Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka tulee lähelle/koskettaa vain silloin kun on jotain vailla?

Vierailija
19.12.2022 |

Ongelma otsikossa: onko tuo kovinkin tavallista?
Ei läheisyyttä, lämpöä eikä hellyyttä vaan kourimista silloin kun on jotain vailla.

Yritän ymmärtää, onko näin vain meillä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

En voinut kirjoittaa sitä ässällä alkavaa sanaa, ettei tämä keskustelu siirry tuonne toiselle osastolle.

Haluaisin oikeasti vähän tietää kuinka yleinen ongelma tämmöinen on parisuhteissa. Mies väittää ettei kukaan mies naista huvikseen lääpi.

Ap

Vierailija
2/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Eikö tämä aihe kiinnosta ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se nyt niin kauheaa tulla lähelle, kosketella ja harrastaa sitä s-juttua oman rakkaan puolison kanssa?

Mene itse kainaloon kun siltä tuntuu!

Vierailija
4/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tuollainen. Vaihdoin parempaan. Eipä kaduta.

Vierailija
5/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se sikäli, että ei aina tee mieli sitä. Läheisyyttä vain.

Ap

Vierailija
6/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempaset suihin siinä.

Vierailija
7/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ottaa kainoloon ja syliin, silittelee ja kaappaa halaukseen myös silloin, kun ei halua ässää. Eli voi jopa kieltäytyä, jos itse yritän viedä tilannetta ässän suuntaan (jos on vaikka väsynyt tai saanut äskettäin minulta jo). Mutta tää on paras mies, mitä mulla koskaan on ollut juuri siksi, että olen kaiken sen hellyyden ja rakkauden arvoinen ilman, että se yhdistyy vain ässään. Tunnen itseni aidosti rakastetuksi.

Vierailija
8/61 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlasin useita vuosia elämästäni tuollaiseen mieheen. Olisin kestänyt sen, jos se olisi ollut ainoa vika, mutta valitettavasti miehessä oli muita niin ikäviä piirteitä, että oli pakko lähteä eri teille. Mies ei tosiaan koskaan koskettanut, ellei halunnut seksiä. Saattoi kyllä tulla lähelle esim. sohvalla, mutta ei oma-aloitteisesti laittanut kättä ympärilleni, halannut, silittänyt saatika suukottanut. Siis ei kirjaimellisesti kertaakaan. Mies ei edes seksin yhteydessä suudellut.

Mies osoitti kyllä rakkauttaan muilla tavoilla, ymmärsin sen onneksi jo suhteen aikana. Hän vain on hyvin introvertti ja oikea tyyppiesimerkki välttelevästä kiintymyssuhteesta. Siksi tuo ominaisuus olisikin ollut ihan kestettävissä, jos suhde olisi ollut muuten hyvä. Valitettavasti miehellä oli muita, todella ikäviä toimintapoja, joihin ei keskustelemalla tullut muutosta.

On niitä onneksi sellaisiakin miehiä, jotka lääppivät naista huvikseen, kuten esim. nykyinen mieheni. Ehkä sinä ansaitset sellaisen miehen, ja miehesi taas naisen, joka ei fyysistä läheisyyttä kaipaa.

Vierailija
9/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Olen itsekin miettinyt onko tuo juuri välttelevän kiintymyssuhteen tyyppivika?

Olen minta kertaa asiasta hänelle puhunut, mutta ei se mitään auta, sama kaava toistuu aina.

Ap

Vierailija
10/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä halitaan ja pussaillaan ilman seksiä. Miehellä on välillä halipula niin tulee kainaloon.

Vierailija
11/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitatko siis sinä hellyyttä miestä kohtaan ja miten hän reagoin jos niin teet?

Vierailija
12/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies samanlainen keskustelusta ei ole ollut mitään apua. No ihan pian on entinen mies.

Vierailija
13/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko sinä että suhteessanne mies on se joka tekee sen aloitteen hellyyteen eli siis että sinä olet vain sen hellyyden kohde? Se voi olla miehelle aika epäkiitollinen asetelma. Kyllä sen kaiken hellyyden pitää olla ihan molemminpuolista ja sellaista että myös se toinen kokee itsensä halutuksi ja rakastetuksi.

Vierailija
14/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko sinä että suhteessanne mies on se joka tekee sen aloitteen hellyyteen eli siis että sinä olet vain sen hellyyden kohde? Se voi olla miehelle aika epäkiitollinen asetelma. Kyllä sen kaiken hellyyden pitää olla ihan molemminpuolista ja sellaista että myös se toinen kokee itsensä halutuksi ja rakastetuksi.

Mies torjuu kaikki lähestymiset, mitäs siihen sanot?

Vierailija
15/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies torjuu kaikki lähestymiset, mitäs siihen sanot?

Miten olet moisen kanssa edes päätynyt yhteen jos torjuu sinut aina?

Vierailija
16/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse tykkään kyllä ottaa vaimon lusikkaan ihan muuten vain ilman taka-ajatuksia. Sen verran kropalla on kuitenkin omaa ajattelua, että jos nukahtaa siihen lusikkaan vaikka pariksi tunniksi niin kyllä ässäkin maistuisi, mutta se ei kuitenkaan ollut lähtötilanteessa se pääajatus.

Vierailija
17/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vaihtoehtona myös lähteä pois suhteesta. Olet aikuinen ihminen ja voit tehdä sen. Jos miehen tavat eivät ole mielestäsi enää mukavia, niin voit erota.

Vierailija
18/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma kuin ap:llä ja tämä ei toimi siksi, että kun nainen osoittaa hellyyttä ja menee lähelle, siitä seuraa _aina_ rintojen ja takapuolen kuorimista ja "pakko" harrastaa seksiä, vaikka nainen ei olisi virittynyt yhtään tai haluaisi lohtuhalin tms. Mieheni ihan suoraan kiristi minua tuskallisilla sinisillä palleillaan. Tämä on tuhoisaa seksielämälle, koska nainen alkaa vältellä läheisyyttä ja se assosioituu ikäviin asioihin.

Vierailija
19/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma kuin ap:llä ja tämä ei toimi siksi, että kun nainen osoittaa hellyyttä ja menee lähelle, siitä seuraa _aina_ rintojen ja takapuolen kuorimista ja "pakko" harrastaa seksiä, vaikka nainen ei olisi virittynyt yhtään tai haluaisi lohtuhalin tms. Mieheni ihan suoraan kiristi minua tuskallisilla sinisillä palleillaan. Tämä on tuhoisaa seksielämälle, koska nainen alkaa vältellä läheisyyttä ja se assosioituu ikäviin asioihin.

Siis vaikka menisit miehen lähelle 15 kertaa päivässä? En nyt ihan usko tuota.

Jos läheisyys ja hellyys johtaa aina seksiin niin silloin läheisyyttä ja hellyyttä on aivan liian vähän ja harvoin.

Vierailija
20/61 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se nyt niin kauheaa tulla lähelle, kosketella ja harrastaa sitä s-juttua oman rakkaan puolison kanssa?

Mene itse kainaloon kun siltä tuntuu!

Opettele lukemaan, hyvä vässykkä!

Aloittajan kysymässä tapauksessa nainen ehdollistuu siihen, että mies koskettaa vain kun haluaa jotain, eli naisen pitäisi oitis olla sitä jotain antamassa viis omista tunteistaan ja tekemisistään.

Noin sammutetaan parisuhteessa naisen halu, minkä jälkeen sitten maristaan some täyteen kun ei nainen "anna".

No en herkele anna, jos en siitä itse mitään saa. En ole mikään imuri, joka otetaan kaapista kun halutaan imuroida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi