Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
2001/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että titteli tarkoittaa samaa kuin kikkeli ja pippeli.

Prinssi Harry menettää tittelinsä.

Vierailija
2002/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin pienenä että ne näyttelijät jotka esiintyivät televisiossa ovat siellä television sisällä. Muistan kun joskus 60 luvulla Niilo Tarvajärvi joutui auto-onnettomuuteen niin luulin että se Tarvajärvi oli ottanut meidän telkkarin (vanha Telefunkken nimeltään) sivusta kaiuttimen suojaritilän pois ja kömpinyt ulos sieltä meidän telkkarista. Lähtenyt siitä sitten ajamaan autolla ja sitten ajanut kolarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kirjaston tädit ovat todella köyhiä, koska saavat palkaksi vain kirjojen myöhästymismaksuja. Toivoin ihmisten unohtavan palauttaa kirjoja, jotta tädit saisivat enemmän palkkaa.

Äidillä oli kädessä isohko luomi, luulin hänen läikyttäneen siihen kahvia, ja siitä jäi jälki loppuiäksi.

Luulin että Ruutuysin Jorma Pulkkinen näkee meidät, kun katsomme telkkaria.

Tuo on kyllä jotenkin aivan hellyyttävää, että ajattelit lapsena kirjastotätien saavan palkkansa kirjojen myöhästymismaksuista

Itselläni vähän sama tuo, että luulin tv:ssä esiintyvien näkevän meidät katsojat.

Vierailija
2004/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että miehellä ja naisella on samanlaiset sukupuolieöimet. Katsoinpa sitten saunassa tarkemmin (oli aikamoinen hämmästys). Kun sitten kuukautiset alkoivat 12v.harmittelin että lapsuus ja leikit jäivät. Muutaman vuoden päästä alkoi ihana menoriento ja poikametsojen katselu.

Vierailija
2005/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kirjaston tädit ovat todella köyhiä, koska saavat palkaksi vain kirjojen myöhästymismaksuja. Toivoin ihmisten unohtavan palauttaa kirjoja, jotta tädit saisivat enemmän palkkaa.

Äidillä oli kädessä isohko luomi, luulin hänen läikyttäneen siihen kahvia, ja siitä jäi jälki loppuiäksi.

Luulin että Ruutuysin Jorma Pulkkinen näkee meidät, kun katsomme telkkaria.

Tuo on kyllä jotenkin aivan hellyyttävää, että ajattelit lapsena kirjastotätien saavan palkkansa kirjojen myöhästymismaksuista<3.

Itselläni vähän sama tuo, että luulin tv:ssä esiintyvien näkevän meidät katsojat.

Aika moni on varmasti luullut, että se telkkarin väki tuijottaa katselijoita takaisin. Siltähän se näyttääkin. Itse en muistaakseni meinannut millään aluksi edes uskoa, etteivätkö muka näkisi meitä. Ja totta kai joulupukki oli oikeasti olemassa. Tosiasian paljastuminen olikin sitten paha paha pettymys : )

Vierailija
2006/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin todella nuorena ensimmäisen kerran "Kauhun kilometrit", eli alkuperäisesti "Duel" nimisen Spielbergin ohjaaman elokuvan. Sen jälkeen aloin luulla, että kaikki rekat ovat tiellä vain jahtaakseen henkilöautoja. Se oli karmeaa maantieraivon pelkäämistä monta vuotta, hahhah.

Kyseinen elokuva on muuten edelleen yksi suosikeistani. Se on aivan mahtava tarina.

Vierailija
2007/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tummilta ihmisiltä tulee vaaleaa kakkaa, koska miksi ei. Jos vaaleista tulee tummaa

Vierailija
2008/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tärykalvon puhkeaminen = kuuroutuminen. Siksi olin kauhuissani, kun lapsuuden kaverini kertoi, että häneltä oli korvatulehduksen yhteydessä puhjennut tärykalvo.

Vierailija
2009/2643 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin todella nuorena ensimmäisen kerran "Kauhun kilometrit", eli alkuperäisesti "Duel" nimisen Spielbergin ohjaaman elokuvan. Sen jälkeen aloin luulla, että kaikki rekat ovat tiellä vain jahtaakseen henkilöautoja. Se oli karmeaa maantieraivon pelkäämistä monta vuotta, hahhah.

Kyseinen elokuva on muuten edelleen yksi suosikeistani. Se on aivan mahtava tarina.

Off-topic:

Minut on meinannu rekan nuppi teilata ja tappaa tarkoituksella. Tilanne lähti liittymässä, jossa lievä alamäki ja stop merkki, jossa siis pakko pysähtyä. Tästä risteyksestä tultiin sitten 80km tai 100km tielle, en muista tarkalleen. Alamäkeen on toki houkutus liu'uttaa stop merkistä välittämättä tielle, jotta saa hyvän kiihdytyksen ja ehtii liikennevirtaan mukaan. Noh, itse tulin ko.risteykseen tätä alamäkeä kerran rekan nuppi aivan takapuskurissa kiinni. Tällä tämä nk."ammattiautoilija" yritti painostaa minut ylittämään tien stop merkin sääntöä rikkomalla. Pysähdyin kuitenkin normaalisti stop merkin ja valkoisen viivan kohdalle ja rekka joutu myös vetämään lukkojarrutuksen, että koko nuppi tutis ja jarrut kirskuivat. Tämän jälkeen normaali kiihdytys risteyksestä josta jouduin kumminkin kääntymään oikealle jo n.500m jälkeen ilman omaa erkanevaa kaistaa. Kääntyessä pois päätieltä näin takaikkunasta kuinka rekka läheni aivan sairasta vauhtia yhtään hiljentämättä. Ehdin juuri ja juuri kääntyä rekan vilahtaessa valehtelematta senttien päästä oman auton takanurkasta. Koko auto huojahti rekan aiheuttamasta ilmavirrasta. Jos rekka olisi osunu ja olisin jäänyt henkiin, niin en tiedä mitä olisi tapahtunut ja rekkailija olisi pysähtynyt. Toivottavasti ei olisi ollut mitään metallista putken pätkää käden ulottuvilla tai rengasrautaa. Olisi nimittäin suomessa ollut yksi rekkakuski vähemmän tuon tapauksen jälkeen...

Sittemmin molemmat risteykset purettu.  Hassuinta vielä, että meinasin saada myöhemmin sakot ko. paikassa tämän tapahtuman jälkeen. Samalla tavalla liukuen tulin risteykseen taas toinen auto takapuskurissa kiinni ja samoin taas siihen stop merkkiin pysähtyen ja toki tässä tilanteessa auto hieman nytkähtää. Poliiseilla oli sitten kiinniotto vähän matkan päässä, jossa kiven kovaan väittivät ja kovistelivat, että meinaisin sitten tulla stop merkin takaa pysähtymättä tielle, kun viime hetkessä jarrutit, että tunnusta vaan, kun lopulta huomasit heidän kiinniottopisteensä, niin sitten älysit jarruttaa blaa blaa. Myös silloin meinasi käpy palaa...

Vierailija
2010/2643 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että...

... 0-vuotias on äidin mahassa ja kun syntyy, on heti 1-vuotias

... ennen oli mustavalkoista.

... entisajan ihmiset oli aina surullisia ja vihaisia. Johtunee vanhoista valokuvista joissa ihmiset aina ihan vakavia.

... että kaikki opiskelijat ovat hirveen laihoja ja ovat nälkäkuoleman partaalla, koska heillä ei ole rahaa ostaa ruokaa.

... että minä olen mielisairas ja kaikki muut tietää sen paitsi minä ja ovat sopineet yhdessä että minulle ei kerrota.

... että prinsessoja ja muita kuninkaallisia on vain saduissa eikä oikeassa elämässä ollenkaan.

...että kuukautiset kestää koko kuukauden ja ihmettelin, että milloin ne sitten pitävät taukoa. Äiti yritti mulle selittää, mutta en vain tajunnut.

Vierailija
2011/2643 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jos elokuvissa ja tv-sarjoissa kuoltiin niin näyttelijäkin kuoli oikeasti. 

Vierailija
2012/2643 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että hiukset kasvavat latvoista.

Aloin opettelemaan englantia 7 vuotiaana ja päättelin, että kaikki yhdyssanat voi kääntää kirjaimellisesti englanniksi, esimerkiksi moottoritie olisi engineroad ja kaupantäti shopaunt. Ihmettelin, miksi isä sanoi, ettei se niin toimi. Väitin vielä, että opettaja olisi sanonut, että se menee niin..

Yksi moottoritien käännöksistähän on motorway.

Vierailija
2013/2643 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä:

Kun seisoin peilin edessä tuolilla katselin alas ja ajattelin sitten kun kasvan isoks mua huimaa.

Telkkarin väki näkee meille, mitä me tehdään, sehä katsoikin just mua!

Vauvat ei osaa piereä, se olikin järkytys 13- vuotiaalle, vielä kun joku sukulaisukko sano ootahan vaan koht sullaki on tuollainen.

Vierailija
2014/2643 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin  ala-asteen alkaessani kun muut puhui pyrkimisestä toiselle luokalle jne.

Kuvittelin että se pyrkiminen on sitä että vastatuulessa pyritään seuraavalle luokalle, jos ei pääse niin jää luokalleen.

Vierailija
2015/2643 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että kun täyttää 15-vuotta, niin jaetaan ensimmäinen kondomi ja saa takuuvarmasti pimperoa.

Tämän ajatuksen voimin elin huoletonta lapsuutta ja ajattelin ettei tuosta tarvitse olla huolissaan. Se kyllä tapahtuu itsestään.

Nyt neljäkaksi talvea takana enkä vieläkään ole saanut pimeroa. Ilmaiskondomia en ole säästänyt.

Vierailija
2016/2643 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin lapsena, että kalasääski on jonkin sortin hyttynen. Ihmettelin koulussa kun opettaja puhui kalasääsken rengastamisesta, että miten on mahdollista rengastaa joku pieni hyttynen. Muistaakseni isäni sitten kertoi kalasääsken olevan petolintu :D

Vierailija
2017/2643 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että kun täyttää 15-vuotta, niin jaetaan ensimmäinen kondomi ja saa takuuvarmasti pimperoa.

Tämän ajatuksen voimin elin huoletonta lapsuutta ja ajattelin ettei tuosta tarvitse olla huolissaan. Se kyllä tapahtuu itsestään.

Nyt neljäkaksi talvea takana enkä vieläkään ole saanut pimeroa. Ilmaiskondomia en ole säästänyt.

Minäkin luulin, että sitä pimperoa kyllä rupeaa saanaan kunhan on tarpeeksi vanha eli viimeistään 18-vuotiaana kun olisi aikuinen. Lidäksi luulin, että naisetkin ovat kiinnostuneita seksistä mikä luulo tietenkin osoittautui niin vääräksi kuin vain voi. Olen 38-vuotias enkä ole minäkään koskaan pimperoa saanut.

Vierailija
2018/2643 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lapset vain löydetään jostain. Minutkin olivat siis vanhempani löytäneet jostain kun olin vauva ja päättäneet ottaa lapsekseen. Taisin myös luulla, että päivä jolloin minut löydettiin oli sitten syntymäpäiväni. Ajattelin usein, että mitä jos minut olisivatkin ottaneet lapsekseen jotkut muut kuin omat vanhempsni ja eläisin kokonaan erilaisia elämää vain siksi että eri vanhemmat olisivat löytäneet minut.

Syntymäpäivään liittyen luulin, että jokaisella ihmisellä on oma syntymäpäivä. Kenenkään muun syntymäpäivä ei voi olla täydin sama kuin minulla, koska minä "omistan" sen syntymäpäivän. Hämmästyin aika paljon kun tajusin, että oikeasti silloin kun synnyin niin samana päivänä oli syntynyt tuhansia muitakin lapsia ympäri maailman.

Isovanhempien luulin aina olevan vanhoja, vähinyään 70-vuotiaita ja että isovsnhempien luona saa aina automaattisesti jotain hyvää kuten karkkia, limsaa, jäätelöä tai kakkua.

En voinut ymmärtää, että miten aikuiset olisivat joskus olleet lapsia koska hehän ovat aina olleet aikuisia. Sitä paitsi monet sikuisten nimet olivat selkeästi aikuisten nimiä kun eihän vauvan nimeksi voi antaa vaikka nimeä Yrjö, Erkki, Martta tai Kyllikki. Aikuisen nimi ei vastaavasti voi olla vaikka joku Niko, Tommi, Laura tai Minttu.

Luulin, että eri puolilla maailmaa elävät eläimet puhuvat keskenään eri kieliä. Täällä Suomessa koirat puhuvat "koirien kieltä" eri tavalla kuin vaikka Ruotsissa niin että Suomessa elävä koira ei voi ymmärtää että mitä Ruotsissa asuva koira puhuu eli haukkuu.

Vierailija
2019/2643 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset syntyy valkoisina :D Afrikkalaiset on ruskettunu tummiksi jatkuvan auringonpaisteen johdosta. Ois käyny järkeen kyllä kun miettii, että kämmenet ja jalkapohjat on tummaihoisilla vaaleemmat.

Vierailija
2020/2643 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että tuuli teki pesänsä puihin, kun niissä oli tuulenpesiä. Oli karua oppia että oli kyse sienitaudista puussa.

Minä luulin niisen olevan harakoiden pesiä ja ihmettelin, että miten ne harakan munat ja poikaset pysyvät sellaisessa huonosti tehdyssä pesässä mikä on vain epämääräinen kasa oksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi