Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2640)
Vierailija kirjoitti:
-ketsuppi jäähdyttää ruuan
-kun mies ja nainen menee naimisiin ne tekee lapsia ja on koko loppuelämän yhdessä
-aikuiset ei kieroile tai puhu pahaa toisista
-aikuisena elämä on kivaa
Samoja kusetuksia kerrottu mullekin!
Luulin pienenä että Suomi on yksi maapallo Ruotsi toinen, että kaikki maat on maapalloja
Luulin että ruotsalaisilla on omat suomenlaivat, joilla he tulevat Suomeen, kun suomalaisillakin on ruotsinlaivat joilla mennään Ruotsiin. Ihmettelin, kun niitä ei ikinä näkynyt missään.
Luulin myös, että ihmiset saavat matkustaa vain oman maansa lentoyhtiöllä, eli suomalaiset Finnairilla, britit British airwaysillä, jenkit American airlinesilla jne.
Mäkin luulin että kissat on tyttöjä ja koirat poikia. Ystäväni luuli että kakka on varastoitunut pakaroihin.
Luulin, että on olemassa useampia kuin yksi Suomi. Tämä johtui siitä, että tuolloin säätiedotuksessa näytettiin kahta Suomen karttaa samanaikaisesti. En koskaan saanut vastausta, kun tivasin, kumpaa Suomea piti katsoa.
Luulin että rikkaat tankkaavat autoonsa dieseliä ja köyhät bensaa
Että hengitys toimii niin, että nenä imee ilmaa.
Luulin että jäniksistä tulee isona kenguruita. Lapsena jänikset näyttivät jotenkin minikokoisilta kenguruilta.
Luulin että ikävuodet loppuu siihen kun täyttää 10 vuotta.:) Että 10-vuotiaat on kamalan vanhoja jo.:D
Että jokainen valtio sijaitsee eri planeetalla. :) kehuin eka luokalla lentäneeni lentokoneella espanjan planeetalle kunnes opettaja valaisi asiaa kartan kera.
Luulin, että rokotus laitetaan pyllyreikään. Olin joutumassa rokotukseen ja pelkäsin hysteerisesti
piikin laittoa, kun äiti oli sanonut, että
se laitetaan pyllyyn.
Epäilin vahvasti 5-6-vuotiaana että olen raskaana kun vatsa vähän pullotti :D
Luulin, että jos sanoo ääneen "poliisi", niin poliisi tulee paikalle. Lisäksi luulin, että ihmisen luut on niin kovaa ainetta, että ne ei voi mennä millään rikki.
Silti paras on ehkä mielenosoittaja-juttu!😂 Olin vanhempien kanssa Helsingissä kesälomareissulla ja käytiin katsomassa eduskuntataloa. Siinä joku yksinäinen susi osoitti mieltään. Sillä oli joku vanha armeijan(?) puku, sukset jalassa sekä hirvensarvet selässä. Kysyin, että mikä tuo on ja sain vastaukseksi "mielenosoittaja", joka oli minulle täysin uusi sana. Kuvittelin, että kaikki mielenosoittajat ovat juuri sen näköisiä ja siksi hämmästelin, kun uutisissa puhuttiin suurmielenosoituksista, joihin osallistui tyyliin satoja ihmisiä! Pienessä mielessäni näin satapäin vastaaviin asuihin pukeutuneita tyyppejä hiihtämässä asfaltilla!😄
Luulin, että pankissa on kaikilla ihmisillä oma lokero, jossa on pankkiin talletetut rahat. Mistä sitä muuten tietää, mitkä on kenenkin rahoja? Kun vanhempani kävivät nostamassa tiskiltä rahaa, luulin että pankkineiti kävi hakemassa rahat sieltä lokerosta.
Luulin että aikuiset tietää kaiken. Että melkeimpä tietovisamaisesti aikuisilla on vastaukset kaikkiin esittämiini kysymyksiin. Olin kovin yllättynyt kun isäni vastasi johonkin kysymykseen ettei tiedä ja minä tokaisin että sä oot aikuinen, sun pitää tietää.
Luulin, että ihmisillä vaihtuu etunimi läpi elämän.
Luulin, että silmät jää kieroon jos katsoo kieroon.
Ja että jos sohvalla tai sängyllä hyppii, vieterit heittää katon läpi.
Ja että jos pianon tuolia pyörittää, alkaa öljy suihkuta naamaan.
Luulin myös että pervo on yleinen haukkumasana, kuten tyhmä. Haukuin mm. vanhempiani pervoiksi.
Onhan noita 😊
Mä taas luulin, että televisio-ohjelma alkaa siitä, mihin se viimeksi jäi, jos ohjelman katsominen jäi jostain syystä kesken. Elin siis ennen aikojaan videoiden aikakautta :D.
Aivan pienenä lapsena ajattelin että puudelikoirat eivät voi olla uroksia samaten kuin rumemmat ryppykoirat kuten tanskandogit eivät voineet olla narttuja.
Kuvittelin että lapset synnytetään oksentamalla; vauva olisi ensin herneen kokoinen kun se kulkisi pitkin äitin ruokaputkea ylös, ja vasta ulos päästyään se maagisesti pulpahtaisi normaalin kokoiseksi kuin airback konsanaan. Olin liian viaton ajattelemaan alapäitä tässä yhteydessä.
Olin myös melko varma siitä että nukkuessa ihmiset eivätkä eläimet hengitä ollenkaan; näin esimerkiksi avaruusaluksesta ei loppuisi happi kesken kaiken jos kaikki vain nukkuisivat.
Luulin kanssa pienenä, että jos nielaisen esim. appelsiinin siemenen, juon vettä päälle ja nukun suu auki, niin lopulta nielustani alkaa versota appelsiinipuun alku.
Pienenä mieleeni oli iskostunut jostain kumman syystä ajatus, että raitiovaunujen kiskoissa kulkisi sähkö. Niimpä Helsingissä aina ylittäessäni katua, jossa risteili ratikkakiskoja, jouduin hyppimään niiden yli niin, etten vahingossakaan astunut kiskojen päälle. Jos näin kuitenkin pääsi käymään, olin tuntevinani selvän sähköiskun jaloissani, joka lähti vartaloa pitkin ylöspäin. Onneksi nykyään tiedän miten asia on, mutta siitä huolimatta vältän astumasta kiskoille :D