Nainen haluaa jatkuvasti
Joka päivä ja usein kaksi kertaa. Ei oikein aina huvita. Suostuu aina ja on litilätimärkä jo kullin nuolemisesta. On ihan paskana jos en jaksa panna. Ei vaan jaksa kun 10h töitä ja meil vielä lapsikin joka vaatii huomioo sen 5h joka päivä. Eikä ole provo.
Jotenkin sitä odottais että toinen ei ihan tyrkyttäis itseään jatkuvasti...
Kommentit (9)
Et selkeästi osaa tyydyttää naistasi tarpeeksi hyvin. Yksi kunnon pano vastaa kymmentä huonompaa. Mulla ainakin kun isäntä kerran panee kunnolla ni samana päivänä ei toista kertaa kykene :D enkä nyt tarkoita satuttamista tai mitään, tajunnanräjäyttävä orgasmi/orgasmit kyllä ajavat asiansa.
No en mäkään sitä yritä väkisin maata jos ei joskus (kerran kuussa) halua. Enkä ota itseeni vaan menen runkulle. En pidä itseäni rumana tai naista muhun kyllästyneenä jos en kerran kuuhun pillua saa.
Ei kauheasti paneta "mikä sua vaivaa" kyselyt jos sanon etten jaksa "mä voin tehdä kaiken" sanoin että mene nyt helvettiin siitä, kun oli kädet väkisin munissa niin alkoi itkeä. Että varmasti muna nousee noiden draamailujen jälkeen.
Ja oltiin edellisenä iltana pantu niin en varmaan siinä ajassa ole toista löytänyt.
Ap
Onhan tuommoinen suhteelle kuluttavaa, jos tarpeet on kovin erilaiset. Onko noin ollut aina, vai olitko itse alussa yhtä innokas?
No kyllä se lähes joka kerta saa kerran ja joskus kaks. Pelkäsin että lapsi vähentäisi haluja siltä niin joo vähensi multa. Ei tota haittaa vaikka heräili alkuun yöllä useamman kerran. Keksi sitten alkaa yöllä haluta seksiä. Nyt lapsi ei enää onneksi herää yöllä. On myös tullut hyvin tarkat ohjeet kuinka vetää hiuksista yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuommoinen suhteelle kuluttavaa, jos tarpeet on kovin erilaiset. Onko noin ollut aina, vai olitko itse alussa yhtä innokas?
Joo olin. Mutta oli vähän eri tilanne sillon. Koulua ja stondis jo muijan näkemisestä. Ei ollut jäätävää työmäärää ja lasta joka roikkuu halaa pussaa. Muija odottaa samaa ja panoa päälle. Joka ikinen päivä.
Ap
Mulla sama ongelma mieheni kanssa, erotuksella seksiä saan kaksi tai kolme kertaa vuodessa, viimeksi taisi olla toukokuussa, sitä ennen tammikuussa... tiedä vaikka jouluna saisi säälipanon jos tarpeeksi ruinaa. Olen vakavasti harkinnut rakastajaa.
No onko se nyt maailman kamalin ja kuluttavin asia harrastaa seksiä oman naisen kanssa? En voi ymmärtää.
-Himokas halukas ihana!
Siis sua halutaan noin paljon ja sä vaan kritisoit miten nainen tyrkyttää itseään?? :O