Haittaako miestä jos naisen peppureikä näyttää "saaneelta"?
En tiedä miksi mun peppureikä näyttää niin nussitulta aina. en todellakaan oo peppuseksiä ees kun pari kertaa kokeillut. Se vaan näyttää jotenkin niin rivolta, ei mikään siisti pieni ryppy ainakaan oo. Ainakaan jos levittää sen esiin.
Kommentit (95)
Älä nyt levittele sitä huokosta, siihen voi tulla mutka.
Saisiko vastauksia kysymykseeni? ap
Kuulostaa ennemminki kiihottavalta ! Silleen rivosti ottavan näköinen puoliavoin jos pikkasen pinnistää ? Semmosta olisi kiva nuollakin...
Päinvastoin sellainen kiihottaa suurinta osaa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ennemminki kiihottavalta ! Silleen rivosti ottavan näköinen puoliavoin jos pikkasen pinnistää ? Semmosta olisi kiva nuollakin...
Vau, kiitos vastauksesta! 😊 Joo jotakuinkin sellainen. ap
Miksi helvetissä levittelet sitä esiin?
Kukaan mies ei halua panna naista kellä persreikä näyttää siltä, että se on ottanut enemmän vastaan kuin p***
Ei haittaa. "Saaneen" näköiselle ryppyreiälle on kiva antaa kielareita.
Kuva olis kiva, olen ihan tosissani.
Peppureikä näyttää siistimmältä ja tiukemmalta, kun huolehtii vatsan säännöllisestä toiminnasta ja ylensyömisen välttämisestä. Terveellinen, kuitupitoinen ruoka on tärkeää. Jatkuva ummetus ja ylensyönti aiheuttaa pukamia, ja silloin voi tulla noita peräaukon vaivoja. Pukamat ja isoksi venynyt anus eivät näytä kovin kauniilta. En sitten tiedä, miten kiinnostuneita miehet ovat noita tuijottelemaan.
🇺🇦🇮🇱
No ei haittaa. Ei ainakaan minua, ellet sitten joka kerta muista muistuttaa asiasta ja sanoa, että katso nyt minun peppureikääni; huomaathan, että se näyttää ihan saaneelta. - No toivottavasti peppureiästäai on tullut myös osa saamstasi "tavarasta" myös ulos, ettei sinulla ole ollut pahempia ruuansulatus -ongelmia (tms).
Ei haittaa kunhan ei ole peräpukamia. T: naisten persereikien fani
Kai se nyt näyttää lörpähtäneeltä, kun jatkuvasti pidät sitä extralarge anustappia.
Sopivasti rivon näköinen persereikä kiihottaa todella paljon !
Olen kelannu tota samaa juttua. Mut jos ne miehet on muutenki kiinnostunu tilapäisesti.. Annat itsestäsikin vähän kevytmielisen ei-sitoutuvan kuvan. Joten tuskin ne miehet kovinkaan vakavissaan ovat, etsivät vaan helppoa..
...vielä parempaa jos persevaossakin on sopivasti karvoitusta.
Kristus, mitä mä just luin...