Mariskooleista,
Oon nyt vähän jälkijättöisesti niistä innostunut. Tehdäänkö noita feikkejä kaikissa väreissä? Mulle ihan sama vaikkei marimekkoa oliskaan, taitaa sekin olla kopio, kunhan halvalla saisin. Nyt oon löytänyt kirppikseltä parilla eurolla vaalean punaisen ja sinisen, kiinnostais onko ne marimekkoja?
Kommentit (11)
Missä noita ns. feikkejä edes myydään?
Vierailija kirjoitti:
Ei lue pohjassa mitään.
Sitten ei ole aito , aidossa lukee marimekko , mulla on molempia.
Feikin pohjassa lukee "Marin skool"
Onko Nuutajärven mattamusta mariskooli mitenkään arvokas?
Ei lue kaikissa pohjassa vai marimekon onkin.
Kopiossakin on eroja , törmäsin kerran sellaiseen joka oli maalattu , niitä kannattaa välttää . Osa kopioista on melko hyviä ja toiset tosi karkeita.
Jostain luin, että mareissa olis kolme saumaa, niin on noissa mun kirppislöydöissäkin.
kiinnostaa nyt, kuka noita muita, en viitsi feikeiksi sanoa, koska marit yhtä kopioitu, oikein valmistaa ja missä niitä myydään?
Miksi, oi miksi Suomessa tällainen lasitaide halutaan päästää kuralle? Pelkkää ahneutta, vai onko se demokratiaa, että kun näitä saa joka marketista muoviämpärin hinnalla, niin kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus? Aalto-maljakko tärveltiin ihan vastaavalla tavalla, nykyään pelkkä vitsi.
En osaa kuvitella että jotain murano-lasia saisi keräämällä 10 kpl K-kaupan kuponkia tms? Vai saako?
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi Suomessa tällainen lasitaide halutaan päästää kuralle? Pelkkää ahneutta, vai onko se demokratiaa, että kun näitä saa joka marketista muoviämpärin hinnalla, niin kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus? Aalto-maljakko tärveltiin ihan vastaavalla tavalla, nykyään pelkkä vitsi.
En osaa kuvitella että jotain murano-lasia saisi keräämällä 10 kpl K-kaupan kuponkia tms? Vai saako?
Nyt en ymmärrä?
Lukeeko pohjassa mitään ?