Tutun pariskunnan juhannus ei eroa tavallisesta kesäviikonlopusta mitenkään. Samaa ryyppäämistä ja rellestystä koko kesä.
Mitään järkevää ne ei siinä mökin tönössään tee. Muilla teeettää ukko saunapuutkin ja yleensä kaiken mitä pitäs tehä. Oksentelee terassin kaiteen yli jne..kaasugrillissäkin hirmu karsta kun eivät puhdista. Sitten on niin ihanaa mökkielämää. Mökissäkin vaan yksi pieni huone jossa levitettävä sohva toimittaa sängyn virkaa. Keittiö siinä samassa tilassa.
Kommentit (3)
En meniskään koska mulla oma mökki jossa juodaan aamukahvit eikä aloitata päivää sihauttamalla kaljapurkkia auki.
Kovin sä tiedät tarkkaan niiden mökkielämästä, vaikka et siellä käykkään. Mutta joo toiset ei tarvii kuin sen nukkumapaikan ja viinaa, ei niille mökki ole mikään paikka jossa tehdään jotain järkevää.
Ei meilläkään se juhannus poikkea muista viikonlopuista, vaikka ei alkoa käytetäkään. Samalla tavalla ollaan kuin mikä tahansa mökkireissu ollaan, mies käyvälillä karsimassa metsää, minä saatan siistiä risukoita, saunotaan, käydään kävelylenkillä ja uimassa, katsotaan telkkaa, ollaan vauvalla ja muutenkin ipadillä. Ainut poikkeus on, että kotona ollessa tehdään ruokaa itse, mökillä syödään valmisruokia tai käydään lähikaupungissa syömässä.
Jättivätkö kutsumatta vai miksi asia nyt kovin kiukuttaa?