Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies alkoi käyttäytymään uhkaavasti

Vierailija
26.07.2016 |

Olimme tavalliseen tapaan luonani ja kun en halunnut, hän suuttui ja sanoi leikkaavansa jalkani irti, jos en anna. Hän myös painoi minua sänkyä vasten pidellen kaulasta. Vieläkään en voi käsittää mitä oikein tapahtui. Hän soitti minulle vielä ja pahoitteli sanomaansa ja kertoi sen olleen vain vitsi. Hän oli todella suuttunut minulle kuitenki vielä. Hän oli todella ilkeä minulle kun puhuimme. En pystynyt suoraan sanomaan hänelle että en välttämättä halua häntä enää nähdä nii typerästi laitoin viestiä asiasta. Eipä hän vastannut vaikka luki sen viestin . Särkynyt sydän vain jäi tästä jäljelle.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ottanee yhteyttä kun on saanut rauhoituttua.

Vierailija
82/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan jonkun steroidinarkomaanin toiminnalta. Niillä kilahtaa välillä todella pahasti kun ne hormonit sotkevat sitä päätä.

Voi luoja. Roid rage on myytti. Älä jaksa enää moista kulunutta paskaa toitottaa. Tässä ihan faktaa minun väitteeni tueksi: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25170826.

Ap:lle, oikein teit! Älä suostu enää näkemään miestä. Viesti oli fiksu teko. 

Olet tainnut lukea vain tuon yhteenvedon. Jos olisit lukenut koko tutkimuksen, selviäisi, että nimenomaan steroidien käyttö yhdessä muiden päihteiden kanssa voimistaa agressiivista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee tänään?

Vierailija
84/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista kannattaisi pysyä kaukana.

Vierailija
85/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se steroidinarkki.

Vierailija
86/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan jonkun steroidinarkomaanin toiminnalta. Niillä kilahtaa välillä todella pahasti kun ne hormonit sotkevat sitä päätä.

Voi luoja. Roid rage on myytti. Älä jaksa enää moista kulunutta paskaa toitottaa. Tässä ihan faktaa minun väitteeni tueksi: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25170826.

Ap:lle, oikein teit! Älä suostu enää näkemään miestä. Viesti oli fiksu teko. 

Lueppas HEL-NYC tuolta vähän naisten kommentteja kun ex-mies on steroidipäissään sekoillut, aika rajuja juttuja.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13679376/vauva-lehdessa-rankkoja-faktoja…!

Vierailija
87/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen steroideja tarvita, että voi noin suuttua. Oma käytös avainasemassa myös.

Vierailija
88/90 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuosta voi suuttua noin pahasti...

Vierailija
89/90 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ei aina steroidit ole tämmöisen käytöksen takana.

Vierailija
90/90 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkynyt sydän on  paljon pienempi terveyshaitta kuin särkyneet luut ja menetetty henki. Ole iloinen siitä, että paljasti tapansa jo nyt eikä vasta sitten, kun yhteisiä lapsia, yhteistä asuntolainaa ja muuta yhteistä.

Perheellinen? No sitä suuremmalla syyllä saat olla iloinen, kun pääsit pettäjästä eroon. Ja jos on jo eronnut, voit kyllä arvata, miksi tämä mies on vaimolleenkin ex.