Käytättekö Klarnaa?
Se tuntuu olevan useissa nettikaupoissa maksuvaihtoehtona.
Eihän se nyt ole joku pikavippisysteemi?
Kommentit (45)
Käytän paljonkin. Se on maksuaikasysteemi, tai itse käytän sitä niin. Ostan tuotteen, laitan sen Klarnan laskuun ja lasku tulee maksuun 30 päivän päästä siitä, kun tuote on postitettu. Wish-verkkokaupasta tein eilen tilauksen Klarnan laskuun ja maksuaikaa on 75 päivää.
Klarna lähettää sinulle laskun ostamistasi tuotteista ja sinä maksat sen.
En tiedä onko heillä pikavippejä. Osa-maksu mahdollisuus luultavasti kyllä.
Ainakin kerran käyttänyt pari vuotta sitten. Ei ongelmia.
En koskaan. Googlaa tietosuojasta ja ongelmista.
Olen käyttänyt klarnaa vuosia. Ainoastaan yhden kerran oli ongelmia sen kanssa, jouduin soittamaan asiakaspalveluun monta kertaa, pahinta siinä oli se kun soitti niin aina tuli vastaajaa että pitää odottaa kerran taisin odottaa 20min toisella kertaa 40min että joku vastasi. Mutta sitten kun sai palvelijan kiinni asiat sujui hyvin.
En todellakaan! Heillä vakavia tietosuojaongelmia.
Silloin kun se on mahdollista, olen ottanut Klarnan laskun. Jo syystä, että ei tule palautusongelmia. Jos maksan heti kun tilaan ja joudunkin palauttamaan, koen sen hankalana. Otan laskun, saa tuotteen ja totean, että ei olekaan hyvä, palautan ja laskua en ole edes maksanut. Onneksi. Hyvin on toiminut, eikä ole juuri tarvinnut palauttaakaan.
Kerran olen käyttänyt tuota hurrien palvelua ja jouduin maksamaan kolmeen kertaan verot ja kahteen kertaan tullimaksut niin tilatussa tuotteessa viisinkertaistu hinta niin ikinä en suostu enää niiden huijattavaksi. Asiakas palvelu ilmoitti että me olemme ruotsalainen yritys ja meitä ei suomen kuluttajasuoja lait koske
Jätän tilaamatta jos ei muuten voi maksaa. En vaan luota, vaikka tutut kyllä ongelmitta asioineet kyseisen lafkan kanssa. Ärsyttää myös jos ei ole muuta maksutapaa, silläkin jo jätän ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kerran käyttänyt pari vuotta sitten. Ei ongelmia.
*edit* Enpä taida käyttää jatkossa luettuani tämän jutun.
Ei ole Klarnalla 75 päivää maksuaikaa ollut koskaan.
En käytä, mutta jotkut yritykset näkyvät käyttävän sitä maksunsa välittämiseen, jolloin sitä on ikään kuin käytettävä!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Klarnalla 75 päivää maksuaikaa ollut koskaan.
Tilasin tuotteen Wishiltä 7.7., lasku tuli tänään Klarnalta sähköpostiin, eräpäivä 20.9. En nyt laskenut ihan tarkkaan noita päiviä, mutta kyllä on pitkä maksuaika. Aikaisemmin Wish-tilauksilla on ollut 60 päivää maksuaikaa.
Yleensä berkkokaupassa 30 pv, Wish voi antaa pidemmän. Klarna on hyvä ratkaisu.
Käytin ennen paljon ja nykyään ehdoton ei. Syynä tämä tietosuoja ja valitettavasti mun tiedot on jo heillä.
Verkkokaupat yrittää pakottaa käyttämään Klarnaa. En vaan maksa ja peruutan tilauksen ja vaihdan kauppaa.
Boikotissa jo Cubus, Keskisen Kello. Tokmanni ja XXl.
Saman tuotteen saa muualta ja käytän vain vahvaa tunnistautumista.
Käytän kaikissa tilauksissa joissa mahdollista. Hyvin toiminut aina.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, mutta jotkut yritykset näkyvät käyttävän sitä maksunsa välittämiseen, jolloin sitä on ikään kuin käytettävä!
Ei ole vaan vaan perun tilauksen ja en siis maksa tuotteita vaan tyhjennän ostoskorin.
Tilaus ei mene perille ellei tilausta maksa jollain maksuvaihtoehdolla.
Käyttänyt sitä jo vuosia. Koskaan ei ole ongelmia ollut.