Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet halua naista jolla on lapsia?

Vierailija
27.07.2016 |

Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?

Kommentit (249)

Vierailija
1/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat usein vaikeasti traumatisoituneet eroprosessin myötä. Kannattaa pysyä erossa oman mielenterveyden vuoksi.

Vierailija
2/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pitäisi haluta? Itse en tykkää lapsista yhtään, ärsyttäviä enkä ymmärrä miksi kukaan lapsia edes tekee. Olen nainen enkä ikinä ottaisi miestä kenellä on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua jonkun uuvatin siittämiä kakrujasi, terveisiä naapurille.

Vierailija
4/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?

eikö tuota pitäisi kysyä siltä siittävältä mieheltä?  

Vierailija
5/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se vastuun kantaminen ja isänä oleminen ole sen biologisen isän homma (jos on elossa)?

M22

Vierailija
6/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin miehiä ei haittaa jos nainen on yh.

Vierailija
7/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua lapsia, en omia enkä muiden.

Vierailija
8/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsist enkä halua elää lapsiperhe-elämää. Aikuiset, kotoa jo muuttaneet lapset eivät haittaa, mutta heitä ei minun ikähaarukkani naisilla ole.

Vierailija
9/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua ottaa vastuuta toisten lapsista.

Vierailija
10/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:n deittailussa on se ongelma että pitää aina ottaa se lapsi huomioon ja suuniteltu romanttinen ilta tai vastaava kaksinolo saattaa lyhyelläkin varoitusajalla peruuntua jos nainen ei sittenkään saa lapsenvahtia.

Vierailija
11/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tosiaan ole isäksi sen enempää kuin raiskaajaksikaan. Osuit arviossasi ihan oikeaan. Moraali kun estää.

Vierailija
12/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äitien markkinat on miehissä joilla on jo omia lapsia.

Näin sinkkumiehenä joka haluaisi joskus omia lapsia tuntisin itseni ulkopuoliseksi kun tietäisin että muksu kenen kanssa leikin illat ei ole oma vaan jonkun toisen miehen.

Haluan naisen jolla on vaan lapsi minun kanssani. Näin ajattelee moni muukin.

Vierailija
13/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys lapsellisen naisen kohdalla on että onko hänellä ylipäätään aikaa miehelle. Kuten kaikki naiset sanoo: Lapset tulee ensin, sitten mies. Jokainen mies ymmärtää tämän, mutta kukaan nainen ei vaan tarkenna mitä tämä käytännössä tarkoittaa. Varsinkin lapseton mies miettii voiko hän saada naiselta sellaista rakkautta, jota hän tunsi lastensa isää kohtaan, toisin sanoen toimiiko mies ns. korvikkeena toiselle miehelle vai voiko nainen rakastaa miestä yksilönä.

Vierailija
14/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakakrat eivät ole omia, joten miksi alkaa isukiksi, lapsenvahdiksi ja lompakoksi muiden kakaroille?

Nainen ei ole vaimomatskua, jos edellinenkin on kelvottomaksi tavaran todennut.

Vierailija
15/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista mutta en koskaan alistuisi aisankannattajaksi ja alkaisi seurustella YH-naisen kanssa. Joku toinen mies on saanut naiselta ne villit nuoruusvuodet ilman sitoutumista ja sitten minun pitäisi tyytyä olemaan tylsä mutta vakaa elättäjä, joka harvoin saa edes seksiä. EI KIITOS!

Vierailija
16/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua valmista, jonkun toisen äijän perustamaa perhettä.

Haluan oman perheen.

Enkä halua olla naisen kanssa, jonka entinen pano pyörii jatkuvasti kuvioissa ja silloin, kun on poissa silmistä, on ne panomuistot siinä naaman edessä pyörimässä.

Ärsyttäisi, että kaikki on niin hankalaa ja pyörii ex ukon siemensyöksyjen ympärillä. Yritä viettää lastuaikaa, niin ei voidakkaan, kun pitää silitellä koko ilta eksän siemensyöksyjä.

Joo. Olen pieni mies, kun ego ei kestä toisen äijän orgasmin aiheuttamia häiriötekijöitä ja rajoituksia parisuhteessa.

Vierailija
17/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö yleistys, kyllä minulle olisi ottajia ollut eron jälkeen jonossa vaikka oli 5v lapsi. Ihan oman ikäisiä ja lapsettomia. Itse olin silloin 23 vuotias. Valitsin parhaan, ihan lapsettoman ja itseäni jonkun verran nuoremmankin. Hyvin on mennyt jo vuosia.

Vierailija
18/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 21v yh. Mulla pyörii nää ajatukset kaiken aikaa päässä mitä täällä lukee

"Kuka haluaa toisen miehen äpärän"

"Kuka haluaa käytetyn naisen jonka edellinen mies on todennut huonoksi"

Mun lapsen isä jäi yhtäkkiä koukkuun huumeisiin, hakkasi mut pahasti ja petti. Nyt oon lapsen kanssa yksin ja mietin päivittäin että miksi näin kävi. Kukaan ei enää halua mua ja lapseni on miesten mielestä toisen miehen äpärä..

Oon stressannut asiaa niin paljon että mielenterveys kohta menee. Mitä sanon lapselleni, mun tosi suloiselle sinisilmälle että sun isä ei tykännyt susta eikä sulla tuu olemaan koskaan isän korviketta koska oikea isäsi nyt päätti vaan hylätä ja muistakin miehistä olet äpärä?

Ootteko miehet oikeasti tota mieltä ja tää ketju taas pilasi päiväni :( Onneksi ex menee tuolla onnellisena naiset perässä mutta minä olen alinta roskaa äpäräni kanssa.

Vierailija
19/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lapsista mutta en koskaan alistuisi aisankannattajaksi ja alkaisi seurustella YH-naisen kanssa.!

Varsinainen älynvälkky siinäkin. Tiedätkö mitä aisankannattaja tarkoittaa? Et näköjään.

Vierailija
20/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsipuoli/-puolet = lapsi/lapset + ex-isä / -isät + ex-isän / -isien isovanhemmat

= LIIKAA OUTOA PORUKKAA JA TODENNÄKÖISESTI IHMISSUHDEONGELMIA!