauksena:
Naisen koulutuksella tai työllä ei ole mitään merkitystä miehille.Niin silloin jos nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sympaattinen, mukava ja viisas ja omaa hyvän huumorintajun. Jotain itä-hellsinskiläistä jokinorsua, joka sönkkää vittusuhinaa eikä omaa mitään hyviä ominaisuuksia ja on lisäksi työtön saa kyllä pysyä sinkkuna koko elämänsä.
Kyllä rumallekkin naiselle aina seuraa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlainen hoitsuus on kyllä täysi deal breaker. Liikaa kokemuksia mielenvikaisista hoitsuista.
Kuvitellaan tilanne, että tämä kuvan nainen:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m96yjt3dZd1qe3b4vo1_1280.jpg
olisi kiinnostunut miehestä, mutta samalla paljastaisi, että on työtön ja käynyt vain peruskoulun.
Kuinka moni mies kelpuuttaisi hänet parisuhteeseen, itse veikkaisin, että 100%.
Minulle kelpaisit jos muut asiat ovat kuosissa. Olen itse yrittäjä stadista ja komeaksikin kehuttu viriili mies. Eli en olettaisi että sinun täytyisi elättää minua. Mutta enhän minä sinulle kelpaa koska olen jo 39-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole mitään merkitystä onko nainen vaikka juristi, upseeri, ministeri, siivooja tai teurastaja? Ei vaikuta millään tavalla kiinnostukseen tai mielikuvaan naisesta?
Ei. Mulle tärkeintä on että muijalla hyvät tissit, hyvä perse ja tiukka pillu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, miksi olisi? Eihän mies niitä naisen rahoja saa käyttöönsä vaikka nainen olisi mikä ministeri tahansa.
Työstä on vain haittaa koska se vähentää yhdessäoloaikaa miehen kanssa.
Minäkin olisin hämmästynyt. en työttömyyttä vaan pelkän peruskoulun käymistä.... Kuulostaa nykysukupolvessa uskomattomalta. no jos on opieskelut jäänyt toisella asteella kesken niin sitten ymmärrän.
No deittaile sitten niitä työttömiä. Vai eikö työtön mies kelpaa?