Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä ylipainoisen laihdutukseen

Vierailija
28.07.2016 |

Nyt kaikki hyvät vinkit pinoon! Millaista liikuntaa ja syömistä? Oisko hyviä kotijumppa ohjeita? Ihan mitä vaan mieleen tulee laihdutuksesta ja elämäntapa rempasta. :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoskokojen pienentäminen on itselleni ollut se juttu. Täytän salaatilla puoli lautasta ja loput sitten lihalla ja perunalla/riisillä/pastalla. Täysjyvää käytän aina tietenkin ja salaatin syön ekana :) ostin myös edullisen keittiövaa'an mikä on helpottanut kummasti annoskokojen hahmotusta. Alkuun saattaa olla nälkä jos on tottunut hirveisiin annoksiin, mutta vatsa tottuu pian. Tärkeää on syödä itsensä kylläiseksi muttei kuitenkaan ähkyyn!

Kuntosalin aloitin myös, kunto-ohjaajan alkuopastuksella sekä ohjelmalla. Tykästyin kovin, mutta kaikille on se oma juttunsa.

Vierailija
42/42 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia ruokavalioita on pilvin pimein. Ei ole olemassa yhtä oikeaa, joka sinulle sopisi.

Itse liputan kuitenkin VHH:n puolesta, olen laihtunut 2kk aikana 10kg (83kg->73kg). Valitsin VHH:n, sillä nälän tunteen pieneneminen on ollut avainasemassa onnistumisessani. Kaloreita ei ole tarvinnut laskea ja ruoka on ollut hyvää ja täyttävää! Verensokeri pysyy tasaisena monta tuntia ja ruokailuvälit harvenevat.

Yleisohjeena voisin kuitenkin sanoa, että korkeahiilihydraattinen yhdistettynä runsasrasvaiseen ruokavalioon ei tuota tuloksia. Jos haluat syödä leipää, riisiä, perunoita, pastaa -> vähärasvaiset tuotteet. Jos taas haluat syödä mausta ja rasvoista tinkimättä -> sokerikarenssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi