Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2640)

Vierailija
81/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kätevältä järjestelyltä. Säästyis elätysmaksuiltakin.

Elätys XDDDDDDD Ihan vain elatus :))

Vierailija
82/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin että paholainen asuu kaapissa ja tulee sieltä hakemaan. Seurauksena siitä en halunnut koulussa istua kaapin lähellä ja nukkumaan mennessä piti varmistaa että kaikki kaapit huoneessa ovat kiinni. Tervetuloa pakko-oire! Sain sen aikuisena pois.

Peiliin ei voinut katsoa puolenyön jälkeen ettei mikään vie. Pelkäsin äidin puolesta kun hän valvoi vielä kun olin mennyt nukkumaan

Lapsia tulee kun tekee temput yhden kerran eikä raskaana voi harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alakouluikäisenä seksologina jo säälin miehiä että heistä ei varmaankaan seksi tunnu yhtään hyvältä, toisin kuin naisista jotka saavat jotain sisäänsä. Jotenkin järkeilin että siinä kepukassa ei ole tuntoa. Ihmettelin mikä heidän motiivinsa sitten olisi sellaiseen..varmaan että tulisi vauvoja.

Jep, nyt aikuisenakin on hyvin korkea libido.

Vierailija
84/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kun mennään naimisiin, niin seuraavana päivänä häistä morsiuspari alkaa odottaa vauvaa. :)

Vierailija
85/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskoin että jos menee rannalle ja koskee veteen, niin näkki tulee ja vie. Näin meille oli kerrottu.

Vierailija
86/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikuisena tykkää ihan kaikesta ruuasta mistä ei tykännyt lapsena :D

Vierailija
87/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tien vieressä leirintäalueen viitan, jossa on se tiipiin näköinen teltan kuva. luulin että siellä on intiaaneja.

Vierailija
88/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näin tien vieressä leirintäalueen viitan, jossa on se tiipiin näköinen teltan kuva. luulin että siellä on intiaaneja.

Sinäkin. :)

Vierailija
89/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että pilvenpiirtäjissä tehdään oikeasti pilviä. Ja luulin siis, että tehtaat joissa on isoja savua tupruttavia piippuja, olisivat niitä pilvenpiirtäjiä ja se savu on sitä pilveä.

Vierailija
90/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos uskonnollisen mummoni, pelkäsin Tuomari Nurmiota ja Anita Hermusta todella paljon. Luulin monta vuotta, että he olivat saatananpalvojia.

Meillä ei myöskään vietetty joulua. Ihmettelin lapsena miksei joulupukki tule meille, veljeni mukaan oli hukkunut päissään potkurilla sulaan.

Vierailija
91/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä yksi mieleen! Näin junan ikkunasta ehkä 4- tai 5-vuotiaana sellaisen metallisen, ison sähköpylvään. Se muistutti minusta vähän Eiffelin tornia ja luulinkin olevani Ranskassa. Paikka oli todennäköisesti Kemi. :D

Vierailija
92/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että kondomit ovat karkkeja :D Tämä johtui ihan selkeästi kadunvarsien Nam Nam -kondomimainoksista. Pidin siis ihan kaikkia kondomimerkkejä karkkeina ja Näkki-kortsusta ajattelin, että ompa kummallista, että joku on keksinyt tehdä näkkileivän makuisia karkkeja :D

Vierailija
93/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että kun mennään naimisiin, niin seuraavana päivänä häistä morsiuspari alkaa odottaa vauvaa. :)

Näinhän se ennen vanhaan usein olikin. 

Vierailija
94/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän muuttuu mustaksi jos valehtelee.. En kyllä koskaan lapsena uskaltanut valehdella tuon takia :D

Vierailija
95/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Riki Sorsa ja Rod Stewart ovat sama mies. Luulin näin joskus ala-asteella (80-luvun lopussa), olin oppinut lukemaan ja pähkäilin että kyseessä on sama mies, koska molempien nimet alkavat samoilla kirjaimilla (R ja S) ja samannäköisiähän nuo olivat. Päättelyyni kuului myös se, että ulkomailla Riki Sorsa käyttää tuota Rod Stewart- nimeä, eihän ulkomaalaiset ymmärrä suomea.

Vierailija
96/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena aika pitkään, että "Varpunen jouluaamuna" -laulun nimi on "Varpusen joulumuna", vaikka toki huomasin, että laulussa ei sanota mitään varpusen munasta.

Vierailija
97/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni lauleli virsiä mielellään. Ajattelin että mummo on aika taitava ja se ei pelkää korkeita paikkoja ollenkaan. "Mä silmät luon ylös taivaaseen..." Mummo myös neuloi paljon ja "silmien luominen" oli silmukoiden tekoa. Niin jotenkin ajattelin että mummo neuloo jonkun ketjun taivaaseen asti Jumalalle.

Vierailija
98/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Riki Sorsa ja Rod Stewart ovat sama mies. Luulin näin joskus ala-asteella (80-luvun lopussa), olin oppinut lukemaan ja pähkäilin että kyseessä on sama mies, koska molempien nimet alkavat samoilla kirjaimilla (R ja S) ja samannäköisiähän nuo olivat. Päättelyyni kuului myös se, että ulkomailla Riki Sorsa käyttää tuota Rod Stewart- nimeä, eihän ulkomaalaiset ymmärrä suomea.

Ei mikään ihme, sillä onhan ne nyt ihan saman näköiset! :D

Vierailija
99/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkki kerää verkkonsa pois illalla (tai aamulla). Ei siis tuhlaa lankasnsa, kerää pois. Mielestäni hoitajani minulle näin kertoi.

Vierailija
100/2640 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että uskovainen ja rasisti ovat sama asia. Sujuvasti käytin näitä kahta sanaa toistensa korvikeina eri yhteyksissä esim.uskonnon tunnit olivat rasistituntei. Ja jos puhuttiin rasisteista olin että aivan ne uskovaiset. Olin varmaan vai innoissani kun oli oppinut uuden sanan että merkitys ei ihan auennut. Nykyään tiedän toki paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi