Lue keskustelun säännöt.
Säästättekö lapsillenne? Lapsilisä tms.
27.07.2016 |
Oletteko valmiita kustantamaan lapsellenne esim. vaihto-oppilasvuoden tai kielikurssin ulkomailla, ajokortin, tukea opintoihin tms.? Meillä lapsi on vasta pieni, mutta säästämme kyllä hänelle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Säästämme vauvallemme. Ja tuleville tuplille aiomme kans säästää. Minullekin on aikoinaan säästetty ja kummasti helpottanut elämää.