Sinänsä ihailtavaa, että moni nainen jaksaa käydä lenkillä.. mutta tästä 15 vuotta salilla käyneen miehen neuvo
Pelkkä lenkkeily ei muodosta kropastasi kovin haluttavaa, ellet sitten ole jo luonnostaan kiinteä eli ikää alle 24v. Moni kuntoileva nainen sortuu tähän virheeseen, eli käydään muutaman kerran viikossa lenkillä ja siinä se. Toki paino pysyy kurissa, joka on sekin plussaa, mutta jos haluat sellaisen kropan, joka kääntää miesten päitä, suosittelen aloittamaan myös painoilla harjoittelun. Juoksijanaisilla tuppaa meinaan monesti olemaan aikamoisen lättänä miespeppu. Simppelillä kotitreenillä, yksinkertaisella kyykky/mave rutiinilla saa jo kroppaan sellaista muotoa, jolla jopa 3-kymppinen nainen saa käännettyä ikäistensä miesten ja miksei vanhempienkin päät.
Ei tarvitse kiittää. :^)
-mryouth75
Kommentit (40)
Ehkä ne naiset ei lenkkeile kääntääkseen miesten päitä.
Ap valittaa toisissa ketjuissa, kun ei naiset enää huomaa häntä. Ehkei kannata alkaa naisia arvostelemaan ulkonäöstä... :)
Jos se salitouhu menee överiksi ja nainen muuttuu fitness tyhjäpääksi niin silloin kyllä fiksut miehet eivät ainakaan innostu avioliitto mielessä.
Idiootti! Miks naisten pitäisi miellyttää sun silmää senkin lahna saatana
Mä en harrasta liikuntaa kääntääkseni miesten päitä.
Kiitos huolenpidostasi, tämä ei nyt kuitenkaan ole päällimmäisin ongelmani :* Ja miehiä riittää, niin nuorempia, oman ikäisiä ja vanhempiakin.
mryouth75 kirjoitti:
Pelkkä lenkkeily ei muodosta kropastasi kovin haluttavaa, ellet sitten ole jo luonnostaan kiinteä eli ikää alle 24v. Moni kuntoileva nainen sortuu tähän virheeseen, eli käydään muutaman kerran viikossa lenkillä ja siinä se. Toki paino pysyy kurissa, joka on sekin plussaa, mutta jos haluat sellaisen kropan, joka kääntää miesten päitä, suosittelen aloittamaan myös painoilla harjoittelun. Juoksijanaisilla tuppaa meinaan monesti olemaan aikamoisen lättänä miespeppu. Simppelillä kotitreenillä, yksinkertaisella kyykky/mave rutiinilla saa jo kroppaan sellaista muotoa, jolla jopa 3-kymppinen nainen saa käännettyä ikäistensä miesten ja miksei vanhempienkin päät.
Ei tarvitse kiittää. :^)
-mryouth75
Miehenä olen vastakkaista mieltä. Juoksijanaiset ovat sopusuhtaisia, eikä peppu hylly tai lihat roiku käsivarsissa, kuen usein fitnessiä tai kuntosalia harrastavilla kanssasisarillaan. Jos ylimääräiset rasvat on poltettu ja jäljellä on pelkät jäntevät kestyvyysjuoksiajan lihakset, päät kääntyvät.
"Jopa 3-kymppinen" - ja tämä 75 -syntyneeltä kääkältä XD
Minä käyn lenkeillä ihan siksi että saan raikasta ulkoilmaa,kroppani on aina ollut kiinteä koska suvumme naiset ovat aina olleet laihoja ja kiinteitä jopa 60v sukulaisnaisella on erittäin upea kroppa vaikka ei edes kuntoile kauheasti.
Lopettakaa jo. On liian monessa miehessäkin paljon ulkosia vikoja mutta ei siitä jakseta jauhaa. 15 vuotta salilla, en varmaan pystyisi tapailemaan sinua - liikaa verisuonia, hyi. Olet liian vanha, kun olet 15 vuotta käynyt salilla. Ja itse pidän sellaisesta hoikan lihaksikkaasta kropasta, mitä 18-vuotiailla urheilullisilla miehillä on. Siinä sinulle totuutta. Ja totta joka sana. :) Mut ei me silti näitä toitoteta joka päivä, koska ei olla apinoita.
Juokseminen on kuninkaiden laji, sen takia ihmiskunnasta kehittyi ihmiskunta. Salilla voi käydä vähän pumppaamassa, mutta se on aina toisarvoista. Jos ihminen haluaa olla optimi, ihminen juoksee.
Laverna kirjoitti:
No ei tietenkään. Kyllä me se jo uskotaan, kun on 20v kerrottu. Kamelinvarvastiukat trikootkin on sen takia päällä, että ne on vain niin mukavat. Eihän nyt herrajumala jotku colleget tai verkkarit päällä voi ees treenata.
Miehet ehkä harrastaa liikuntaa kääntääkseen muiden miesten päitä ja vakuuttaakseen lihaksillaan, mutta tarvitseeko naisten sortua samaan hölmöilyyn? :)
Laverna kirjoitti:
Aika hauska ;)
Terkut omppumahaiselta miespeppuiselta puumalta.
P.S. Olen 60 vee
Välttäisin eniten juuri noita kyykkyä ja mavea paitsi jos haluaa rampauttaa selkärankansa loppuiäksi. Ennemmin selkäpenkkiä lisäpainoilla ja varovaista laitetyöskentelyä reisille.
Muita bodausliikkeitä vähän vapaammin mutta varovainen on oltava kaikissa, missä ollaan etukumarassa ja jos ne on mahdollista tehdä selkä neutraalissa asennossa, niin ennemmin niin.
"Kannattaa liikkua ja urheilla pään takia, ei perseen"
eli olet ap toki ihan oikeassa hyvää tarkoittavine neuvoinesi NIIDEN naisten osalta, jotka liikkuvat ulkonäön takia. Tuliko mieleen, että monelle pääasiallinen motiivi liikkua on jotain muuta? :)
Minä harrastan juoksua kohentaakseni kuntoani, en kääntääkseni miesten päitä. Minulla on jo mies, joka tykkää minusta. Ei minun tarvitse kääntää muiden miesten päitä.
Kerrankin mryouth puhuu asiaa.