Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Että ekasta kerrasta ei tule raskaaksi.
Lapsena luulin, että on vain miehiä ja naisia. Olinpa minä hassu...
Luulin että ihmiset jotka näen telkkarissa, tulee sinne pienen pieninä johdon kautta, sit ruudussa ne suurenee isoiksi.
Luulin pitkään,että valmisruuat/einekset on keinotekoista,kuin jostain puunpökkelöstä valmistettua.Esim.makaronilaatikko.
Luulin ,että meteorologi päättää millainen sää on ja ilmoittaa sen muille telkkarissa :D Lottoarvonnassa voittaja on se kuka ehtii ensimmäisenä kirjoittamaan arvotut numerot ylös ja soittamaan telkkariin. Kun on vaalit valitaan Suomelle uusi Kekkonen (presidentti =Kekkonen)
Piti lapsena hypätä vessan kynnyksen yli tai haisunäätä hyökkää
Lapsena ystävät (isommat pojat) kertoivat, että itäisen naapurimaan naisilla on pi--u poikittain. En kyseenalaistanut tätä asiaa. Myöhemmin olen havainnut väitteen vääräksi.
Kun olin lapsi, ainakin meillä päin oli tapana sanoa että kun tekee jotakin pahaa, jumala pudottaa kuuman kiven päälle. Tämänhän uskoin täysin, ja aina kun olin tehnyt jotakin tuhmuuksia menin jykevän kirjoituspöydän jalkatilaan suojaan siltä kiveltä. Joo, oli vanhempien melko helppo päätellä milloin oli aihetta tarkempaan syyniin.
Mua oli varmaan varoiteltu että wc-pyttyyn ei saa laittaa mitään sinne kuulumatonta koska muuten viemäri tukkeutuu ja vedet tulvivat yli. Kehitin itselleni sitten kauhukuvan, jossa vesi nousee viemäristä hukuttaen koko talon yläkertaa myöten. Kävin sulkemassa wc-pytyn kantta ja varmistelin, ettei pytyn lähellä ole mitään, mikä saattaisi vahingossa pudota pyttyyn aiheuttaen katastrofaalisen tulvan.
Olin helppouskoinen lapsi. Ensimmäisellä luokalla kaverini kertoi pelanneensa spiritismiä. Kyseessä olisi siis PS2 peli, josta kuolleet tulevat tulen läpi takaisin luoksemme ja tappavat spiritismiä pelanneen viholliset. En uskaltanut väittää kaverille vastaan.
Toinen kaverini taasen oli vanhoillislestadiolainen ja uskotteli minulle, että televisio on tie helvettiin ja koko perheeni on helvetissä pian.
Paras on kuitenkin 6-vuotiaana kehittämä uskomus, että vauvat ovat ennen syntymää käpyjä erään naapurikylän tien laidassa. Näin kovin eläväisen unen tästä ja olin varma, että olin ratkaissut esikoulussa ilmoille heitetyn kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Olin helppouskoinen lapsi. Ensimmäisellä luokalla kaverini kertoi pelanneensa spiritismiä. Kyseessä olisi siis PS2 peli, josta kuolleet tulevat tulen läpi takaisin luoksemme ja tappavat spiritismiä pelanneen viholliset. En uskaltanut väittää kaverille vastaan.
Toinen kaverini taasen oli vanhoillislestadiolainen ja uskotteli minulle, että televisio on tie helvettiin ja koko perheeni on helvetissä pian.
Paras on kuitenkin 6-vuotiaana kehittämä uskomus, että vauvat ovat ennen syntymää käpyjä erään naapurikylän tien laidassa. Näin kovin eläväisen unen
tästä ja olin varma, että olin ratkaissut esikoulussa ilmoille heitetyn kysymyksen.
Ihana ! :D <3
Papuja syömällä kasvaa nopeammin isoksi.. Joten rakastin lapsena kaikkia kasviksia lol
Luulin, että radion sisällä on soittamassa pienenpieni bändi.
Luulin myös, että eri kieltä puhuvat kääntävät puhutun kielen päässään suomeksi ennenkuin ymmärtävät sitä.
Luulin että huumeet ja douping on sama asia. Että jotkut vetävät huumeita saadakseen isot lihakset ja ollakseen voimakkaita. Loogista?! Se että joku lapsena jo kertoi, että jotkut vetävät huumeita saadakseen kivan olon ei tuntunut mitenkään järkevältä. Pakko siinä on isot lihakset saada, mitä järkeä siinä muuten on?
Jos syö puuroa aamuisin, niin tissit kasvaa.
Luulin, että makuuhuonetta kutsuttiin makuhuoneeksi. Muunmuassa oli mummoassa. Sitten luulin jossain vaiheessa, että kuukautiset ovat sama asia kuin rinnat
Luulin että kirjaston tädit ovat todella köyhiä, koska saavat palkaksi vain kirjojen myöhästymismaksuja. Toivoin ihmisten unohtavan palauttaa kirjoja, jotta tädit saisivat enemmän palkkaa.
Äidillä oli kädessä isohko luomi, luulin hänen läikyttäneen siihen kahvia, ja siitä jäi jälki loppuiäksi.
Luulin että Ruutuysin Jorma Pulkkinen näkee meidät, kun katsomme telkkaria.
Isoisälläni oli kämmenselissä vitiligoa ja hänen toinen kätensä tärisi huomattavasti. Kun tajusin että minulla on itsellänikin vitiligoa, tosin rintakehässä, menin ihan paniikkiin: yhdistin nämä asiat ja pelkäsin että käteni alkavat täristä ihan pikkupoikana koska ensimmäinen varoitusmerkki oli jo ilmaantunut.
Luulin että olen kaksoissiskoni toinen osa/puoli, etten olisi erillinen ihminen.