Mikä toiselle Ranskanbulldogille nimeksi, veli on Patonki
Hei!
Auttakaa AV:n kieli- ja riimittelynerot!
Meille tulee kaksi ranskanbulldoggia.
Ensin piti tulla vain yksi koira, mutta tuleekin kaksi.
Ensimmäiselle oli jo päätetty nimeksi Patonki, mikä siis rimmaisi sen kanssa?
Ehdotuksia otetaan vastaan! :)
Kommentit (51)
Tuo koko rotu on yhtä eläinrääkkäystä. :(
Punkku minullekin tuli heti mieleen.
Kröh kröh. Koira osais itsekin sanoa nimensä!
Remy (ranskalainen konjakkimerkki)
Baskeri tuli minullekin ensimmäisenä mieleen :D
Muista ehdotuksista Pulla olisi kyllä söpö nimi.
Vierailija kirjoitti:
Nimestä en tiedä, mutta en vieläkään ymmärrä, miksi joku haluaa tuollaisen koiran, joka on jalostamalla pilattu täysin sairaaksi. sitten hössötetään, että ois kun se on söpö kun röhkii ja kuorsaa.
Eipä siihen kauaa mennyt kuin ensimmäinen tämmöinen kommentti saapui. Näitä löytyy aina, aivan sama mitä ranskiksista puhutaan. Tässäkin kysyttiin nimeä, eikä terveystietoa. Ja ei, en omista ranskista enkä itsekään tukisi kyseistä toimintaa. Kaverillani on ranskanpulla ja kuulostaa kauhealta se kröhiminen ja jatkuva aivastelu.
Muita vastauksia etukäteen katsomatta ehdotan Baskeria, Boulea, Croissanttia ja Bouillabassea
Itse laittaisin jotain ei-sointuvaa. Vaikka Patonki ja Makkara. Patonki ja Lippis. Patonki ja
Pönttö
Pomo
Polle
Kamu
Kokko
...siiis jotain ihan muuta. Ilmeisesti kuitenkin jokin nimi, jolla on jonkinlainen merkitys. Tuskin koiran nimeksi voisi laittaa Markus tai Mirjakaan.
Patonki on todella tyhmä nimi, ei hauska ja miksi koiran nimen hauska pitäisikään olla. Patonki on vain nolo.
Sitä paitsi kolmitavuinen nimi koiralla on auttamatta liian pitkä, joku Patsku siitä kuitenkin tulee.
Mutta kun nyt kysyttiin, niin toiselle Paris.
Onko ne siis uroksia kumpikin?
Rinkeli.