Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies alkoi käyttäytymään uhkaavasti

Vierailija
26.07.2016 |

Olimme tavalliseen tapaan luonani ja kun en halunnut, hän suuttui ja sanoi leikkaavansa jalkani irti, jos en anna. Hän myös painoi minua sänkyä vasten pidellen kaulasta. Vieläkään en voi käsittää mitä oikein tapahtui. Hän soitti minulle vielä ja pahoitteli sanomaansa ja kertoi sen olleen vain vitsi. Hän oli todella suuttunut minulle kuitenki vielä. Hän oli todella ilkeä minulle kun puhuimme. En pystynyt suoraan sanomaan hänelle että en välttämättä halua häntä enää nähdä nii typerästi laitoin viestiä asiasta. Eipä hän vastannut vaikka luki sen viestin . Särkynyt sydän vain jäi tästä jäljelle.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehen selittämätön väkivalta kuulostaa ihan joltain steroidinarkomaanin toiminnalta. Kannattaa ottaa ero väkivaltaisista ja narsistisista pissapäistä ettei mene vuosia hukkaan.

Vierailija
62/90 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAR-SIS-TI! JUOK-SE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin luultavasti.

Vierailija
64/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänestä ole kuulunut tosiaan mitään sen jälkeen. Minua häiritsee ajatus edelleen, että hän saattaa vihata minua nytten. On tuskaista olla puhumatta hänelle. Tiedän, että pitäisi nyt vain koittaa unohtaa hänet omaksi parhaaksi,mutta tämä käy henkisesti todella raskaaksi jo.. -Ap

Vierailija
65/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo. 

Ei kukaan täyspäinen nainen itke miehen perään joka on just uhkaillut ja käyttäytynyt väkivaltaisesti. Ap vaikuttaa vastausten perusteella niin tyhmälle, että toivottavasti on provo.

Mä en usko että on provo. Itse olen ollut samassa tilanteessa, tällä hetkellä läheinen on samassa tilanteessa. Se lähteminen ei ole helppoa. Välillä tuntuu voisiko läheisen vetäistä väkisin irti suhteesta, mutta ei se onnistu sillä jos kritisoi väkivaltaista miestä liikaa, kohta ei ole mulla enää sitä läheistäkään koska välithän siinä katkeaa.

Vierailija
66/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hänestä ole kuulunut tosiaan mitään sen jälkeen. Minua häiritsee ajatus edelleen, että hän saattaa vihata minua nytten. On tuskaista olla puhumatta hänelle. Tiedän, että pitäisi nyt vain koittaa unohtaa hänet omaksi parhaaksi,mutta tämä käy henkisesti todella raskaaksi jo.. -Ap

Nyt vaan pysyt vahvana ja täysi radio silence miehen suuntaan. Mies ei ole terve, kohteli sua kuin jotain pilluautomaattia - missä sun omanarvontunto? Nyt pysyt vahvana ja kuuntelet järkeä. Muutama päivä menee sumussa, sitten helpottaa. Jos mahdollista lähde pois kotipaikkakunnalta, edes pariksi päiväksi. näe ystäviä, puhu heille, hakeudu hyvien ihmisten seuraan. Älä ota mitään yhteyttä mieheen ja jos vihaa sinua, anna vihata. Sinun elämä ei pysähdy miehen vihaan. Sinun elämä jatkuu nyt parempana ilman häntä. ensi viikolla helpottaa jo.

Vierailija
67/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi itsellesi kuukaudeksi sellainen ohjelma, ettet ole yhtään yksin kotona. Tee jotain fyysistä, lähde edes luontoon kävelylle, niin että olet illalla väsynyt. Jos et kestä ilman kosketusta, hae laastarimies vaikka jäätelökioskin jonosta, mutta älä ole missään yhteydessä psykopaattiin. 

Vierailija
68/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies myös uhkaili sinua väkivallalla? Millä tavalla se on ok?

69/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan jonkun steroidinarkomaanin toiminnalta. Niillä kilahtaa välillä todella pahasti kun ne hormonit sotkevat sitä päätä.

Voi luoja. Roid rage on myytti. Älä jaksa enää moista kulunutta paskaa toitottaa. Tässä ihan faktaa minun väitteeni tueksi: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25170826.

Ap:lle, oikein teit! Älä suostu enää näkemään miestä. Viesti oli fiksu teko. 

Vierailija
70/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oma käytökseni sai hänet niin suuttumaan minulle ja sitä haluaisin pyytää anteeksi monta ja monta kertaa... Ehkä pidän tätä niin omana syynäni, että en pysty kunnolla sisäistämään mitä hän sanoi ja teki minulle. Kun mietin vain hänen tekojaan, tiedän että minun pitäisi unohtaa hänet. Eihän se ole normaalia uhkailla noin, vaikka suututtaa kuinka. En halua, että hänestä tuntuu ikävältä olla kanssani. Kumpa emme olisi sinä päivänä tavanneet. Kaikki oli niin hyvin ennen sitä.

Koitan keksiä jotain muuta tekemistä. Aamut ja illat kaikista pahimpia. Sitä katsoo vain puhelinta ja odottaa, että hänestä kuuluisi jotain. -Ap

Vierailija
71/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat. Ylös ja ulos nyt vain!

Vierailija
72/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, onko ap mielestäsi ihan normaalia uhata jotakuta leikkaamaan sen jalan irti? Teetkö niin itse muille? Uhkaavatko vanhempasi niin toisiaan? Entä siskon lapsi, jos sellaista on, uhkaako hänen äitinsä leikata lapsen jalan irti, jos hän ärsyttää äitiään? Jos ärsyynnyt työkaveriisi ja uhkaat leikata häneltä jalan irti, niin mitä arvelet siitä seuraavan? Tuntuuko sinusta tosiaan, että ihan normikäytöstä on...?

Vierailija
73/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä oma käytökseni sai hänet niin suuttumaan minulle ja sitä haluaisin pyytää anteeksi monta ja monta kertaa... Ehkä pidän tätä niin omana syynäni, että en pysty kunnolla sisäistämään mitä hän sanoi ja teki minulle. Kun mietin vain hänen tekojaan, tiedän että minun pitäisi unohtaa hänet. Eihän se ole normaalia uhkailla noin, vaikka suututtaa kuinka. En halua, että hänestä tuntuu ikävältä olla kanssani. Kumpa emme olisi sinä päivänä tavanneet. Kaikki oli niin hyvin ennen sitä.

Koitan keksiä jotain muuta tekemistä. Aamut ja illat kaikista pahimpia. Sitä katsoo vain puhelinta ja odottaa, että hänestä kuuluisi jotain. -Ap

Sinä suurentelet nyt kaikkea. Lopeta itsesi syyllistäminen, sulla on oikeus sanoa ei. Etkä ota siihen törppöön enää yhteyttä vaan mieluummin kriisikeskukseen jossa pääset alkuun selvittämään miksi haluat olla kynnysmatto. Seuraavan hemmon kanssa tapaat julkisilla paikoilla tarpeeks monta kertaa jotta saat selville onko sillä jotain vihanhallintaongelmia.

Vierailija
74/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo totta on niin äkkiä poliisille! Ei kenenkään pelossa tarvi elää.

Vierailija
75/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt lopetat sen lampaana olemisen! Sinä et tehnyt mitään väärin! Mies on ilmiselvästi sairas ja jos jatkat hänen kanssaan et pääse hänestä koskaan eroon! Tuommoiset tyypit käyttää juuri sinun kaltaisia herkkiä ja alistuvia naisia, jotta voivat sekoilla ja alistaa. Tuo ei varmasti tule olemaan viimeinen kerta. En halua peloitella, mutta kuullostaa siltä että miehessä on oikeasti psykopaatin vikaa. Poliisille nyt ja pian!:O 

Vierailija
76/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ottanee yhteyttä ensi viikolla tai sitten ei ollenkaan.

Vierailija
77/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tajuat oman parhaasi niin pysyt kaukana siitä vai kaipaatko psykopaatti narsisti jännämiestä joka tulee kirveen kanssa saunaan kanssasi😂kyllä jotkut naiset ovat itse hulluja kun vielä perään itkevät kun henki säästyi..ei hel..itsekin ihmetellyt toisinaan näiden naisten valintoja kun tullaan poski turvoksissa vastaan ja mies on niiiin ihku kun se heittää välillä seinille..herää kysymys että kenessä se vika on?? Mitä jos jätätte ne e- pillerit pois niin kemiallinen parinmuodostus muuttuu luonnolliseksi.Naisilla muutenkin näyttää nuo päät olevan sekaisin nykyään kun kävellään kenen tahansa huppari jännämiehen kanssa.Turha tulla tänne sitten itkemään kun pakki sekasin.

Vierailija
79/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole ainoa. Tässä ketjussa on satojen naisten vastaavia kokemuksia. Lue. Ja suurin osa pääsi miehistä eroon.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…

Vierailija
80/90 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up