Lue keskustelun säännöt.
Muita jotka eivät ole käyttäneet opintotukikuukausia yhtään?
28.07.2016 |
Mistä syystä et ole käyttänyt, jos sinulla on tutkinto?
Itse en ole ollut oikeutettu, koska olen joko asunut kotona tai ollut täysipäivisessä työssä (AMK, yliopisto)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla