Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies alkoi käyttäytymään uhkaavasti

Vierailija
26.07.2016 |

Olimme tavalliseen tapaan luonani ja kun en halunnut, hän suuttui ja sanoi leikkaavansa jalkani irti, jos en anna. Hän myös painoi minua sänkyä vasten pidellen kaulasta. Vieläkään en voi käsittää mitä oikein tapahtui. Hän soitti minulle vielä ja pahoitteli sanomaansa ja kertoi sen olleen vain vitsi. Hän oli todella suuttunut minulle kuitenki vielä. Hän oli todella ilkeä minulle kun puhuimme. En pystynyt suoraan sanomaan hänelle että en välttämättä halua häntä enää nähdä nii typerästi laitoin viestiä asiasta. Eipä hän vastannut vaikka luki sen viestin . Särkynyt sydän vain jäi tästä jäljelle.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan jonkun steroidinarkomaanin toiminnalta. Niillä kilahtaa välillä todella pahasti kun ne hormonit sotkevat sitä päätä.

Vierailija
2/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumor miähii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää tapaa häntä.

Vierailija
4/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Kovaa.

Vierailija
5/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE! sydänsurut on pieni paha kuolemaan tai pahoinpitelyyn nähden. Nyt järki käteen!

Vierailija
6/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä ...

Vierailija
7/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina jarrut pohjaan nyt! Älä ole enää kyseisen tyypin kanssa missään tekemisissä, tuollainen tappaa jonkun vielä joku päivä!

Vierailija
8/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään hieronut koiranpaskaa hiuksiin niin kuin se yks steroidinarkki naiselleen teki.

Vierailija
9/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vankilasta vapautunut kuristajamies?

Vierailija
10/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Nyt jos pystyt katkaisemaan välit yms täysin neutraalisti ja yhtään miestä ärsyttämättä, niin toivottavasti et saa hullua vainoajaa perääsi. Yritä jollain liirunmlaarumilla, olemme liian erilaisia, meillä on erilaiset tavoitteet elämässä tms.

Vierailija
11/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydän? Ap, nyt kerää itsekunnioituksen rippeesi ja ajattele, että sydämesi ei kokenut mitään särkymistä, korkeintaan kolauksen oltuaan avoinna vilpittömästi mutta kohtasi kuitenkin kusipäisen idiootin.

Jatkoa ajatellen jotain muuta voisikin särkyä, peruuttamattomasti. Leuka pystyyn ja arvosta itseäsi, ei tuollainen ole kenenkään, siis kenenkään normaalin arvoista.

Vierailija
12/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on perheellinen mies, että en olisi uskonut siksikään, että jotain tämän kaltaista voisi tapahtua ikinä. Yritän tästä päästä eteenpäin parhaani mukaan. En usko hänen enää ottavan yhteyttä minuun enkä minä häneen tämän viimeisen viestini jälkeen. Olen todella hämmentynyt ja surullinen koko asiasta. - Ap

Vierailija
13/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijä on noin sekaisin niin siinä ei anteeksipyynnöt auta. Kannattaa vaan jättää mies jollain tekosyyllä hienovaraisesti.

14/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollaisella mielentervesypotilaalla on vielä lapsiakin? Sääliksi käy vaimoa. Huh huh, ole onnellinen jos pääset siitä nyt siististi eroon!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
15/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on perheellinen mies, että en olisi uskonut siksikään, että jotain tämän kaltaista voisi tapahtua ikinä. Yritän tästä päästä eteenpäin parhaani mukaan. En usko hänen enää ottavan yhteyttä minuun enkä minä häneen tämän viimeisen viestini jälkeen. Olen todella hämmentynyt ja surullinen koko asiasta. - Ap

On perheellinen? Eli pettikö vaimoaan vielä kaiken lisäksi vai onko yksinhuoltaja?

Vierailija
16/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lukenut Lotta tapauksesta Ruotsissa? Kannattaa...😟

Vierailija
17/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kyllä melkein jo siltä että sinuna pelkäisin miestä oikeasti, voi tehdä jotain todella kamalaa jos et nyt lopeta tapailua.

Vierailija
18/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kaikkea hyvää sinne!

Vierailija
19/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisi kertoa vaimolle asiasta...

Vierailija
20/90 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä perheellinen. Johan on outoa käytöstä mieheltä.