Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin, että hevoset nukkuvat öisin selällään koivet suorana ylöspäin.
Masennuin pienenä kun tajusin, että isän hirvikaverit olikin ihmisiä.
Luulin että naisille kasvaa häpykarvat vaan jos on synnyttänyt :D
Että jos äidin tisseistä tulee maitoa isän tisseistä tulee piimää. Vähän huvittaa kun olin ihan varma tästä ja koitin juoda sitä 'piimää'
Luulin että alibi ja AIDS tarkoittaa molemmat aidsia. Ihmettelin kun kaikilla rikollisilla telkkarissa oli sama sairaus.
Että helsinki on ulkomailla ja että lapsia saadaan vain kun menee naimisiin
varmaan aika yleinen, eli luulin että jos nielaisee hedelmän siemenen, mahassa alkaa kasvaa kasveja..
Vierailija kirjoitti:
Masennuin pienenä kun tajusin, että isän hirvikaverit olikin ihmisiä.
Ihana!!
Ajattelin että mummulassa on aina kesä, kun se oli kaukana ja menimme sinne aina vain kesäisin. Olin 8-9 kun menimme sinne syntymäpäiville talvella, ja muistan vieläkin sen outouden, kaikki paikat lumen peitossa -ei!!!
Luulin että Alf on oikeasti olemassa.
Itselle Elvis oli synonyymi kaikille 50- ja 60-lukujen rock and roll-artisteille eli luulin, että kaikki tuon ajan rockkappaleet on esittänyt Elvis.
Luulin, että televisiossa olevat ihmiset näkevät ja kuulevat minut samalla lailla kuin minä heidät. Sitten joskus vilkutin heille ja koska he eivät vilkuttaneet takaisin, niin ajattelin sen johtuvan siitä, että heitä oli kielletty tekemästä niin koska eihän ohjelman teosta tulisi mitään jos ihmiset siellä televisiossa olisivat vaikuttaneet kaikille katsojille. Samoin ajattelin, että televisiota katsoessa pitää olla hiljaa että ei häiritse heidän työtään eikä televisiota katsellessa saa olla vaikka pelkät alushousut jalassa, koska olisihan se noloa jos ìhmiset televisiossa näkisivät sinut vähissä vaatteissa.
Luulin myös, että kaikki eläimet ymmärtävät kaiken mitä ihmiset puhuvat ja että kaikki maailman ihmiset ymmärtävät Suomen kieltä ja osaavat puhuakin sitä vaikka keskenään jotain muuta kieltä. Ajattelin myös, että Suomi on jotenkin maailman tärkein maa eli Maapallon keskipiste ja Suomen kieli on maailman paras kieli.
Kun joskus 13-14 vuotiaana huomasin olevani bi-seksuaali, niin ajattelin kaikkien maailman ihmisten olevan bi-seksuaalisia. Nyt aikuisena olen tosin huomannut olevani lähes 100% homoseksuaalinen.
Mies38v kirjoitti:
Luulin, että televisiossa olevat ihmiset näkevät ja kuulevat minut samalla lailla kuin minä heidät. Sitten joskus vilkutin heille ja koska he eivät vilkuttaneet takaisin, niin ajattelin sen johtuvan siitä, että heitä oli kielletty tekemästä niin koska eihän ohjelman teosta tulisi mitään jos ihmiset siellä televisiossa olisivat vaikuttaneet kaikille katsojille. Samoin ajattelin, että televisiota katsoessa pitää olla hiljaa että ei häiritse heidän työtään eikä televisiota katsellessa saa olla vaikka pelkät alushousut jalassa, koska olisihan se noloa jos ìhmiset televisiossa näkisivät sinut vähissä vaatteissa.
Luulin myös, että kaikki eläimet ymmärtävät kaiken mitä ihmiset puhuvat ja että kaikki maailman ihmiset ymmärtävät Suomen kieltä ja osaavat puhuakin sitä vaikka keskenään jotain muuta kieltä. Ajattelin myös, että Suomi on jotenkin maailman tärkein maa eli Maapallon keskipiste ja Suomen kieli on maailman paras kieli.
Kun joskus 13-14 vuotiaana huomasin olevani bi-seksuaali, niin ajattelin kaikkien maailman ihmisten olevan bi-seksuaalisia. Nyt aikuisena olen tosin huomannut olevani lähes 100% homoseksuaalinen.
Et sinä ole homo, sinä olet pedofiili ainakin tänne palstalle kirjoittamiesi juttujen perusteella. Niissähän sinä haaveilet lasten rais kaa no ses ta ja 8-vuotiaana tytöstä vaimonasi.
Luulin, että jos ei nyt aivan kaikissa mutta ainakin melkein kaikissa maissa lapsille opetetaan Suomen kieltä koska täälläkin opetetaan muita kieliä kouluissa.
Luulin pienenä tarhaiässä että ne tosi kaukana näkyvät mäennyppylät ovat niitä "etelän saaria" esim. Kanarian saaret joihin kaverit aina lähtivät lomamatkoille. Meidän perhe ei käynyt etelässä koskaan.
Joskus -70-luvulla oli Andy-mainos, jossa luvattiin sen räjäyttävän lian pois. Ei mitään räjähdystä kuulunut, vaikka jännittyneenä sitä odotin, kun äiti alkoi pestä sillä lattioita.
Joskus jo hieman isompana, yli 10-vuotiaana lapsena luulin akuankkojen ja viihdekirjojen perusteella että älykkäät, yritteliäät ihmiset, tai ainakin miehet, aina nuoruudessaan valitsevat, haluavatko tehdä uran lain oikealla vai väärällä puolella. :D
Luulin jossain välissä fttä kaupassa saa vaihtorahana sen ostosten loppusumman. Tämä siksi että sitten seuraavalla kerralla lompakossa olisi sitten se tarvittava tasaraha. Ilmeisesti johtui siitä että olin nähnyt maksutapahtuman jossa ostokset maksoivat 25mk, äiti antoi viisikymppisen, sai takaisin 25mk. En tullut ajatelleeksi, että olisi aika huono kauppa maksaa 2 mk ostos viidenkympin setelillä.
Liikennemerkki Lapsia luulin, että tuon merkin jälkeen tulee alue missä lapset konkreettisesti ylittävät tien. Isä kertoi, että se on varoitusmerkki ja että lapsia voi olla liikenteessä.
Monessa paikassa meneekin.