Mikä toiselle Ranskanbulldogille nimeksi, veli on Patonki
Hei!
Auttakaa AV:n kieli- ja riimittelynerot!
Meille tulee kaksi ranskanbulldoggia.
Ensin piti tulla vain yksi koira, mutta tuleekin kaksi.
Ensimmäiselle oli jo päätetty nimeksi Patonki, mikä siis rimmaisi sen kanssa?
Ehdotuksia otetaan vastaan! :)
Kommentit (51)
Sori, mutta kamala nimi. Ei ole vitsikästä eikä nokkelaa. Mutta jos haluatte samaa linjaa jatkaa, niin vaikka Kroissantti tai Punkku.
Pitko, Rinkeli, Sämpylä, Pulla, Baskeri
Nimestä en tiedä, mutta en vieläkään ymmärrä, miksi joku haluaa tuollaisen koiran, joka on jalostamalla pilattu täysin sairaaksi. sitten hössötetään, että ois kun se on söpö kun röhkii ja kuorsaa.
Ei rimmaa, mutta sopii teemaan: viini tai juusto. Valkosipuli on liian pitkä ja kömpelö, garlic olisi parempi mutta väärä kieli. Baguette ja Garlic tai Ail.
Pulla minullekin tuli ensimmäiseksi mieleen.
Baguette, joka kyllä on patonki ranskaksi =)
En laittaisi koiralle kolmetavuista, vaan kaksitavuisen nimen, koska se on napakampi käskiessä.
croissant (voisarvi?) olisi aika ilmeinen, tai eclaire (yhdentyyppinen tuulihattu) tai joku seuraavista
mousse
creme brulee
crepe suzette
briorssi
madeleine
macarons
Pamppu