Tapailemani mies alkoi käyttäytymään uhkaavasti
Olimme tavalliseen tapaan luonani ja kun en halunnut, hän suuttui ja sanoi leikkaavansa jalkani irti, jos en anna. Hän myös painoi minua sänkyä vasten pidellen kaulasta. Vieläkään en voi käsittää mitä oikein tapahtui. Hän soitti minulle vielä ja pahoitteli sanomaansa ja kertoi sen olleen vain vitsi. Hän oli todella suuttunut minulle kuitenki vielä. Hän oli todella ilkeä minulle kun puhuimme. En pystynyt suoraan sanomaan hänelle että en välttämättä halua häntä enää nähdä nii typerästi laitoin viestiä asiasta. Eipä hän vastannut vaikka luki sen viestin . Särkynyt sydän vain jäi tästä jäljelle.
Kommentit (90)
Eli pitääkö minun nyt vain vastustaa kiusausta ottaa häneen yhteyttä... En kestä tätä tunnetta ollenkaan! Puhuimme eilen myös kaikkea ja sen pohjalta tässä nyt ei kyllä varmaan ystävyyskään onnistuisi... Hän on niin suuttunut minulle. Häntä ei paljoa huoleta se, että tulisin raskaaksi edes...- Ap
Onko ap trolli, vai muuten vaan vähän tyhmän oloinen? Et todellakaan ota takaisin, ensi kerralla saattaa käydä huonommin.
Älä ole missään yhteyksissä tähän mieheen. Olet sen velkaa itsellesi. Toivon todella, että tämä oli provo, vaikka toki jotkut naiset tällaisesta varmaan oikeastikin kärsii. Tuo hiirikoe oli hyvä pointti. Noin se varmaan juuri on.
Vierailija kirjoitti:
Miehet...
Ei tuo ole normaalia miehen käytöstä! Koko sukupuolen syyttäminen tuollaisesta on törkeää.
Kuulostaa ihan perinteiseltä jännikseltä. Voin kuvitella kuinka AP on kiherrellyt tyytyväisenä jossain terassilla missä tämä narsisti-psykopaatti on naurattanut häntä jutuillaan, uskaltanut koskea oikeasti paikasta oikeaan aikaan. Ehkä jopa vähän kättä hameen alle reidelle jne, sillain leikkisästi tietenkin. Näitten yli-itsevarmojen unelmamiesten toinen puoli sitten on yleensä vähän synkempää kamaa.
Porvoossa ainakin ollaan kateudesta mykkinä, kyllä sellaista pökälettä nyt vaan tulee...
Vierailija kirjoitti:
Olimme tavalliseen tapaan luonani ja kun en halunnut, hän suuttui ja sanoi leikkaavansa jalkani irti, jos en anna. Hän myös painoi minua sänkyä vasten pidellen kaulasta. Vieläkään en voi käsittää mitä oikein tapahtui. Hän soitti minulle vielä ja pahoitteli sanomaansa ja kertoi sen olleen vain vitsi. Hän oli todella suuttunut minulle kuitenki vielä. Hän oli todella ilkeä minulle kun puhuimme. En pystynyt suoraan sanomaan hänelle että en välttämättä halua häntä enää nähdä nii typerästi laitoin viestiä asiasta. Eipä hän vastannut vaikka luki sen viestin . Särkynyt sydän vain jäi tästä jäljelle.
Teki kännissä ja läpällä niinkuin persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kuulostaa siltä, että oma mieheni voisi käyttäytyä juuri noin. Olenkin eroamassa hänestä. Lisäksi hän saattaisi helposti pettää minua. Missä päin Suomea vaikutatte?
Vaikutamme Päijät-Hämeen alueella. -Ap
Varokaa niitä Syvä joki -seutujen tyyppejä!
Pakko olla provo.
Ei kukaan täyspäinen nainen itke miehen perään joka on just uhkaillut ja käyttäytynyt väkivaltaisesti. Ap vaikuttaa vastausten perusteella niin tyhmälle, että toivottavasti on provo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pääseet yli ajan kanssa. Nyt älä ota yhteyttä äläkä vastaa jos hän sattuisi itse ottamaan yhteyttä sinuun. Hän ei ole hyväksi sinulle!
Onpa ilkeitä kommentteja täällä taas. Kokemuksesta sanon, että on hyvin vaikeata irrottaa ote välittämästään ihmisestä.
Naiset on idiootteja ja siksi minä en niiden kanssa seurustele. Naiset ihailee väkivaltaisia miehiä, sairasta touhua kelpuuttaa sellainen mies ennemmin kun kiltti mies.
Ystävyys loppui siihen kun viimein olin tarpeeksi terve ja tajusin että se on sairas kuvio. Olet tehnyt oikein kun jätit miehen. Se sattuu nyt muutaman päivän pahemmin ja alkaa sitten helpottaa. Ensi viikolla oot jo eri ihminen, kuukauden päästä voimissasi, puolen vuoden päästä toipunut. Suuntaa tulevaisuuteen. Ja hanki uusi kiltti mies, vaikka vaan hetkeksi.