Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki muuttaa yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja ihmettelee kun minä ja mun mies ei

Vierailija
28.07.2016 |

Ollaan seurusteltu 1v2kk ja jatkuvasti saa kuulla miten mies ei halua muuttaa mun kanssa yhteen. Nytkin silmät vetistyy kun ajattelen että mussa on varmana jotain vikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen siis sanonut että mies ei ole valmis.

Ap

Vierailija
2/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia muuttaa parin kuukauden jälkeen yhteen. Vika ei ole sussa vaan sun kavereissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sulla taisi olla 19. Mä tiedän pariskunnan, joka on seurustellut varmaan 30 vuotta eivätkä ole lähiaikoina muuttamassa yhteen.

Vierailija
4/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Me olkaa seurusteltu neljä vuotta, ja yhä on molemmilla omat asunnot. Ja tulee olemaan jatkossakin.

Vierailija
5/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 ja mies pari vuotta vanhempi.

Ap

Vierailija
6/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi se on aika nopeasti saada tietää että tuleeko siitä yhteiselosta mitään vai ei, ettei hukkaa vuosia. Elämä kuitenkin on lyhyt.

Tietysti hyvillä perusteilla on iso merkitys, silloin erillään olo on järkevää, mutta "ei musta nyt tunnu siltä"-vetoomus on aika kuraa kun ollaan jo vuosi+ oltu yhdessä...

Vierailija
7/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan seurusteltu yli 6 vuotta eikä muuttoja tiedossa. Olla toki vähän yli ja alle 50, eli perhettä ei olla perustamassa. Tää on tämmönen kahden asunnon avoliitto, yleensä ollaan samassa osoitteessa ja yhteinen ruokatilikin on. Jotkut ihmettelee, onneksi ei tarvi välittää niistä.

Vierailija
8/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi se on aika nopeasti saada tietää että tuleeko siitä yhteiselosta mitään vai ei, ettei hukkaa vuosia. Elämä kuitenkin on lyhyt.

Tietysti hyvillä perusteilla on iso merkitys, silloin erillään olo on järkevää, mutta "ei musta nyt tunnu siltä"-vetoomus on aika kuraa kun ollaan jo vuosi+ oltu yhdessä...

Tuossa nopeassa yhteenmuutossa on juuri tuo järki, että yhteiselon sujuvuus tulee testattua tosi nopeasti. 

Vierailija
9/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliahan tuo on. Me miehen kanssa ollaan yhdessä yli 2 vuotta ja asutaan omissa kämpissä. Jotkut ihmettelee, mutta on vaan ollut tähän asti helpompaa asua erillään kun on täydellinen rauha. Raavittiin molemmat keväällä kandityöt kasaan. Muutetaan yhteen nyt syksyllä.

Vierailija
10/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin yhteen vasta kahden vuoden jälkeen ja sekin oli monille nopea päätös.

Vierailija
11/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo enemmän sun ystäväpiiristä. Jos mun tuttavapiirissä joku muuttaisi parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen niin muilla loksahtais suu auki järkytyksestä. Suurin osa mun kavereista on seurustellut vuosia ennen yhteen muuttoa. Minä ehdin seurustella  vuoden ja sekin tuntui nopealta.

Vierailija
12/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä sai aikanaan kuulla vittuilua että "Te ette vissiin siksi asu saman katon alla kun petätte toisianne" tuolloin oltiin oltu yhdessä vasta reilu vuosi. Kaveripiirissämme kaikki muuttivat heilojensa kanssa muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, iso osa noista pareista erosi melko pian. Me taas muutettiin yhteen n. 4 vuotta seurusteltuamme.

Vierailija
13/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka jotka tsemppaatte ja kerrotte että on ihan normaalia asua erillään "vielä" vuoden päästä seurustelusta erillään.

Ap

Vierailija
14/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa nopeassa yhteenmuutossa on juuri tuo järki, että yhteiselon sujuvuus tulee testattua tosi nopeasti. 

Tai joskus siinä tulee kiirehtiessä tuhottua muuten toimiva ihmissuhteen alku, josta olisi voinut kehittyä kaikessa rauhassa vaikka mitä hyvää ja kaunista.

Minun olisi äärimmäisen vaikea kuvitella muuttavani yhteen jonkun kanssa ellemme olisi seurustelleet ainakin pari vuotta. Pidän nopeaa yhteenmuuttoa vähän niinku shokkihoitona. Mutta ihmiset ovat erilaisia, joillakin se toimii hyvin :)

Vierailija
15/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti muuttavia en itse ymmärrä.. Eihän siinä tunne toista vielä jos parissa kuukaudessa muuttaa yhteen.

Vierailija
16/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 3,5 vuotta, syvästi rakastuneita ja hyvä suhde, mutta asumme erillään.

Vierailija
17/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs helevetin väliä sillä on, jos ihmettelevät? Pitäisikö teidän muuttaa yhteen, kun muutkin niin tekee? Elätkö elämääsi muutenkin kuten toiset haluavat?

Vierailija
18/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs helevetin väliä sillä on, jos ihmettelevät? Pitäisikö teidän muuttaa yhteen, kun muutkin niin tekee? Elätkö elämääsi muutenkin kuten toiset haluavat?

Ota hiekat pos alakerrasta.

Vierailija
19/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkittu tieteellisesti, että mitä kauemmin pari seurustelee asumatta yhdessä sitä varmemmin parisuhde kestää. Paras tulos, jos muuttaa yhteen vasta mentyään naimisiin. Eli nopea yhteen muutto altistaa yhtä nopealle erolle.

Vierailija
20/24 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu tieteellisesti, että mitä kauemmin pari seurustelee asumatta yhdessä sitä varmemmin parisuhde kestää. Paras tulos, jos muuttaa yhteen vasta mentyään naimisiin. Eli nopea yhteen muutto altistaa yhtä nopealle erolle.

Jotain positiivista!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän