Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön nainen ei kelpaa miehille

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun mies alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti miehen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä miehiä olemassa enään jotka eivät välitä rahasta ja loppupeleissä luonne ratkaisee.
N24

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisit jos muut asiat ovat kuosissa. Olen itse yrittäjä stadista ja komeaksikin kehuttu viriili mies. Eli en olettaisi että sinun täytyisi elättää minua. Mutta enhän minä sinulle kelpaa koska olen jo 39-vuotias.

Kelpaisit jollet olisi minua puolet vanhempi

-Ap

Vierailija
22/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne, että tämä kuvan nainen:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m96yjt3dZd1qe3b4vo1_1280.jpg

olisi kiinnostunut miehestä, mutta samalla paljastaisi, että on työtön ja käynyt vain peruskoulun.

Kuinka moni mies kelpuuttaisi hänet parisuhteeseen, itse veikkaisin, että 100%.

Veikkaisit väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi kiinnostunut miehestä, mutta samalla paljastaisi, että on työtön ja käynyt vain peruskoulun.

Etpä paljon mitään miehistä tiedä.

Vierailija
24/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenyön huviksi varmaan aika moni jos on jotenkuten siedettävä luonne. Parisuhteelle on suurimmalla osalla miehistä vähän muitakin kriteereitä kuin nätti naama ja ok kroppa.

Vierailija
25/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pelkkä peruskoulun käyminen tyrehdyttäisi kyllä helposti kiinnostuksen. Arvostan koulutusta ja sivistystä todella paljon, ja olen itsekin opettaja ammatiltani. Toki ihminen voi olla vaikka kuinka älykäs, lukenut ja asiantunteva ilman mitään koulujakin, mutta se on äärimmäisen harvinaista.

Työssäkäynti ei sinänsä ole mikään edellytys, kunhan itsensä pystyy jollakin keinoin elättämään.

Vierailija
26/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko vielä nykyään ihmisiä jotka käy vain pelkän peruskoulun, oikeesti???

Vierailija
27/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole mitään merkitystä onko nainen vaikka juristi, upseeri, ministeri, siivooja tai teurastaja? Ei vaikuta millään tavalla kiinnostukseen tai mielikuvaan naisesta?

Ei ole, miksi olisi? Eihän mies niitä naisen rahoja saa käyttöönsä vaikka nainen olisi mikä ministeri tahansa.

Työstä on vain haittaa koska se vähentää yhdessäoloaikaa miehen kanssa.

Huomaa ettei sinulla ole perhettä. Yleensä puolison elintaso nostaa myös omaa ja perheen elätys on helpompaa. Eihän se vähennä yhdessäoloaikaa jos molemmat ovat töissä. Jos on lapsia niin teidän molempien aika menee niiden kanssa. Ja jaksaisitko oikeasti olla jatkuvasti yhdessä sen naisen kanssa?

Vierailija
28/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko vielä nykyään ihmisiä jotka käy vain pelkän peruskoulun, oikeesti???

On.

Vierailija
29/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kiinnostaa mitä nainen tekee työkseen. Ei se pelkkä reikä riitä jos on reikä myös päässä. Nämä kassat kierrän kaukaa.

Vierailija
30/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin se on minunkin mieheni sanonut, ettei työttömyys ole vaihtoehtona jos minun uraani tarkastellaan. Eipä mitään, en ole päivääkään ollut työtön, sillä teen mitä vaan hommaa jos omat loppuu.

Ps. Tapauksessa turn-off on varmasti tuo, ettet ole ollenkaan kouluttautunut vaan jäänyt kotiin lusmuamaan. Vaihtoehtoja peruskoulun jälkeen nimittäin on.

Vierailija
31/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no mä kelpasin työttömänä miehelle. Kaksi vuotta kerkesin olemaan työtön ja nyt vasta sain töitä. Olin ollut 3 kk työtön, kun tavattiin. Kaipa se sitten oikeesti muhun ihastui. :D Kohta siis kaksi vuotta ollaan oltu yhdessä. Kaiken lisäksi olen häntä 7.5 v vanhempi ja  eronnut, 3 lapsen äiti.

Vierailija
32/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei ole mitään merkitystä onko nainen vaikka juristi, upseeri, ministeri, siivooja tai teurastaja? Ei vaikuta millään tavalla kiinnostukseen tai mielikuvaan naisesta?

Ministeri olisi iso miinus koska on julkisuudessa koko ajan, siinä menettäisi mahdollisesti itsekin anonymiteettinsä, ainakin suhteen ajaksi. Upseeri ja teurastaja olisi harvinaisuutensa takia kiinnostavia keskustelunaiheita, mutta ei sen enempää.

Mutta niin, itsellänikin on vain amk taustana.

Vierailija
33/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta mitä nainen tekee työkseen. Olipas surkea provo.

Tämä hokema ei pidä paikkaansa.

Kyllä miehiä kiinnostaa .

Voi olla että tärkeysjärjestys on vähän erilainen kuin naisilla mitä tulee vaatimuksiin joita kumppanille asetetaan.

Miehillä ulkonäkö tulee ensin.

Millaiset kasvot ja vartalo. Millaiset rinnat ja pillu ja perse.

Sitten se että nainen on tarpeeksi sovinnainen.

Näiden jälkeen kyllä merkitsee se että millainen koulutus ja mitä työtä tekee, ei parane olla kovin paljon parempi tuloinen kuin mies.

Vierailija
34/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

repeat after me kirjoitti:

Kertauksena:

Naisen koulutuksella tai työllä ei ole mitään merkitystä miehille.

Niin silloin jos nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sympaattinen, mukava ja viisas ja omaa hyvän huumorintajun. Jotain itä-hellsinskiläistä jokinorsua, joka sönkkää vittusuhinaa eikä omaa mitään hyviä ominaisuuksia ja on lisäksi työtön saa kyllä pysyä sinkkuna koko elämänsä.

Mutta vaikka tilanne olisi toisinpäin eli nainen olisi ruma ja lihava niin ei mikään määrä koulutusta tai korkeapalkkaista työtä pysty hänen tasoansa nostamaan.

Naisen tasoon ei vaikuta koulutus tai työ.

Ei pidä paikkaansa. Joo ehkä jotkut amiksen käyneet ajattelevat näin mutta tunnen kyllä muutaman miehen hyvin korkeassa asemassa isoissa firmoissa joiden vaimot eivät todellakaan ole mitään missejä.

Mutta ovat myös hyvin koulutettuja samalta alalta ja hyvin näyttää menevän.

Näille miehille ei koko elämäksi riitä se että naisella on ainoastaan ulkonäköä, he odottavat muutakin kumppaniltaan

Vierailija
35/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin silloin jos nainen on kaunis, hyväkroppainen ja sympaattinen, mukava ja viisas ja omaa hyvän huumorintajun. Jotain itä-hellsinskiläistä jokinorsua, joka sönkkää vittusuhinaa eikä omaa mitään hyviä ominaisuuksia ja on lisäksi työtön saa kyllä pysyä sinkkuna koko elämänsä.

Mutta vaikka tilanne olisi toisinpäin eli nainen olisi ruma ja lihava niin ei mikään määrä koulutusta tai korkeapalkkaista työtä pysty hänen tasoansa nostamaan.

Kyllä vaikuttaa, mutta ei se nyt kaikkia huonoja ominaisuuksia sentään pysty kumoamaan. Jos nainen on lihava ja ruma, se kertoo huonosta yleissivistyksestä, alhaisesta ÄO:sta ja siitä ettei huolehdi itsestään.

Vierailija
36/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei palstalaasalaiset, miten selitätte tuon ap:n kertoman tilanteen? Teidän tasoajattelunhan mukaan vaan naisen ulkonäkö ratkaisee eikä esimerkiksi koulutuksella tai harrastuksella ole mitään merkitystä.

Vierailija
37/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet siis ajattelevat tunteella tämänkin asian. Oma "miehisyys" kärsii jos toinen ei ole jotenkin heikompi. Vinkkinä näille miehille, vaatikaa lisää itseltänne, älkää tukahduttako muita. Tai sitten unohtakaa nämä sukupuoliroolit.

Vierailija
38/54 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

repeat after me kirjoitti:

Kertauksena:

Naisen koulutuksella tai työllä ei ole mitään merkitystä miehille.

Ei pidä paikkaansa. Joo ehkä jotkut amiksen käyneet ajattelevat näin mutta tunnen kyllä muutaman miehen hyvin korkeassa asemassa isoissa firmoissa joiden vaimot eivät todellakaan ole mitään missejä.

Mutta ovat myös hyvin koulutettuja samalta alalta ja hyvin näyttää menevän.

Näille miehille ei koko elämäksi riitä se että naisella on ainoastaan ulkonäköä, he odottavat muutakin kumppaniltaan

No mutta nuo korkeassa asemassa olevat katselevat niitä kauniita ja ehkä enemmänkin.

39/54 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvatakaan? Ei työtön mieskään kelpaa naisille. Jos pitkässä liitossa toinen tai vaikka molemmat joutuvat työttömiksi, niin sille ei sitten voi mitään. Mutta siinä vaiheessa, kun parisuhdetta ja perheenperustamiskumppania haetaan, niin kyllä se on ihan ymmärrettävää, että silloin halutaan omillaan toimeentuleva kumppani. Ihminen, joka on kykenevä kantamaan kortensa kekoon yhteiseksi hyväksi ja perheen elättämiseksi.

40/54 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työttömyys ei ole ongelma mutta se asenne työntekoa ja koulunkäyntiä kohtaan. Musta se kertoo jo paljon henkilöstä jos ei ole aikomustakaan enää käydä kouluja tai hakea mitään työtä. Kun taas jos on joku koulutus alla, ja halua tehdä muutakin kuin maata sohvalla niin ymmärrän kyllä että aina sitä työpaikkaa ei löydy heti, varsinkin nykyään kun samaan paikkaan hakee satoja ihmisiä.